//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Meeste wat er tegenwoordig staat is handelaar ipv apple liefhebber helaas. Dat is althans mijn ervaring in Oberhausen. En het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-08-14, 14:22
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Meeste wat er tegenwoordig staat is handelaar ipv apple liefhebber helaas. Dat is althans mijn ervaring in Oberhausen.
En het zijn vooral oostblokkers heb ik de indruk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-08-14, 14:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
En het zijn vooral oostblokkers heb ik de indruk.
Mijn dochter stond vorig jaar in Oberhausen aan te schuiven met onze Slowaakse familie (oostblokkers dus). Zij heeft een filmpje gemaakt van een horde noordwestblokkers die boel op stelten aan het zetten waren om zo veel mogelijk kaartjes te bemachtigen.
  #23  
Oud 21-08-14, 14:39
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Mijn dochter stond vorig jaar in Oberhausen aan te schuiven met onze Slowaakse familie (oostblokkers dus). Zij heeft een filmpje gemaakt van een horde noordwestblokkers die boel op stelten aan het zetten waren om zo veel mogelijk kaartjes te bemachtigen.
Dat er ook noorwestblokkers tussen zitten zal ik niet ontkennen . Maar in oberhausen zijn het echt wel veel Russen. Althans, dat is mijn ervaring na 2 keer oberhausen.
  #24  
Oud 21-08-14, 14:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Maar in oberhausen zijn het echt wel veel Russen.
Spreek jij zo goed Russisch dat je die taal van andere Slavische talen kan onderscheiden? Maak je over die Russen maar geen zorgen meer, die zullen nu wel naar de Apple Store Kurfürstendamm in Berlin gaan of naar de nieuwe Apple Store in Hannover.
  #25  
Oud 21-08-14, 16:18
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Spreek jij zo goed Russisch dat je die taal van andere Slavische talen kan onderscheiden? Maak je over die Russen maar geen zorgen meer, die zullen nu wel naar de Apple Store Kurfürstendamm in Berlin gaan of naar de nieuwe Apple Store in Hannover.
Als Poetin geen importverbod instelt.
  #26  
Oud 21-08-14, 17:21
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Spreek jij zo goed Russisch dat je die taal van andere Slavische talen kan onderscheiden? Maak je over die Russen maar geen zorgen meer, die zullen nu wel naar de Apple Store Kurfürstendamm in Berlin gaan of naar de nieuwe Apple Store in Hannover.
Ik spreek zelf geen woord Russisch. Een kameraad van mij wel. En toen hij mensen aansprak op hun gedrag kwam idd naar boven dat ze van Rusland of Russische afkomst waren. Dat was toen ze die lintjes kapotknipten bij de iPhone 5. Het waren ook die Russen die ook begonnen te vechten voor een kaartje. Natuurlijk mag ik niet veralgemenen. Want we hebben daar ook al leuke Russen leren kennen
  #27  
Oud 21-08-14, 17:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Natuurlijk mag ik niet veralgemenen. Want we hebben daar ook al leuke Russen leren kennen
Ik ken alleen maar toffe Russen. En na een paar flessen Ruski Standart of Siberskaya zijn ze nog toffer. Heb een paar jaar in Sankt Petersburg gewoond en gewerkt. Hoe dan ook veel succes gewenst in Oberhausen en good hunting.

Ik ga zoals reeds geschreven weer eens naar Sulzbach/Taunus.
  #28  
Oud 21-08-14, 17:44
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik ken alleen maar toffe Russen. En na een paar flessen Ruski Standart of Siberskaya zijn ze nog toffer. Heb een paar jaar in Sankt Petersburg gewoond en gewerkt. Hoe dan ook veel succes gewenst in Oberhausen en good hunting.

Ik ga zoals reeds geschreven weer eens naar Sulzbach/Taunus.
Ik had het een beetje verkeerd neergeschreven mss hoor. Ben niet iemand die veralgemeend . Hoe is het andere jaren in sulzbach? Is dat een rustige plaats? Is er overdekte plaats snachts? En zijn er meestal voldoende iPhones? Want tot nu toe is het altijd al wel iets geweest in oberhausen
  #29  
Oud 21-08-14, 17:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ben niet iemand die veralgemeend .
Dat is heel goed om te weten. Als ik het woord "oostblokker" lees dan reageer ik. Onder meer omdat ik daar familie heb (SK) en omdat mijn jongste zoon daar zelfs geboren is (RU).

In Sulzbach is het redelijk rustig en vooral heel beschaafd. 's Avonds staan er ook al een vijftigtal mensen in de rij. Ik ben zelf nog nooit in Oberhausen geweest maar heb wel commentaren gelezen op een paar Duitse websites. En die waren niet erg positief.
  #30  
Oud 21-08-14, 17:54
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ik had het een beetje verkeerd neergeschreven mss hoor. Ben niet iemand die veralgemeend . Hoe is het andere jaren in sulzbach? Is dat een rustige plaats? Is er overdekte plaats snachts? En zijn er meestal voldoende iPhones? Want tot nu toe is het altijd al wel iets geweest in oberhausen
Ik heb wel eens een foto gezien, dat er mensen zaten, maar dat zag er niet overdekt uit en geen dranghekken o.i.d.

