//

iPhone 4 kopen in Griekenland: wat krijg ik ervoor?

iPhone 4 kopen in Griekenland: wat krijg ik ervoor? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit momenteel in Griekenland en vertrek maandag weer naar Nederland. Ik ben van plan een paar iPhone 4´s mee te nemen maar wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-10, 23:12
Kevin den Dulk Kevin den Dulk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Katwijk
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Kevin den Dulk
Standaard iPhone 4 kopen in Griekenland: wat krijg ik ervoor?

Hoi,

Ik zit momenteel in Griekenland en vertrek maandag weer naar Nederland. Ik ben van plan een paar iPhone 4´s mee te nemen maar wil graag ff weten wat ik ervoor zou krijgen in Nederland... Weten jullie dat een beetje?

Mvg,
Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-10, 01:20
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Euhm, de iPhone komt 30 juli. Weet niet of je er nog wat voor krijgt in NL? Meeste wachten gewoon op een Nederlandse iPhone.
__________________
Koekje erbij?
  #3  
Oud 02-08-10, 22:45
gertruud gertruud is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin den Dulk Bekijk bericht
Hoi,

Ik zit momenteel in Griekenland en vertrek maandag weer naar Nederland. Ik ben van plan een paar iPhone 4´s mee te nemen maar wil graag ff weten wat ik ervoor zou krijgen in Nederland... Weten jullie dat een beetje?

Mvg,
Kevin
Hier snap ik ff niks van, mijn vriendin woont in Thessaloniki en is vandaag naar Cosmote geweest, daar werd gezegd dat de iPhone 4 pas in September geleverd gaat worden, hoe kan jij ze dan al meenemen? Ik vertrek zelf morgen naar Griekenland.

gr.
Gertruud
  #4  
Oud 14-08-10, 12:35
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Ik zit op dit moment op Kreta( hahahaha) maar de i 4 is nog niet beschikbaar en komt indd in september. Jammer maar zo lang blijf ik niet.
  #5  
Oud 04-09-10, 19:04
gertruud gertruud is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

[quote=gertruud;512368]Hier snap ik ff niks van, mijn vriendin woont in Thessaloniki en is vandaag naar Cosmote geweest, daar werd gezegd dat de iPhone 4 pas in September geleverd gaat worden, hoe kan jij ze dan al meenemen? Ik vertrek zelf morgen naar Griekenland.

gr.
Gertruud

Ik heb net n email gehad van Cosmote Griekenland, (KPN) in Grienkenland. De iPhone is nu pas leverbaar en moet € 660,00 gaan kosten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS kopen in Griekenland MichaelJ Koopinformatie Rest Europa 3 11-08-10 18:40
iPhone 3G. Wat kan ik ervoor vragen? Arjan29 Koopinformatie en ervaringen 2 14-07-10 21:39
iPhone: Wat voor een Iphone krijg ik? akkie Jailbreak 2 06-04-10 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.