//

Welke provider voor een werkend 4G netwerk op een iPad Mini Retina WiFi + Cellular

Welke provider voor een werkend 4G netwerk op een iPad Mini Retina WiFi + Cellular discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Na verschillende pogingen van andere forumgebruikers, waar geen duidelijk antwoord op gegeven werd en daarbij ook niet te vinden is in de rest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-13, 03:11
MrMoody MrMoody is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard Welke provider voor een werkend 4G netwerk op een iPad Mini Retina Wi-Fi + Cellular

Dag allemaal,

Na verschillende pogingen van andere forumgebruikers, waar geen duidelijk antwoord op gegeven werd en daarbij ook niet te vinden is in de rest van het forum, stel ik de vraag nogmaals in de hoop hierbij wel een duidelijk antwoord te krijgen.

Ik wil al langere tijd in bezit komen van een iPad mini met Retina Wi-Fi + cellular. Aangezien ik binnenkort naar de VS afreis, is dit de ideale mogelijkheid om een heel stuk goedkoper aan dit hebbedingetje te komen. Daarbij komt bij mij wel de volgende vraag naar boven: hoeveel versies/types hebben zij en kan ik een willekeurige versie (of provider) aanschaffen, die ook zal werken op het Nederlandse 4G netwerk. Aangezien ik me al aardig verdiept heb in dit forum, weet ik dat mijn vraag retorisch is, aangezien ik weet dat ze meerdere versies/types hebben en niet elke variant (en de daarbij horende provider) zal werken op ons 4G netwerk, maar zoals jullie wel kunnen begrijpen zou ik graag willen weten welke versie/provider ik moet kopen om deze dan wel te laten werken hier in NL.

Graag hoor ik jullie reactie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
cellular, ipad, mini, provider, type



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft de iPad Mini Wi-Fi een soort locatiebepaling etazlez iPad algemeen 10 19-11-12 19:56
Welke provider/abonnement voor een simlockvrije iphone 4?? tomabrok iPhone algemeen 3 06-06-12 20:37
ik heb een simlock iPhone. maar welke provider? scoop1 iPhone algemeen 2 24-01-12 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.