//

iPhone 5s kopen bij Gravis.de

iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sparc Voorraad meldingen kloppen niet. Is een fout en dat heb ik dus net telefonisch meegedeeld gekregen toen ik belde. Weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-10-13, 15:18
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Voorraad meldingen kloppen niet. Is een fout en dat heb ik dus net telefonisch meegedeeld gekregen toen ik belde. Weet niet of er modellen daadwerkelijk wel op voorraad zijn.
**** dat meen je toch niet serieus ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-10-13, 15:18
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Ben nu aan het bellen..
De dame die ik aan de lijn kreeg sprak erg slecht Engels.. Gelukkig was mijn Duits beter dan verwacht...
  #43  
Oud 04-10-13, 15:20
vankeulenr vankeulenr is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Standaard

En niemand die zo slim is om ff de shop te bellen en te vragen hoe het met de voorraad zit? of wanneer er uitgeleverd word....
  #44  
Oud 04-10-13, 15:20
dannypsv3821 dannypsv3821 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: helmond
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Voor sommigen die er 2 besteld hebben: wat doen jullie met die 2e??? xD gewoon doorverkopen ofzo ?
Een voor mij, een voor de vrouw.
  #45  
Oud 04-10-13, 15:21
MacRoonz MacRoonz is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 33
Standaard

naja midden Oktober is voor mij ook prima
  #46  
Oud 04-10-13, 15:23
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

is het daarom nog altijd het bedrag gereserveerd op mijn CC ?
  #47  
Oud 04-10-13, 15:24
Remi Remi is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Bijna alle modellen op voorraad, behalve de 64 GB varianten. Denk dat Apple bewust minder 64's bevoorraad.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 15:15 ----------



Bedoel je dat het op 'sofort lieferbar' stond en na je bestelling 'Bald..'?
Ja dat klopt.
  #48  
Oud 04-10-13, 15:29
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Heb zojuist een medewerker van hun gesproken. Volgens hem is er een technische storing en hij vermoedt dat mijn bestelling een soort van 'gereserveerd' status heeft gekregen. Als ik het goed heb begrepen (beste man kon zich moeilijk in het Engels uiten), dan waren er iPhones gereserveerd en was het daarom online op voorraad verschenen. Toen ik vroeg wat nu te doen zei hij daarop dat hij het kon cancellen of order zo laten en evt maandag terug te bellen omdat ze nu een storing hebben. Kans bestond dat het volgende week uitgeleverd kan worden of anders op reservering.
Kortom, ik ga deze bestelling (nog) niet cancellen en wacht gewoon volgende week af. Cancellen kan je altijd nog doen, totdat het verzonden is.
  #49  
Oud 04-10-13, 15:31
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Heb zojuist een medewerker van hun gesproken. Volgens hem is er een technische storing en hij vermoedt dat mijn bestelling een soort van 'gereserveerd' status heeft gekregen. Als ik het goed heb begrepen (beste man kon zich moeilijk in het Engels uiten), dan waren er iPhones gereserveerd en was het daarom online op voorraad verschenen. Toen ik vroeg wat nu te doen zei hij daarop dat hij het kon cancellen of order zo laten en evt maandag terug te bellen omdat ze nu een storing hebben. Kans bestond dat het volgende week uitgeleverd kan worden of anders op reservering.
Kortom, ik ga deze bestelling (nog) niet cancellen en wacht gewoon volgende week af. Cancellen kan je altijd nog doen, totdat het verzonden is.
aaargh ! dammit, nu staat ook weer alles op beschikbaar / op voorraad bij gravis
  #50  
Oud 04-10-13, 15:32
Remi Remi is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
SLECHT NIEUWS !!!

