//

iPhone 5s halen in het buitenland

iPhone 5s halen in het buitenland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb al vervroegd mijn oude iPhone 4 verkocht om zo direct een iPhone 5s the halen. Alleen het probleem is dat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-13, 14:46
theastamana theastamana is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard iPhone 5s halen in het buitenland

Hallo allemaal,

Ik heb al vervroegd mijn oude iPhone 4 verkocht om zo direct een iPhone 5s the halen. Alleen het probleem is dat hij nu pas laat in Nederland komt.
Nu was mijn vraag of ik ook in de Engelse Apple store(online) hem kan bestellen en dan bij mij thuis te laten bezorgen. Als dit kan, zitten er dan ook nadelen aan?
Als dit niet kan, zou ik hem in duitsland kunnen halen, maar bestellen leek mij handiger.

Enige tips waarop ik moet letten,

MVG
Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-13, 15:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theastamana Bekijk bericht
Enige tips waarop ik moet letten,
Kijk eens in het juiste forum:

Koopinformatie Rest Europa forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

daar staan al wat topics met tips en ervaringen.
  #3  
Oud 13-09-13, 16:19
Guest-20190611152951
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik bestel hem op de Engelse Apple site. En laat hem dan via borderlinx naar Nederland versturen
  #4  
Oud 13-09-13, 18:41
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Het is helemaal niet zeker dat iphone hier later komt. Het volgende stond hierover op iphoneclub namelijk : We horen in de reacties regelmatig lezers klagen dat de nieuwe iPhones pas in december in Nederland en België verkrijgbaar zullen zijn. Dat is een misverstand. Tijdens de keynote heeft Apple alleen gezegd dat rond december de iPhone in 100 landen verkrijgbaar moet zijn. Dat wil dus niet zeggen dat je tot december moet wachten. Meestal hanteert Apple een uitrolplan, waarbij nieuwe iPhones steeds in een nieuwe groep landen beschikbaar komt. De VS, Duitsland en Frankrijk horen bij de eerste golf, Nederland en België zaten tot nu toe altijd bij de tweede golf en landen zoals Zuid-Afrika en Turkije komen vaak later aan de beurt.

Bovendien heb ik ook al een site gehad die sugereede twee weken na lancering in amerika dt d iphones dan hier verkrijgbaar zouden zijn
  #5  
Oud 13-09-13, 18:58
theastamana theastamana is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Ik bestel hem op de Engelse Apple site. En laat hem dan via borderlinx naar Nederland versturen
Is dat een veilige site? Ik heb een beetje gekeken maar ik vetrouw het niet helemaal

Citaat:
Het is helemaal niet zeker dat iphone hier later komt. Het volgende stond hierover op iphoneclub namelijk : We horen in de reacties regelmatig lezers klagen dat de nieuwe iPhones pas in december in Nederland en België verkrijgbaar zullen zijn. Dat is een misverstand. Tijdens de keynote heeft Apple alleen gezegd dat rond december de iPhone in 100 landen verkrijgbaar moet zijn. Dat wil dus niet zeggen dat je tot december moet wachten. Meestal hanteert Apple een uitrolplan, waarbij nieuwe iPhones steeds in een nieuwe groep landen beschikbaar komt. De VS, Duitsland en Frankrijk horen bij de eerste golf, Nederland en België zaten tot nu toe altijd bij de tweede golf en landen zoals Zuid-Afrika en Turkije komen vaak later aan de beurt.

Bovendien heb ik ook al een site gehad die sugereede twee weken na lancering in amerika dt d iphones dan hier verkrijgbaar zouden zijn
Ik ben blij dat je dat zegt, volgens mij was vorig jaar op 21 sepeptember in US en 28 in NL en Belgie. Ik ga daarom maar even wachten.
Bedankt voor je antwoord
  #6  
Oud 13-09-13, 19:24
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Ik wacht inderdaad ook gewoon verwacht dat hij eind september uiterlijk oktober wel al in NL is gezien voorgaande jaren het wordt mijn eerste iphone dus wordt vast een hemel in plaats van sony xperia u die kan je iedereen afraden stom ding laad al bijna niet meer op dus hoop dat het ook zo is als ik verwacht haha
  #7  
Oud 13-09-13, 19:48
theastamana theastamana is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik hoop dat hij lekker snel beschikbaar is, succes met je aankoop, ben altijd erg tevreden geweest over apple. Ik moet niet denken aan android toestel :S
  #8  
Oud 13-09-13, 19:52
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theastamana Bekijk bericht
Ik hoop dat hij lekker snel beschikbaar is, succes met je aankoop, ben altijd erg tevreden geweest over apple. Ik moet niet denken aan android toestel :S
Bedankt komt vast goed! Heb al ipad en wil ook iphone want kwaliteit is gewoon super ! Kan ook iedereen die smartphone overweegt een apple product aanraden, helaas heeft niet iedereen het geld ervoor. Anders hadden ze wel meer afzet denk ik
  #9  
Oud 18-09-13, 21:25
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190611152951 Bekijk bericht
Ik bestel hem op de Engelse Apple site. En laat hem dan via borderlinx naar Nederland versturen
Was ook mijn idee. Maar Borderlinx meldt dat de Apple Store niet meer op hun adres levert...
Reageren

Labels
buitenland, iphone 5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S in het buitenland kopen JensApple Koopinformatie België 19 16-09-13 21:11
Doet lebara prepaid internet het ook in het buitenland? ragga Internet in buitenland (roaming) 1 27-04-13 17:38
Waar kan ik het beste m'n iPhone halen AppleMeisje iPhone algemeen 2 29-06-12 17:00
iPhone: Iphone 4 in het buitenland Angel89 Jailbreak 10 26-09-10 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.