//

iPhone 5s kopen bij Gravis.de

iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) nee mail is verschrikkelijk, totaal geen reactie op, heb me dan ook erg kwaad gemaakt, omdat mijn order meer dan 1 was heb ik contact ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #581  
Oud 11-10-13, 08:49
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

nee mail is verschrikkelijk, totaal geen reactie op, heb me dan ook erg kwaad gemaakt, omdat mijn order meer dan 1 was heb ik contact moeten opnemen met mail@gravis.de die hebben mijn order goedgekeurd en hun excuses aangeboden over de gang van zaken.

ze zouden het extreem druk hebben met alle orders die ze krijgen en daarmee dat communicatie moeizaam verloopt via ecom@gravis.de, verder heeft de beste man
elk punt van kritiek die ik had netjes beantwoord, hij zei dat hij niet van op de hoogte
was dat er gouden iphones waren binnengekomen maar na navraag bij zijn collega bleek
dat dus wel zo te zijn.

in iedergeval is mijn bestelling naar voren geschoven doordat ik door hun "fout" de vorige batch ben misgelopen. echter hebben ze geen idee wanneer de volgende batch binnen komt, hijzelf verwacht ergens over 3 weken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 11-10-13, 10:20
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
nee mail is verschrikkelijk, totaal geen reactie op, heb me dan ook erg kwaad gemaakt, omdat mijn order meer dan 1 was heb ik contact moeten opnemen met mail@gravis.de die hebben mijn order goedgekeurd en hun excuses aangeboden over de gang van zaken.

ze zouden het extreem druk hebben met alle orders die ze krijgen en daarmee dat communicatie moeizaam verloopt via ecom@gravis.de, verder heeft de beste man
elk punt van kritiek die ik had netjes beantwoord, hij zei dat hij niet van op de hoogte
was dat er gouden iphones waren binnengekomen maar na navraag bij zijn collega bleek
dat dus wel zo te zijn.

in iedergeval is mijn bestelling naar voren geschoven doordat ik door hun "fout" de vorige batch ben misgelopen. echter hebben ze geen idee wanneer de volgende batch binnen komt, hijzelf verwacht ergens over 3 weken.
Mogen ze d'r op z'n minst wel iets tegenover stellen... korting of gratis accessoires of i.d. lijkt me. Of heb je 't daar niet over gehad?
  #583  
Oud 11-10-13, 12:20
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Mogen ze d'r op z'n minst wel iets tegenover stellen... korting of gratis accessoires of i.d. lijkt me. Of heb je 't daar niet over gehad?
nee eigenlijk helemaal niet over gehad. heb geeist dat de communicatie beter moet en dat is het nu ook. heb een 4de iphone bij gekomen, wat ik wou maar mn creditcard toen niet toestond en dat hebben ze gelijk allemaal netjes geregeld. en zojuist een payment request gekregen via paypal zoals afgesproken.

maar misschien ga ik het daar over nog wel hebben... 4 extra hoesjes erbij ofzo
  #584  
Oud 11-10-13, 13:09
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennvho Bekijk bericht
Als ze al iets van voorraad hadden dan hoop ik dat ze deze keer wel mooi de bestellingen in chronologische volgorde afleveren!
Ik heb een 32GB space grey al in bestelling staan bij hun sinds 24 september.
Glenn, heb jij al vooruitzicht in je bestelling?
  #585  
Oud 11-10-13, 14:32
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Glenn, heb jij al vooruitzicht in je bestelling?
Nee nog niet, ik heb ze ondertussen al elke dag van deze week via twitter om een status update gevraagd.

