//

iphone 3GS in MAKRO €429

iphone 3GS in MAKRO €429 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo binnenkort staat de iphone 3GS 8GB in aanbieding in de makro in België voor 429 euro, is dit nog de moeite om te kopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-11, 15:39
Kwik Kwik is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard iphone 3GS in MAKRO €429

Hallo


binnenkort staat de iphone 3GS 8GB in aanbieding in de makro in België voor 429 euro, is dit nog de moeite om te kopen of beter een 4 kopen of meteen wachten op de nieuwe maar deze zal wel al reeds boven de 750 euro liggen lees op op verscheidene sites?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-11, 16:04
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Tja, met de geruchten dat iOS5 niet op de 3GS zal uitkomen zou ik eerder geneigd zijn een iPhone 4 te kopen of wachten op de nieuwe.
  #3  
Oud 30-05-11, 19:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwik Bekijk bericht
Hallo


binnenkort staat de iphone 3GS 8GB in aanbieding in de makro in België voor 429 euro, is dit nog de moeite om te kopen of beter een 4 kopen of meteen wachten op de nieuwe maar deze zal wel al reeds boven de 750 euro liggen lees op op verscheidene sites?
Zoals bomans hier heeft gezegd moet ik deze z'n mening volgen, de kans is groot dat als er nieuwe ios 5 aankomt je deze functies niet zal kunnen gebruiken en dat zou toch wel zonde zijn want zo'n nieuwe update is meestal wel de moeite.

Je moet in mijn ogen minstens best een iphone 4 kopen dan, al raad ik iedereen aan die nu nog geen iphone 4 heeft om te wachten tot de iphone 5 of iphone 4s zal uitkomen, ik weet ook niet welke naam ze hun nieuwe iphone gaan geven.
  #4  
Oud 30-05-11, 22:53
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik vind het gewoon stom dat ze een 3GS met slechts 8gb hebben uitgebracht toen de 4 uitkwam. Was het een 16gb, dan zou ik het advies geven om te kopen. Maar de 4 in een 16 GB versie kost €599 en dan is zelfs €429 te veel voor een 3GS met slechts 8gb. Want je hebt én een ouder model én een kleinere harde schijf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 11:09
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.