//

Aankoop ervaringen via Borderlinx.com of MyUS

Aankoop ervaringen via Borderlinx.com of MyUS discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bhola 550 voor een ipad 64GB WIFI is niet veel in mijn ogen en dat je in duitsland voor 550 de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 27-03-10, 13:26
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhola Bekijk bericht
550 voor een ipad 64GB Wi-Fi is niet veel in mijn ogen en dat je in duitsland voor 550 de 16 gb hebt is duur !
laat staan wat we hier kunnen verwachten.
weet iemand een goeie website uit amerika om hem te bestelen ?
550 euro ga je bij lange na niet redden als je een 64gb Wi-Fi over wilt laten komen uit de VS..

En in duitsland zal de 16gb eerder 450/500 gaan kosten, zeker geen 550.. dat zou inhouden dat de duurste versie (64gb Wi-Fi+3G) iets van 880 euro gaat kosten en dat is gewoon te duur voor een tablet..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 29-03-10, 00:15
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Order na 2 weken ook gecanceld staat dat je je adres moet veranderen om de order door te alten gaan maar ik kan dit nu niet meer wijzigen omdat de order gecanceld is. Iemand een idee wat ze hier mee bedoelen
  #63  
Oud 29-03-10, 20:00
bwbboot bwbboot is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IJsselstein
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Bekijk bericht
Order na 2 weken ook gecanceld staat dat je je adres moet veranderen om de order door te alten gaan maar ik kan dit nu niet meer wijzigen omdat de order gecanceld is. Iemand een idee wat ze hier mee bedoelen
Enige mogelijkheid is om ze te bellen. Dan kan je een nieuw USA adres doorgeven en gaat je bestelling alsnog gewoon door.
  #64  
Oud 29-03-10, 21:00
timbr timbr is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Bekijk bericht
Order na 2 weken ook gecanceld staat dat je je adres moet veranderen om de order door te alten gaan maar ik kan dit nu niet meer wijzigen omdat de order gecanceld is. Iemand een idee wat ze hier mee bedoelen
Mijn order status is zojuist naar Prepaired for Shipment gegaan (NL cc en MyUs adres). Het kan dus blijkbaar wel, hopen dat het goed blijft gaan natuurlijk. Als het meezit zaterdag gelijk een mailtje van MyUs dat ie binnen is en dan doorsturen naar NL.
  #65  
Oud 29-03-10, 23:03
bwbboot bwbboot is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IJsselstein
Berichten: 36
Standaard

gaaf zeg!! erg gaaf...

Mijn order is geannuleerd (borderlinx). Gelukkig is een collega op ons kantoor in Amerika zo vriendelijk om het pakket aan te nemen. Ik heb gebeld en het adres gelijk laten omzetten. Later bedacht ik mij dat ik er dan toch maar 2 wilde bestellen. Opnieuw met Apple gebeld en de 2de ipad aan de order laten toevoegen.. Dat laatste had ik dus beter niet kunnen doen. Hierdoor heeft er een 2de autorisatie plaatsgevonden, vlak na de eerste. Rabobank/mastercard vonden dit verdacht en heeft dit geweigerd. Ik bellen met mastercard en dit gelijk recht gezet. Alleen nu is apple in de war. 1ste deel van de order is akkoord, 2de deel nog niet. Vanavond een uur aan de telefoon gehangen met ene "John". Erg vriendelijke zijn ze daar, alleen er moet nu een speciale afdeling aan te pas komen om e.e.a. recht te zetten... Ik hoor morgen of het is gelukt.

Andere optie is opnieuw order plaatsen.. alleen dan worden ze pas 12 april verstuurd....

duimen nu....
  #66  
Oud 30-03-10, 18:56
bwbboot bwbboot is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IJsselstein
Berichten: 36
Standaard

Gisteren toch nog een bevestiging ontvangen van apple. bestelling staat nu op prepared for shipment. toch gelukt dus
  #67  
Oud 31-03-10, 14:07
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
550 euro ga je bij lange na niet redden als je een 64gb Wi-Fi over wilt laten komen uit de VS..

En in duitsland zal de 16gb eerder 450/500 gaan kosten, zeker geen 550.. dat zou inhouden dat de duurste versie (64gb Wi-Fi+3G) iets van 880 euro gaat kosten en dat is gewoon te duur voor een tablet..

mn oom gaat eind april naar amerika dus dan pik ik er een daar wel mee !
dan heb je hem voor 64 gb 550 euro
mischien ietsje meer maarja.

alleenzouden ze moeilijk doen bij de douane oid?
  #68  
Oud 31-03-10, 21:46
PixM PixM is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Standaard

Zijn er toevallig nog meer mensen waarbij de pre order via borderlinx is gecancelled? En nog op hun refund zitten te wachten?

Ik zit nog steeds te wachten op mijn refund ook al meerdere keren contact gehad met Borderlinx please wait blabla etc etc
  #69  
Oud 27-06-10, 12:00
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Thumbs down Iphone 4 UK kopen Borderlinx.

