//

Foutmelding iPhone 5 Apple online store UK

Foutmelding iPhone 5 Apple online store UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik heb via Borderlinx twee iphones 5 besteld , alleen nou is de ene Iphone in orde en de andere schijnt simlockvrij te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-12, 14:35
Faisel33 Faisel33 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard Foutmelding iPhone 5 Apple online store UK

Dag allen,

Ik heb via Borderlinx twee iphones 5 besteld , alleen nou is de ene Iphone in orde en de andere schijnt simlockvrij te zijn.. Terwijl er bij het bestellen simlockvrij stond.. Iemand eerder dit probleem gehad?

De foutmelding die ik krijg is :"Alleen compatibele sim kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de Iphone te activeren. Plaats alstublieft de sim kaart die bij uw Iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende sim kaart.

Gebeld met klantenservice NL zij geven aan dat ik terug naar de uk moet! Dit lijkt mij niet toch??

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpe..

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-12, 16:06
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

das inderdaad vaag! lijkt dan inderdaad een simlock op te zitten maar kan je deze niet gewoonnaar de applestore in amsterdam brengen?
Beetje onzin dat je naar de UK moet hiervoor en ok niet erg klantvriendeijk.
Ik zou als ik jou was even naar amsterdam gaan, misscien kunnen zij hem opsturen of omruilen.

Laat ff weten hoe het gegaan is.
  #3  
Oud 02-10-12, 20:58
Faisel33 Faisel33 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

Nou , ik heb wat nieuws hoor...

Het schijnt dat ik de imei nummer op de telefoon niet hetzelfde is als wat er op mijn doosje staat, dit terwijl dat ik de iphone5 geseald heb ontvangen. Daarnaast schijnt het een 16 gb ip.v 32g te zijn en er schijnt een franse simlock op te zittern, dit terwijl ik hem ui tde Uk Applestore heb gekocht.. Ik heb gisteren en vandaag engels , frans ,duits moeten spreken omdat apllestore Nl niets wil doen, dit omdat ik hem in de U k heb gekocht. Eindelijk supercisor gesproken en deze meneer probeert mij verder te helpen... Belt mij morgen weer terug. Maar ik heb het gevoel dat ze mij een oor proberen aan te naaien..
  #4  
Oud 12-12-12, 15:30
BokkieAndijk BokkieAndijk is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Onderdijk
Berichten: 25
Standaard

Kun je vertellen hoe dit afgelopen is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? Tjade3 Koopinformatie Nederland 2 26-09-12 22:04
iPhone 4 via Apple Store Online lhy Koopinformatie Nederland 12 26-11-10 12:30
iphone in Apple online store kopen anonymoez Archief 3 04-03-08 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.