//

Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ?

Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben me aan het orienteren op de nieuwe iphone 4g. Wil ik hem wel of niet? Een van de vragen die meespelen is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-10, 08:09
ipeter ipeter is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Schagerbrug
Berichten: 2
Standaard Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ?

Hoi,

Ik ben me aan het orienteren op de nieuwe iphone 4g. Wil ik hem wel of niet?

Een van de vragen die meespelen is wat ik nog kan vangen voor een 3GS 16 GB uit belgie, dus officieel fabrieksaf simlockvrij.

Graag jullie ideeen, en eventueel een bod?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-10, 22:33
ipeter ipeter is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Schagerbrug
Berichten: 2
Standaard

Mensen, zoals jullie kunnen lezen ben ik me nog aan het oriënteren.

Ik wil eerst weten wat ik ongeveer kan verwachten voor een 3GS voor ik beslis of ik hem wil verkopen. Dus graag jullie ideeën voor de dagwaarde.

Groet,

Peter.
  #3  
Oud 31-05-10, 22:54
Rich87 Rich87 is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Dat zal er dus aan liggen hoe oud je iPhone is en in welke staat. Enige gebruikerssporen?
Voor een relatief nieuwe iPhone zonder enige gebruikersschade kun je op dit moment nog makkelijk 350 euro vangen, misschien zelfs 400 euro. Echter zul je over een week aanzienlijk minder vangen aangezien dan naar alle waarschijnlijkheid de 4G wordt aangekondigd. Gevolg is dat voldoende Apple-liefhebbers de 4g vanuit de VS zullen laten overschepen. Dit betekent ook weer dat er veel 3gs toestellen tweedehands verkocht zullen worden. Daarbij zal de nieuwprijs van de 3gs ook gaan dalen. Dat is wat mijn verwachtingen voor de komende weken zijn..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs kapot kan ik een 4 krijgen? iphoneden iPhone algemeen 3 12-12-10 00:34
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 17:36
Wat we nog van Asus gaan krijgen. Michael Chat en geruchten 4 16-06-09 11:14
Iphone gecrasht, kan je je gegevens nog terug krijgen? dorus iPhone algemeen 13 29-10-08 23:38
kan ik een iPhone uit de US laten werken in belgie (proximus netwerk) ? guided tours Unlock [archief] 4 30-12-07 14:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.