Ik heb met Gravis.de gebeld.. De voorraadmelding is een fout. Ze hebben geen voorraad en er is dus ook geen leveringstermijn bekend..
Ik hoop/reken in dit geval toch op een miscommunicatie want tot nu zijn er nog steeds 5S toestellen voorradig volgens hun eigen website. Als een helpdeskmiep al weet dat er sprake is van een fout dan hadden ze die inmiddels wel gecorrigeerd.
  #51  
Oud 04-10-13, 15:35
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
aaargh ! dammit, nu staat ook weer alles op beschikbaar / op voorraad bij gravis
Om de site dan ff uit de lucht te halen tot het gefixed is denkt daar natuurlijk niemand aan daar ze anders een gigantische omzet mislopen die juist door deze fout gegenereerd wordt...
  #52  
Oud 04-10-13, 15:36
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Het zal altijd nog eerder geleverd worden dan het hier in NL beschikbaar zal zijn
  #53  
Oud 04-10-13, 15:37
Remi Remi is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Heb zojuist een medewerker van hun gesproken. Volgens hem is er een technische storing en hij vermoedt dat mijn bestelling een soort van 'gereserveerd' status heeft gekregen. Als ik het goed heb begrepen (beste man kon zich moeilijk in het Engels uiten), dan waren er iPhones gereserveerd en was het daarom online op voorraad verschenen. Toen ik vroeg wat nu te doen zei hij daarop dat hij het kon cancellen of order zo laten en evt maandag terug te bellen omdat ze nu een storing hebben. Kans bestond dat het volgende week uitgeleverd kan worden of anders op reservering.
Kortom, ik ga deze bestelling (nog) niet cancellen en wacht gewoon volgende week af. Cancellen kan je altijd nog doen, totdat het verzonden is.
Thanks voor de info. Ik laat mijn order iig staan.
  #54  
Oud 04-10-13, 15:37
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
Ik hoop/reken in dit geval toch op een miscommunicatie want tot nu zijn er nog steeds 5S toestellen voorradig volgens hun eigen website. Als een helpdeskmiep al weet dat er sprake is van een fout dan hadden ze die inmiddels wel gecorrigeerd.
ja dat is ook vreemd moet toch paniek daar zijn dan er nu ineens een piek aan bestellingen komen op de iphone 5s.

wacht zij er laatst niet iemand ergens dat gravis met 2 verschillende systemen werkt die niet geheel synchroon met elkaar lopen. bestelling/voorraad staat wel in het ene systeem maar nog niet op het andere ?
  #55  
Oud 04-10-13, 15:38
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Om de site dan ff uit de lucht te halen tot het gefixed is denkt daar natuurlijk niemand aan daar ze anders een gigantische omzet mislopen die juist door deze fout gegenereerd wordt...
Is dit echt een technische fout of hopen ze hiermee bestellingen binnen te krijgen en van deze bestellingen er een hoop alsnog actief zullen blijven?
  #56  
Oud 04-10-13, 15:39
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Om de site dan ff uit de lucht te halen tot het gefixed is denkt daar natuurlijk niemand aan daar ze anders een gigantische omzet mislopen die juist door deze fout gegenereerd wordt...
lol en ik zei nog net dat ik het gevoel had dat we bij de neus worden genomen. laat lekker staan we zien wel hoe dit zich gaat uitspelen.
  #57  
Oud 04-10-13, 15:40
vankeulenr vankeulenr is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Standaard

Zo ken ik er nog wel een paar!

Apple iPhone 5S 32GB Gold vertragsfrei 09/2013 | mStore - Ihre Apple Erlebniswelt
  #58  
Oud 04-10-13, 15:46
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankeulenr Bekijk bericht
was dat ? nog een reseller dit claimt op voorraad te hebben ?
  #59  
Oud 04-10-13, 15:48
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard

Ze kunnen zoiets ook handmatig op niet leverbaar zetten. Dus volgens mij klopt het gewoon wat er staat.
  #60  
Oud 04-10-13, 15:50
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Bij overzicht van de iPhones, staat er bij de 5S sofort lieferbar, echter als je op een iPhone klikt, staat er in het rood bald lieferbar. Ben nu benieuwd of de eerdere bestellingen wel volgende week geleverd gaan worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen bij GSMstunter UnXpected Koopinformatie Nederland 17 02-10-10 15:35
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Bestelling via Gravis.de Guest-20210103162621 iPad algemeen 39 24-07-10 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.