//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben donderdag de 18e voor mijn werk in Maastricht, dus ik denk dat ik na het werk meteen doorrij naar Düsseldorf en hoop dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 02-09-14, 10:55
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Ik ben donderdag de 18e voor mijn werk in Maastricht, dus ik denk dat ik na het werk meteen doorrij naar Düsseldorf en hoop dat het daar niet te druk is De Apple Store daar is in december 2013 geopend, dus geen idee of het een chaos zal worden en of ze veel op voorraad hebben. Het ziet er in ieder geval niet heel erg groot uit (alleen een begane grond), dus dat kan een negatieve invloed op de voorraad hebben. Maar dat hij nog niet zo lang open is kan er ook weer voor zorgen dat er minder mensen van het bestaan af weten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 02-09-14, 12:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Maar dat hij nog niet zo lang open is kan er ook weer voor zorgen dat er minder mensen van het bestaan af weten
Tijdens de opening wisten toch heel wat "mensen" van het bestaan van die Apple Store af:





Succes gewenst in Düsseldorf.
  #63  
Oud 02-09-14, 12:41
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Of ik erbij kan zijn is nog maar de vraag, maar dat ik hem ga halen weet ik wel zeker.

Heb heel erg veel pech gehad met mijn iPhone 5S.. 8 replacements gehad waarvan tussendoor 1 keer een nieuwe. Ze bieden mij nu weer een nieuwe aan maar ik kan ook kiezen voor een refund. Nu heb ik t voor elkaar gekregen om te mogen wachten tot de release van de 6 en daarna evt. een refund te krijgen. Gratis iPhone 6 upgrade voor mij dus!

Hopelijk niet zo'n chaos als vorig jaar.. Al die mensen die erheen rijden en niks aantreffen, zonde van de tijd en geld..
__________________
  #64  
Oud 02-09-14, 12:53
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

De vraag voor mij is met name of er de 19e (vermoedelijke launch) zowel een 4.7 inch als een 5.5 inch beschikbaar is.

Als de 5.5 inch later gereleased wordt, wat gezien de beperkte gelekte onderdelen waarschijnlijk lijkt, dan weet ik niet of ik de 19e ga.
  #65  
Oud 02-09-14, 13:23
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tijdens de opening wisten toch heel wat "mensen" van het bestaan van die Apple Store af:





Succes gewenst in Düsseldorf.
Beide foto's van tijdens de opening van de winkel? Of is die tweede van tijdens iPhone 5s release?
  #66  
Oud 02-09-14, 13:25
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Beide foto's van tijdens de opening van de winkel? Of is die tweede van tijdens iPhone 5s release?
Lijkt mij van de opening. Aangezien die in december is opengegaan, en de 5S in september is gereleased!
  #67  
Oud 02-09-14, 13:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Beide foto's van tijdens de opening van de winkel?
Beide foto's zijn van de opening van de winkel.
  #68  
Oud 03-09-14, 23:38
bjal bjal is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

ik ben vrij nieuw bij dit forum... dus weet nog niet hoe alles werkt.

afgelopen twee jaren ben ik ook naar duitsland geweest voor de release van de iphone,
maar als die release dit jaar op 19 september zal zijn (zoals de geruchten zeggen) kan ik niet gaan vanwege mijn studie. mijn vraag is of iemand contact met mij kan opnemen die wel gaat en er mogelijk 1 voor mij kan meenemen, als ik dat nu al een beetje kan regelen ben ik iets meer gerust gesteld. Iemand uit de provincies limburg of noord brabant.
  #69  
Oud 04-09-14, 00:04
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjal Bekijk bericht
ik ben vrij nieuw bij dit forum... dus weet nog niet hoe alles werkt.

afgelopen twee jaren ben ik ook naar duitsland geweest voor de release van de iphone,
maar als die release dit jaar op 19 september zal zijn (zoals de geruchten zeggen) kan ik niet gaan vanwege mijn studie. mijn vraag is of iemand contact met mij kan opnemen die wel gaat en er mogelijk 1 voor mij kan meenemen, als ik dat nu al een beetje kan regelen ben ik iets meer gerust gesteld. Iemand uit de provincies limburg of noord brabant.
Denk eerlijk gezegd dat mensen dat alleen doen als je extra betaald Zij staan de hele nacht in de rij en rijden er weet ik veel hoeveel km naar toe. Vorig jaar was het ook dat je zomaar 100e meer betaalde als iemand hem voor je meebracht..
  #70  
Oud 04-09-14, 00:25
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjal Bekijk bericht
ik ben vrij nieuw bij dit forum... dus weet nog niet hoe alles werkt.

