Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha
Toen er bij de lancering van de iPhone 4S 's nachts files stonden van Brussel en Amsterdam naar Oberhausen ben ik een paar iPhone 4S gaan halen bij mediamarkt in Herzogenrath. Ik mocht er helaas maar twee kopen.
Dat ga ik volgende week weer doen (denk ik) 
|
Hmm interessant, hadden ze toen genoeg voorraad van alle modellen ? En hoe laat was je daar toen ? In een rij moeten staan ? En wat was de prijs, zelfde als in
Apple Store
? More info please
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster
met de auto naar oberhausen en zorgen dat ik daar ben donderdagnacht tegen 23.00-00.00 zoals vorig jaar!
geen files of whatever en 20 ste in de rij 
2 x iphone5 32GB 1 zwarte en 1 witte!
de zwarte voor mij uiteraard en de witte voor een vriend.
|
Dit heb ik met de
iPad 3 ook gedaan, was opzich wel goed geregeld maar wachten van 02:00 t/m 09:00 vond ik opzich niet zo'n pretje en nog 4 uur reistijd ook.
Denk dat een mediamarkt iets over de grens wel eens interessant kan zijn, zat daar met de iPad 3 ook aan te denken en koos toen om naar Oberhausen te gaan terwijl ze de hele dag ruimschoots verkrijgbaar waren bij verschillende mediamarkten net over grens.
Hoe gaan jullie trouwens aan een nano-SIM komen ? zelf knutselen of een micro naar nano tang kopen ? Lijkt me niet dat de providers in NL en BE ze al op voorraad hebben ?