Ooit in Parijs de hele nacht in de rij gelegen bij iphone 4 geloof ik. Toen het winkelcentrum open ging was ik mijn 6u voorsprong kwijt doordat er geen dranghekken waren.
Bij Oberhausen precies hetzelfde meegemaakt met lijntjes midden in de nacht waar iedereen overheen ging. Maar dat was vorig jaar wel beter geloof ik.
  #31  
Oud 21-08-14, 18:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
En zijn er meestal voldoende iPhones?
Ik ben vorig jaar twee keer in Sulzbach geweest. Die Apple Store kreeg in ieder geval vaker nieuwe voorraden dan in Oberhausen. De tweede keer heb ik zelfs een nieuwe voorraad zien aankomen toen ik het kantoor van de store manager met hem zat te praten.
  #32  
Oud 21-08-14, 18:03
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Ik heb wel eens een foto gezien, dat er mensen zaten, maar dat zag er niet overdekt uit en geen dranghekken o.i.d.

Ooit in Parijs de hele nacht in de rij gelegen bij iphone 4 geloof ik. Toen het winkelcentrum open ging was ik mijn 6u voorsprong kwijt doordat er geen dranghekken waren.
Bij Oberhausen precies hetzelfde meegemaakt met lijntjes midden in de nacht waar iedereen overheen ging. Maar dat was vorig jaar wel beter geloof ik.
Klopt, vorig jaar zeer goed geregeld. Verschillende vakken met dranghekken die als ze vol waren afgesloten werden. En als je er uit wilde om bijvoorbeeld even naar het toilet te gaan kreeg je een kaartje. En dan kon je een kwartiertje wegblijven. Dus vorig jaar verliep alles op een beschaafde manier. Het jaar ervoor echter was er veel chaos. Gevechten, politie,... Maar de storemanager heeft er duidelijk uit geleerd. Alleen spijtig dat je in oberhausen zo vroeg moet zijn. Na middernacht is al riskant.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2014 om 17:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is heel goed om te weten. Als ik het woord "oostblokker" lees dan reageer ik. Onder meer omdat ik daar familie heb (SK) en omdat mijn jongste zoon daar zelfs geboren is (RU).

In Sulzbach is het redelijk rustig en vooral heel beschaafd. 's Avonds staan er ook al een vijftigtal mensen in de rij. Ik ben zelf nog nooit in Oberhausen geweest maar heb wel commentaren gelezen op een paar Duitse websites. En die waren niet erg positief.
Zoals ik al zei, heb helemaal niks tegen Russen. Heb zelfs een Russische vriendin gehad . Maar alleen mijn ervaring met Russen in oberhausen is niet echt geweldig te noemen. Maar zoals ik al zei, vorig jaar heb ik wel toffe Russen leren kennen daar. Maar de chaos het jaar ervoor was door een groep Russen begonnen. Achja, voor hetzelfde geld gebeurde dat met een groep Belgen of Nederlanders. In elke land heb je wel idioten. Nogmaals, ik bedoelde er niets speciaal mee . Heb je enig idee wanneer de eerste mensen in sulzbach in rij staan? En heb je daar parkeergelegenheid? Het is een pak verder rijden natuurlijk, maar het lijkt me wel fijner om ergens rustiger te staan.
  #33  
Oud 21-08-14, 18:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
En heb je daar parkeergelegenheid? Het is een pak verder rijden natuurlijk, maar het lijkt me wel fijner om ergens rustiger te staan.
Hier heb je alle informatie van het Sulzbach Main-Taunus Zentrum:

Main-Taunus Zentrum, Sulzbach - Apple
  #34  
Oud 21-08-14, 18:23
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hier heb je alle informatie van het Sulzbach Main-Taunus Zentrum:

Main-Taunus Zentrum, Sulzbach - Apple
OK, bedankt timosha
  #35  
Oud 23-08-14, 00:04
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ach ja, de ene zot gaat voor dit in de rij staan de andere zot voor dat. En nog een andere zot voor weer iets anders.
En hoe noemen ze die mensen die nergens voor in de rij gaan staan?
  #36  
Oud 26-08-14, 09:08
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Ik ga dit jaar ook terug, vorig jaar Oberhausen gedaan zonder succes wegens beperkt aanbod. Hadden toen wel het geluk nog net overdekt te zitten.
  #37  
Oud 26-08-14, 14:53
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Jambers zou destijds gezegd hebben: "Wie zijn deze mensen? Wat doen ze? En wat drijft hen? "
Lol

Ik hoop dat jullie allemaal geluk gaan hebben
  #38  
Oud 26-08-14, 15:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Bekijk bericht
En hoe noemen ze die mensen die nergens voor in de rij gaan staan?
Kluizenaars?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Bekijk bericht
Ik hoop dat jullie allemaal geluk gaan hebben
Bedankt. Het komt allemaal in de sjakosch (zoals elk jaar).
  #39  
Oud 26-08-14, 16:25
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Voor u zeker als ge met uw hele familie op 3 à 4 plaatsen gaat aanschuiven

En wss als gij er gene hebt en de anderen wel, mogen ze hel afgeven aan u

Laatst gewijzigd door Freeltd; 26-08-14 om 17:02.
  #40  
Oud 28-08-14, 20:40
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Standaard

Ik wil ook gaan, heb alleen s'avonds nog een conferentie in A'dam. Ik zie al wel dat ik Centr0 Oberhausen moet overslaan. Iemand al eens naar Duisburg of Dusseldorf geweest ? Hoe waren de ervaringen daar ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 12:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 23:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.