//

Iphone 4 uit Europa of gewoon i-150?

Iphone 4 uit Europa of gewoon i-150? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Is er iets bekend tot wanneer die actie van Vodafone loopt?...... T/m 31 maart 2011. Staat in een pdf-je met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-07-10, 16:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Is er iets bekend tot wanneer die actie van Vodafone loopt?......
T/m 31 maart 2011. Staat in een pdf-je met algemene voorwaarden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-07-10, 11:38
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Dank, dan hoef ik mij daar geen zorgen om te maken!

Vroeg ik mij nog wel af:
Ik heb een adres in Parijs waar de iPhone eventueel bezorgd kan worden, zodat ik hem via de Apple Store Frankrijk kan bestellen. Over 4/5 weken (ik heb geduld) rij ik sowieso langs Parijs dus dan kan ik die mooi oppikken (ervan uitgaande dat hij dan wel bezorgd is, toch?). Is dat verstandiger dan op de gok over 4 weken langs één van de filialen van Apple te gaan in Parijs, of hebben ze die dan ook wel op voorraad?

EDIT: En een andere vraag is ook, die ik mezelf stel bij een dergelijk goedkoop abonnement. Is het voor die 3 euro per maand (Vodafone, 72 euro in 2 jaar red.) rendabel genoeg om om te rijden naar Frankrijk voor een iPhone, dan te wachten op een iPhone bij T-Mobile? Betere dekking bij Vodafone is één, maar als de iPhone kapot gaat moet ik wel naar Frankrijk terug en ik moet wel omrijden naar Parijs om de Iphone op te halen...

Laatst gewijzigd door Persmoment; 24-07-10 om 13:07.
  #23  
Oud 26-07-10, 22:52
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Mag ik jullie laatste advies nog een keertje vragen? Het is alleen nog even kwestie van de knoop doorhakken:

Ga ik voor Simlock-vrij uit België, dan ben ik voor 190 belminuten (voldoende voor mij) maandelijks €37,25 kwijt. Alle kosten zitten hier bij in.
Ga ik voor Simlock-vrij uit Italië, dan ben ik voor 190 belminuten maandelijks €38,40 kwijt.
Ga ik voor Simlock-vrij uit Frankrijk, dan ben ik voor 190 belminuten maandelijks €37,15 kwijt.
Ga ik voor T-Mobile in Nederland dan ben ik voor 300 belminuten maandelijks €38,15 kwijt.

Voor die euro hoef ik het niet te doen in het buitenland. Het is nu de vraag of de doorslag de extra belminuten, de garantie dat je een aanspreekpunt om de hoek hebt (en niet in het buitenland) of het betere bereik is. Hierbij speelt voor mij mee dat ik het toestel toch wel in september wil hebben en niet veel later.

Heb ik vrijdag de mogelijkheid om een toestel telefonisch (of per internet) te reserveren?

Voorlopig zie ik twee opties en dat is deze week nog reserveren in België (dat is ook nog redelijk om de hoek) of wachten op T-Mobile. Wat denken jullie dat sneller is (wanneer ik sneller aan een iPhone 4 kom, al heb ik het toestel niet nodig voor begin september) en bij welke optie ik beter af ben.
  #24  
Oud 27-07-10, 08:45
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Heeft er iemand gechecked dat bij die aanbieding van TVgids er geen data-limiet is van 400MB? Want daar ben je snel doorheen met zo'n toestel
  #25  
Oud 27-07-10, 12:28
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Maar die 400 min abo voor 11,95 gaat mooi niet door.
Ik had hem besteld en toen die was verwerkt door een medewerker kreeg ik mooi een mailtje waar 14,95 in stond.
Volgende dag hen gebeld en als ik dan minder minuten wou zou de actieprijs niet geldig zijn. Pffff :S
Ze kon alleen de aanvraag annuleren en dan moet ik hem opnieuw bestellen, dan neem ik die van 300 min voor 12,95.

Laatst gewijzigd door Lennyl; 27-07-10 om 12:31.
  #26  
Oud 27-07-10, 12:30
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Bekijk bericht
Heeft er iemand gechecked dat bij die aanbieding van TVgids er geen data-limiet is van 400MB? Want daar ben je snel doorheen met zo'n toestel
** Zorgeloos internetten = Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per
maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
  #27  
Oud 27-07-10, 16:47
Henchie Henchie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lennyl Bekijk bericht
Maar die 400 min abo voor 11,95 gaat mooi niet door.
Ik had hem besteld en toen die was verwerkt door een medewerker kreeg ik mooi een mailtje waar 14,95 in stond.
Volgende dag hen gebeld en als ik dan minder minuten wou zou de actieprijs niet geldig zijn. Pffff :S
Ze kon alleen de aanvraag annuleren en dan moet ik hem opnieuw bestellen, dan neem ik die van 300 min voor 12,95.
Je hebt helemaal gelijk, ik had gebeld en die vrouw zei dat er bij mijn abonnement gewoon 14,95 stond. Ik zei dat dat niet klopte en dat in mijn emailbevestiging duidelijk 11,95 stond. Ze zei dat ik mijn emailbevestiging + ordernummer moest doormailen en dat ze hem daarna in behandeling zouden nemen en dat ie gewoon aangepast zou worden naar 11,95.

Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
  #28  
Oud 27-07-10, 16:53
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Oh nou, dan wou die medewerker die jij aan de lijn had al een stuk meer meewerken dan bij mij het geval was.
Laat ons svp weten of dat lukt. In die PDF met voorwaarden staat wel:
14. Wijzigingen en type- en drukfouten voorbehouden.
  #29  
Oud 27-07-10, 17:02
Henchie Henchie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lennyl Bekijk bericht
Oh nou, dan wou die medewerker die jij aan de lijn had al een stuk meer meewerken dan bij mij het geval was.
Laat ons svp weten of dat lukt. In die PDF met voorwaarden staat wel:
14. Wijzigingen en type- en drukfouten voorbehouden.
Ik zal het zeker laten weten, alleen gaat mijn abo pas op 20 aug in en dan weet ik het pas volgende maand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
i-150 abbo mogelijk met uit buitenland afkomstig iPhone? aaifoon Odido (T-Mobile) 5 20-03-09 12:50
iPhone 3G valt vaker gewoon uit Rob@wup iPhone algemeen 7 19-08-08 00:30
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju iPhone algemeen 3 28-06-08 18:37
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju Archief 1 28-06-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.