Vandaag heb ik nog geen antwoord gekregen. Ik vind het echt niet leuk dat bestellingen die 2 weken na mij gedaan werden eerder opgestuurd werden. Ondertussen heb ik ook al besteld bij de online apple store in Duitsland. Ik hoop eigenlijk dat deze eerder zal toekomen, dan annuleer ik mijn bestelling bij Gravis gewoon.
  #586  
Oud 11-10-13, 15:22
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

`nou, ik ben eruit
ik ga hem annuleren

ben er klaar mee
  #587  
Oud 11-10-13, 17:24
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Ai, niet zo mooi!,ik wacht nog even tot volgende week dinsdag met cancelen , als ze geen bevredigend antwoord hebben op de email , hoe het nu echt zit met de voorraad en leveringen ......
__________________
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check)
Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check)
  #588  
Oud 11-10-13, 17:40
iPhone3GBelgië iPhone3GBelgië is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Jongens, ik wil 'm ook gaan cancelen bij Gravis. Iemand een idee hoe dit het snelste/makkelijkste gaat wanneer je met 'Vorauskasse' betaald hebt?
  #589  
Oud 11-10-13, 18:12
AntichristSupa AntichristSupa is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard

Net goed nieuws gekregen. Een track en trace email! 15okt is ie binnen (32gb zilver, 25/09 besteld). Kreeg ook mail van ecom-Gravis. 'We have now been able to reserve an iPhone for you, we will order for shipment immediately'.. Had ik niet verwacht! Ben blij
  #590  
Oud 11-10-13, 18:36
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntichristSupa Bekijk bericht
Net goed nieuws gekregen. Een track en trace email! 15okt is ie binnen (32gb zilver, 25/09 besteld). Kreeg ook mail van ecom-Gravis. 'We have now been able to reserve an iPhone for you, we will order for shipment immediately'.. Had ik niet verwacht! Ben blij
M.a.w. voorraad van Apple begint eindelijk op gang te komen, mooi!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2013 om 18:39 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennvho Bekijk bericht
Nee nog niet, ik heb ze ondertussen al elke dag van deze week via twitter om een status update gevraagd.

Vandaag heb ik nog geen antwoord gekregen. Ik vind het echt niet leuk dat bestellingen die 2 weken na mij gedaan werden eerder opgestuurd werden. Ondertussen heb ik ook al besteld bij de online apple store in Duitsland. Ik hoop eigenlijk dat deze eerder zal toekomen, dan annuleer ik mijn bestelling bij Gravis gewoon.
Volgens mij zal die van jou dan ook niet meer lang duren
  #591  
Oud 11-10-13, 19:09
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntichristSupa Bekijk bericht
Net goed nieuws gekregen. Een track en trace email! 15okt is ie binnen (32gb zilver, 25/09 besteld). Kreeg ook mail van ecom-Gravis. 'We have now been able to reserve an iPhone for you, we will order for shipment immediately'.. Had ik niet verwacht! Ben blij
Jeuj! Eindelijk weer eens een positief geluid hier, blij voor je.
Werd ook wel tijd
  #592  
Oud 11-10-13, 19:33
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Nou schept weer hoop!!
  #593  
Oud 11-10-13, 20:16
TomdeBoer's schermafbeelding
TomdeBoer TomdeBoer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik heb hem geannuleerd
Gewoon 1 mail en direct afgehandeld
Geld direct terug gestort naar Paypall en Paypall direct weer overgemaakt naar cc
  #594  
Oud 14-10-13, 09:04
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntichristSupa Bekijk bericht
Net goed nieuws gekregen. Een track en trace email! 15okt is ie binnen (32gb zilver, 25/09 besteld). Kreeg ook mail van ecom-Gravis. 'We have now been able to reserve an iPhone for you, we will order for shipment immediately'.. Had ik niet verwacht! Ben blij
Je zou toch verwachten dat mijn order van 24/09 dan ook snel verzonden zal worden, maar voorlopig nog geen nieuws. Ik heb hun nog eens een berichtje gestuurd op twitter, hopelijk heb ik snel antwoord.

Ik heb wel een space grey 32gb versie.
  #595  
Oud 14-10-13, 09:19
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Bekijk bericht
Geld direct terug gestort naar Paypall en Paypall direct weer overgemaakt naar cc
Dat is interessant. Ik heb vorige week maandag geannuleerd, geld werd direct teruggeboekt op mijn Paypal account, maar vandaar krijg ik het niet op mijn bankrekening. Paypal zegt dat dat een week duurt.

