//

iPhone 3G van www.welectronicsltd.com

iPhone 3G van www.welectronicsltd.com discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, op internet ben ik deze site tegengekomen www.welectronicsltd.com nu ben ik er vrij zeker van dat het een betrouwbare site is, maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-08, 12:03
Boris1991 Boris1991 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard iPhone 3G van www.welectronicsltd.com

beste mensen,

op internet ben ik deze site tegengekomen
www.welectronicsltd.com
nu ben ik er vrij zeker van dat het een betrouwbare site is, maar ik heb zo m'n twijfels over de betalingsmethode, ze hebben namelijk maar één manier, en dat is namelijk 'moneyGram Money Transfer - US Branch'
ik heb hier nog nooit mee gewerkt, of van gehoord dus vandaar.
laat hieronder even weten of je ervaringen hebt met deze site of de betalingsmethode.
je mag trouwens pas een bestelling plaatsen als je "order amount" boven de 800 Euro ligt. dit vanwege groothandel denk ik.

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-08, 13:46
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

NIET DOEN!

Monygram is een nepbank, die veel gebruikt word bij oplichtingen. Op marktplaats barst het ook van de nigiriaanse oplichters die waarbij je moet betalen via monygram. Google het maar eens, of kijk op internetoplichting - Forumindex
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone bij www.belnu.nl Rhoxors Koopinformatie Nederland 0 27-03-09 16:43
http://www.iphone-sim-unlock.com/ pappasan Archief 1 16-03-09 14:14
www.iphone-3g-unlocken.nl fake!!!! dennis-swiss-iphone-3G Archief 2 27-08-08 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.