Ik heb hier een beetje hetzelfde verhaal zeg maar. Morgen gaat mn pa naar Boston dus ik zoek ook nog wat dingen uit waar ik niet zeker over was.
Bij de
Apple Store
weet ik niet of ze die dingen wel zonder
abonnement verkopen, aangezien Apple ook een deel uit de winst van die abonnementen haalt.
Bij de AT&T winkels kun je het sowiezo vergeten want die krijgen niks van jou zonder dat je een abonnement afsluit, dus die verkopen je geen losse Iphones.
Ikzelf heb momenteel mijn hoop gevestigd op de BestBuy.
Apple® - iPhone 3G with 16GB Memory (Refreshed) - Black - RF 16GB BLACK
Bij de Q&A staat soms dat je wel een los toestel kan krijgen.. en soms niet.
Er lijkt niet 1 duidelijk antwoord. Op deze site heb ik echter ook al een prijs van een los toestel gezien dat voor een 16gb op 699$ uitkomt.
Op finance.yahoo.com staat de EUR/USD rate op 1.3587. Met (zeg 8%) tax zit je op 754,92$ en in Euros komt dat neer op €555.62.
Zit je wel nog zonder je belkosten e.d.
Ik ben zelf nog even aan het uitzoeken hoe je hem dan activeert/unlocked enz

Al ben ik wel tevreden als ik hm in ieder geval voorlopig ff als ipod kan gebruiken, aangezien ik ergens las dat 3g nog niet te unlocken is.
Mocht je bij
t-mobile
hetzelfde kopen, dan kost je dat ongeveer (30x24maanden) + €160 voor de 16gb = €880 na 2 jaar.
Ik post wel meer als ik wat meer weet.
groetjes.
EDIT: Ik zit die Q&A nog een keer te lezen. En volgens mij komt t neer met wie je te maken hebt.
Citaat:
BestBuy Staff:
There is currently not a "no commitment" option for purchasing an iPhone. AT&T states on their website that "in the future, AT&T may offer a no-commitment option of $599 for 8GB and $699 for 16GB." A contract is required at this time.
|
Citaat:
Random iemand:
Yes but it will cost 599 for the 8GB and 699 for the 16GB.
|
Citaat:
BestBuyStaff:
(as of 2/07/09) The Iphone is only available for purchase with a 2 yr agreement of the AT&T Wireless Service.
At the time of purchase you will need to bring a Government Issued Photo ID, A Social Security Number. Proof of US resident.
Also 95% of the usuage of the IPhone is required to be in the US.
The IPhone is required to be activated before you leave the store.
|