//

Amerikaanse 5S: gaat het alleen over 4G?

Amerikaanse 5S: gaat het alleen over 4G? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Binnenkort vertrek in naar de VS. Zoals een echte Nederlander dat betaamt, wil ik proberen een iPhone 5S te bemachtigen om zo de nodige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-14, 13:45
Ericc92 Ericc92 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard Amerikaanse 5S: gaat het alleen over 4G?

Goedemiddag,

Binnenkort vertrek in naar de VS. Zoals een echte Nederlander dat betaamt, wil ik proberen een iPhone 5S te bemachtigen om zo de nodige tientjes te kunnen besparen.

Ik begrijp dat Apple in de VS twee modellen aanbiedt: de A1533 GSM en de A1533 CDMA. Beide modellen ondersteunen een hele rits LTE-banden, waaronder alle banden die de Europese versie ook ondersteund, behalve nummertje 7.

Nou ben ik een Telfort-gebruiker (zonder plannen over te stappen) en heb ik gelezen dat Telfort, via KPN, van 3, 7 en 20 gebruik maakt.

Mijn vragen:
- Wat is nou eigenlijk het heikele punt wanneer je een iPhone uit Amerika haalt? Ik begrijp dat het om de LTE-banden gaat, maar als je (zoals ik) geen 4G gebruikt, is er toch niks aan de hand? Of zie ik dat verkeerd?
- Wat voor consequenties gaat het hebben als ik met een Amerikaanse iPhone (zonder band 7 dus) in Nederland op het Telfort-netwerk zit? Schakelt ie dan automatisch over op de andere frequenties of gaat me dit dekking of snelheid kosten?

Alvast vriendelijk dank voor een antwoord. Best ingewikkelde materie.

Groet,

Eric
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gaat alleen aan met de oplader yasinoo32 iPhone algemeen 32 29-08-13 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.