Bij pogingen het geld op mijn bankrekening over te laten maken, stuit ik ook op het feit dat dat alleen in dollars lijkt te kunnen, terwijl het bedrag uiteraard in euro is.

Weet iemand hoe ik het geld in. euro's op mijn bankrekening of creditcard krijg?
__________________
groet,
www.spinsister.nl / www.taalvlinder.com
  #596  
Oud 14-10-13, 09:29
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Translatoria Bekijk bericht
Dat is interessant. Ik heb vorige week maandag geannuleerd, geld werd direct teruggeboekt op mijn Paypal account, maar vandaar krijg ik het niet op mijn bankrekening. Paypal zegt dat dat een week duurt.

Bij pogingen het geld op mijn bankrekening over te laten maken, stuit ik ook op het feit dat dat alleen in dollars lijkt te kunnen, terwijl het bedrag uiteraard in euro is.

Weet iemand hoe ik het geld in. euro's op mijn bankrekening of creditcard krijg?
en nu komt het om de hoek waar je zegt paypal zijn eikels. maar ik zou zeggen bel de paypal helpdesk die zullen je vast meer info kunnen geven.
  #597  
Oud 14-10-13, 09:37
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Translatoria Bekijk bericht
Dat is interessant. Ik heb vorige week maandag geannuleerd, geld werd direct teruggeboekt op mijn Paypal account, maar vandaar krijg ik het niet op mijn bankrekening. Paypal zegt dat dat een week duurt.

Bij pogingen het geld op mijn bankrekening over te laten maken, stuit ik ook op het feit dat dat alleen in dollars lijkt te kunnen, terwijl het bedrag uiteraard in euro is.

Weet iemand hoe ik het geld in. euro's op mijn bankrekening of creditcard krijg?
Klopt, paypal houdt het bedrag een week en geeft het dan pas vrij. Dit is zeg maar hun verdien-model. Maar als ze van jouw rekening iets moeten innen, dan zijn ze er heel snel mee.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2013 om 09:40 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennvho Bekijk bericht
Je zou toch verwachten dat mijn order van 24/09 dan ook snel verzonden zal worden, maar voorlopig nog geen nieuws. Ik heb hun nog eens een berichtje gestuurd op twitter, hopelijk heb ik snel antwoord.

Ik heb wel een space grey 32gb versie.
Ik zou ze bellen.
  #598  
Oud 14-10-13, 09:59
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard

Ik heb ze gemaild en kreeg toen het antwoord dat het een week zou duren. Vind ik op zich niet erg, zij moeten uiteraard ergens aan verdienen, maar ik vind het raar dat Tom wel meteen zijn geld terugkreeg.

En hoe zit het met die dollars en euros?

Laatst gewijzigd door Translatoria; 14-10-13 om 10:06. Reden: toevoeging
  #599  
Oud 14-10-13, 12:33
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Op twitter zeggen ze terug dat ze geen voorraad binnengekregen hebben, ik word er een beetje ambetant van eerlijk gezegd!

Gelukkig heb ik vorige week ook besteld in de Duitse Apple store, verzending is gepland voor 18/10 en aankomst bij mailboxde.com op 25/10. Dan zou ik hem de week daarna toch kunnen hebben.
  #600  
Oud 14-10-13, 18:39
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Mjah ik heb mijn bestelling maar geannuleerd, nadat ze geen duidelijke uitleg konden geven over de status van de voorraad op het moment van bestellen en de daadwerkelijke voorraad, de eerst volgende levering van de iphones via apple is op 28-10 , men is niet zeker of hun dan ook worden bevoorraad...

Jammer ..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen bij GSMstunter UnXpected Koopinformatie Nederland 17 02-10-10 15:35
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Bestelling via Gravis.de Guest-20210103162621 iPad algemeen 39 24-07-10 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.