Zojuist een chat gesprek gehad met een medewerker van Borderlinx. Als ik het goed begrijp duurt het 2 weken voordat het pakket in Nederland is omdat TNT het pakket verstuurd en NIET DHL. Lees onderstaand chat gesprek:

Vivian: And they take 14-15 days to deliver shipment to customers
Vivian: Yes
TheCrow: 14 days?? I thought DHL delivers package in 3 days??
TheCrow: So when the package is in my suite @ Borderlinx.. it takes up to 2 weeks for my package arrived?
Vivian: But TNT post normally takes 14-15 days to deliver shipment to customers
Vivian: But for other countries we deliver shipment in 4-6 business days
TheCrow: .. I dont get it
TheCrow: Normaly TNT shipps in netherlands between 2-3 days
Vivian: We uses DHL services for all countries except netherlands
TheCrow: serious??
Vivian: Yes
TheCrow: I thought TNT only ships in Netherlands??
Vivian: And We take 14-15 days from customer for netherlands shipments
TheCrow: so TNT ships from UK to my home adress?
Vivian: Yes
TheCrow: Ok thanks for the information
  #70  
Oud 27-06-10, 12:34
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

zoals ik al zei in het andere topic.

https://forum.iculture.nl/f41/i...tml#post477364
  #71  
Oud 28-06-10, 18:53
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard

Dit blijkt dus niet het geval te zijn, volgens mij komt het doordat men kiest voor Express shipping, waardoor DHL het alsnog shipped.
  #72  
Oud 04-08-10, 15:31
kuifketintin kuifketintin is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Smile Kopen in UK versturen via Bordelinx

Ik heb mijn zwarte Iphone 4 gewoon in de UK besteld. Borderlinx gaat er voor zorgen dat hij tot bij mij thuis komt.
Bestelling via de APPLE-store liep vlot. En nu rustig wachten op de levering. Kostprijs + Borderlinx service +/- gelijk aan de verkoopprijzen in België.

Ik wou hem graag bij Mobistar kopen. Maar zij zijn zo chaotisch in hun communicatie. De Pre-Order voor de lancering op 30 juli is helemaal niet verlopen zoals zij het zelf hadden gepland. Veel toestellen zijn richting Nederland vertrokken dankzij deze site. Goed voor hen. Maar een ramp voor de Belgische klant die zelf ook weer moet uitwijken naar andere landen.

En nu heeft geen enkele Mobistar winkel enig idee wanneer er weer voorradig zullen zijn. Je kan je meestal niet inschrijven op een lijst. De on-line verkoop staat nog steeds op Iphone 3GS. En een Filiaal dat wel orders opneemt (50% vooraf betalen) kan geen wachttijden specificeren. Het kan 1 week zijn maar ook meer dan 2 maand. Werd mij verteld. Daarbovenop het gezeur m.b.t. tot mobistar abonnementen. En het risico dat Mobistar klanten eerder bediend zullen worden.

Ik heb geen zin in dat gedoe. Gewoon bij Apple zelf besteld. Geen SIM-lock. Geen gezeur. En als ik die garantie voorwaarden goed lees is dat ook geen probleem. Ik dacht zelfs dat Europa een Europese garantie verplicht stelt.

Winkelen in Europa

Dit staat ook op deze site:

Hoe nuttig is een verlengde garantie tegen bijbetaling?
Bij duurzame consumptiegoederen met een langere verwachte levensduur kunt u vaak garantie bijkopen. Vraag u af of dat nodig is. In Nederland is de verkoper ook na 2 jaar nog aansprakelijk voor een goed werkend product. Bij een defect moet u dan wel zelf kunnen bewijzen dat de fout aan het product ligt en niet is veroorzaakt door uzelf. Garantieverlenging kan wel een voordeel zijn, als het product na een aantal jaren onherstelbaar defect raakt en u dan recht heeft op een nieuw apparaat zonder bijbetaling. Lees de garantievoorwaarden goed door, voordat u eventueel een verlengde garantie afsluit.

Goed om weten. Bepaal zelf of je het AppleCare Protection Plan nodig hebt of niet
  #73  
Oud 04-08-10, 15:38
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

En dat hebben er (op deze site alleen) zeker al 500 mensen jou voorgedaan (including me )

Op 23/06 verzonden bij Apple en op 28/06 bij mij thuis

https://forum.iculture.nl/f41/k...-order-uk.html
  #74  
Oud 08-10-11, 18:41
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard Borderlinx

Wie heeft hier ervaring met borderlinx?
Ben van plan een iphone 4s te bestellen vAnuit de UK.
  #75  
Oud 08-10-11, 18:43
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Werkt op zich lekker...totdat het een keer fout gaat...dan begint de ellende
  #76  
Oud 08-10-11, 18:50
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Heb je dat al mee gemaakqt dan?
  #77  
Oud 08-10-11, 18:54
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik niet, anderen wel. En volgens mij op dit forum ook.

Het enige wat mij stoort aan Borderlinx is dat wanneer het razend druk wordt daar ivm de nieuwe iphone/ipad er ineens pakketjes verdwijnen etc. En hun verzekeren maar tot 100 euro/pond, dus ja, daar sta je dan.
  #78  
Oud 08-10-11, 18:55
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Jamaar goed, als ik met credit Card betaal ben ik sowieso verzekerd.
  #79  
Oud 08-10-11, 18:58
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Klopt, alleen zit je met het probleem dat je je borderlinx adres opgeeft en dat Apple wellicht een ontvangstbevestiging kan overhandigen dat het afgeleverd is aan dat adres. Ik weet niet of je dan alsnog verzekerd bent?
  #80  
Oud 08-10-11, 19:48
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik zou het er maar niet op gokken! Blijft altijd een gok met dat soort dingen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Borderlinx.com offline Yzord Koopinformatie en ervaringen 1 23-03-11 14:10
Borderlinx situatie VoltrefferVick Koopinformatie Nederland 21 01-10-10 01:22
[iPad] Borderlinx Ervaringen Meerkoetje iPad algemeen 2 21-04-10 12:27
MyUS alternatieven Joost91 Koopinformatie USA 0 17-02-08 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.