afgelopen twee jaren ben ik ook naar duitsland geweest voor de release van de iphone,
maar als die release dit jaar op 19 september zal zijn (zoals de geruchten zeggen) kan ik niet gaan vanwege mijn studie. mijn vraag is of iemand contact met mij kan opnemen die wel gaat en er mogelijk 1 voor mij kan meenemen, als ik dat nu al een beetje kan regelen ben ik iets meer gerust gesteld. Iemand uit de provincies limburg of noord brabant.
zoals hierboven als gezegd: waarschijnlijk zal niemand dat gratis voor je doen. Reken maar op een prijs van 100 of 200 euro extra.
  #71  
Oud 04-09-14, 00:45
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tijdens de opening wisten toch heel wat "mensen" van het bestaan van die Apple Store af:





Succes gewenst in Düsseldorf.
Wow! Dat ziet er toch aardig druk uit, maar wel goed georganiseerd gelukkig. Laten we hopen op geen chaotische taferelen daar.
  #72  
Oud 04-09-14, 12:00
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Wow! Dat ziet er toch aardig druk uit, maar wel goed georganiseerd gelukkig. Laten we hopen op geen chaotische taferelen daar.
Dit is de winkelopening, niet gezegd dat er iets geregeld gaat zijn bij de release.
  #73  
Oud 04-09-14, 12:56
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMonkey Bekijk bericht
Dit is de winkelopening, niet gezegd dat er iets geregeld gaat zijn bij de release.
I know Maar het geeft een kleine indicatie dat er wel mensen met verstand zitten. Ik bel ze woensdag de 17e voor de zekerheid wel even
  #74  
Oud 04-09-14, 12:58
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Dan zullen we ook maar vertrekken zeker?

Campers Already Lining Up for iPhone 6 at Flagship 5th Avenue Store

Wednesday September 3, 2014 11:40 am PDT by Juli Clover
Despite the fact that there are still five days to go until Apple's September 9 media event, customers hoping to purchase one of Apple's new devices have already begun lining up at the flagship 5th Avenue Apple Store in New York City.

Apple is expected to announce the 4.7 and 5.5-inch iPhone 6 at the event, along with its much-rumored wearable device and possibly a mobile payments initiative. Only the iPhone 6 is expected to ship to consumers in September however, and not until later in the month. People camping out now may be waiting more than two weeks to get their hands on one of Apple's new devices.
  #75  
Oud 04-09-14, 18:10
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Waar ik naar benieuwd ben, wie gaat voor de 4,7" en wie voor de 5,5"?
Ben er zelf ook nog niet uit namelijk..
  #76  
Oud 04-09-14, 19:38
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Waar ik naar benieuwd ben, wie gaat voor de 4,7" en wie voor de 5,5"?
Ben er zelf ook nog niet uit namelijk..
Denk iedereen voor de 4,7 daar het gerucht gaat dat de 5,5 pas later dit jaar zou uitkomen
  #77  
Oud 04-09-14, 22:34
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

@timosha..Hoe laat ben je daar dan? Ik wil mss voor het eerst ook naar Duitsland..Ik kies liever voor rust en veiligheid al moet ik er 4 uur voor rijden (alleen heen al,pfffff) maar dan is het thuisfront hier (vrouw en kids) wat meer gerust mocht ik de reis gaan maken…

Alleen heen is mij ook wat, ff meeten of zo eventueel?
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #78  
Oud 05-09-14, 10:08
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Vast wel mensen die willen afspreken als er meer bekend is. Zit zelf te twijfelen of ik moet gaan na het drama van vorig jaar.
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
  #79  
Oud 06-09-14, 17:08
Tidus35 Tidus35 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 20
Standaard

Idd, ik zit eerst op de 9e te wachten op meer info. Ik rijd vanuit Apeldoorn. Ik hoor of er iemand mee wil rijden .
  #80  
Oud 06-09-14, 17:13
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Woon ik ook, dus ja: misschien met een groepje gaan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 12:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 23:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.