//

iPhone via sale4less.de (Ebay)

iPhone via sale4less.de (Ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) -nevermind...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-12-07, 19:30
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

-nevermind

Laatst gewijzigd door Kaspers; 16-12-07 om 13:25.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-12-07, 22:43
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Even ter info:

This company does not have any unlocked iphones, just AT&T only ones!freakymonkey77 ( 63)
15-dec-07 16:32 Apple iPHONE, BRAND NEW and UNLOCKED, 8GB for UK (nummer 220180278584)GBP 400,00Object bekijken

Dit zou de mail verklaren die jullie hebben gekregen, ik bedoel, deze feedback zou bevestigen dat het inderdaad waar is wat hij zegt. Dat neemt niet weg dat het minder K*T! is, maar ja, ik wou dit even laten zien, om jullie iets gerust te stellen, Ik weet namelijk hoe #^#^$&&@(!)@ dit is......

Succes mensen....
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #63  
Oud 16-12-07, 13:15
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Nouja hij klinkt soms inderdaad best wel vaag, maar als hij me direct in januari een 1.1.2 iphone kan sturen, en eventueel een kleine cash back zou geven kan ik opzich wel tevreden worden. Het is alleen zo jammer dat de communicatie pas begint te lopen wanneer je negatieve feedback geeft. En het is inderdaad verrekte idioot dat hij items verkoopt die hij nog niet eens in zijn bezit heeft.. Ik stel voor dat 1 iemand van deze thread deze sjaak eens een zeer duidelijk mail in het Engels of Duits opsteld waarin we vragen eens duidelijk aan te geven 1. wat er nu aan de hand is 2. wanneer we (eventueel 1.1.2) iphones kunnen verwachten 3. duidelijke data, zo ook de data wanneer hij de iphones gestuurd krijgt. Als we deze met z'n allen ondertekenen met onze ebay nick + itemnummer denk ik dat we een stuk verder komen, zodat ook de communicatie net even iets sterker kan lopen i.m.o.

Hoe denken jullie over dit plan ?
  #64  
Oud 16-12-07, 13:33
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

En dan nog?! Hij gaat ineens 1.1.2 iPhones geven ipv 1.1.1. Met welke bootloader? Met dezelfde garanties dat deze 100% gaat werken met mijn provider Proximus uit België? En hij vertelt niks dan leugens!:

- Levering gebeurt met GLS ipv met DHL
- Hij levert helemaal nièt uit stock zoals vermeld staat
- Hij stuurt me een mail dat hij verzonden is,... NOT!
- Hij doet oneerlijke voorstellen buiten Ebay om...
- nog...?
  #65  
Oud 16-12-07, 14:07
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geerth Bekijk bericht
En dan nog?! Hij gaat ineens 1.1.2 iPhones geven ipv 1.1.1. Met welke bootloader? Met dezelfde garanties dat deze 100% gaat werken met mijn provider Proximus uit België? En hij vertelt niks dan leugens!:

- Levering gebeurt met GLS ipv met DHL
- Hij levert helemaal nièt uit stock zoals vermeld staat
- Hij stuurt me een mail dat hij verzonden is,... NOT!
- Hij doet oneerlijke voorstellen buiten Ebay om...
- nog...?
Uhm.... Ik denk niet dat je mijn opmerking goed hebt gelezen, (als dit een reactie is op mijn post dan), ik wil alleen laten zien dat niet alle hoop is vervlogen, ik zeg niet dat jullie geen actie moeten ondernemen, dat moet je zeker doen, beter vandaag dan morgen.

Ik probeer alleen duidelijk te maken, rekening houdende met deze post en toch wel positieve feedback via Ebay, dat hij waarschijnlijk wel met een oplossing komt en je niet je geld kwijt bent. Op zich is dat al positief toch?

Maar ik ben het 100% met je eens dat dit geen manier is van zaken doen en dat hij jullie op dit moment aan het lijntje houd.


Sterkte!
  #66  
Oud 16-12-07, 15:28
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Zijn er ondertussen al meerdere die de email ontvangen hebben met de 2 voorstellen? Ik kreeg nog een bericht van hem vanmorgen dat verwees naar dit bericht, maar heb het zelf niet ontvangen.

Bovendien ben ik ook niet bereid om tot januari te wachten. Ik zou sowieso teveel betaald hebben om dan na veel te lang wachten een gelocked fw4.6 toestel te krijgen; zelf naar londen gaan en er 1 halen in regent street + aanschaf van een turbosim komt op zelfde bedrag + heb mogelijkheid om een dagje londen te doen.

Na het nalezen van het ebay-beleid, kan ik nu al zeggen dat ik meer dan 7 overtredingen kan vaststellen. Een directe klacht bij ebay hierover kan hem met gemak zijn power seller status kosten en dat lijkt me een zeer goed drukkingsmiddel. Ik wacht momenteel af en zie of ik morgen (weer werkdag) een bericht ontvang, en zal daarna bekijken op welke manier ik (samen met jullie?) hierop zal reageren.

mvg,

pjan
  #67  
Oud 16-12-07, 16:26
crunch crunch is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 Bekijk bericht
....en je niet je geld kwijt bent.
Ik heb al betaald met Paypal,maar heb gisteren al een claim geopend tegen deze kerel(verkoper) bij Paypal.Nu heeft hij tijd tot 25 December om te reageren,indien niet zou alles in mijn voordeel uitdraaien en zou ik mijn geld terug krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjan Bekijk bericht
Een directe klacht bij ebay hierover kan hem met gemak zijn power seller status kosten en dat lijkt me een zeer goed drukkingsmiddel.
Dit kan je maar doen 10 dagen na het winnen van het object.Dit ga ik waarschijnlijk(ben wel 100% zeker) ook doen(klacht indienen bij eBay).

Dan durft hij nog afkomen met een Nokia ipv een iPhone,dat is niet normaal.

Hopenlijk kunnen we die kerel eens een lesje leren!

Greetz
Crunch
  #68  
Oud 17-12-07, 14:29
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Ik zag net dat sommigen van jullie reeds een negatieve feedback plaatsten, en zag ook net dat hij bij iemand had voorgesteld geldelijk te vergoeden voor een wederzijdse intrekking van het commentaar? Heeft iemand van jullie al enig contact gehad met hem na de negatieve feedback? Zoja, wat stond daarin?

groet,

pjan...op de rand van het einde van zijn geduld
  #69  
Oud 17-12-07, 14:43
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjan Bekijk bericht
Ik zag net dat sommigen van jullie reeds een negatieve feedback plaatsten, en zag ook net dat hij bij iemand had voorgesteld geldelijk te vergoeden voor een wederzijdse intrekking van het commentaar? Heeft iemand van jullie al enig contact gehad met hem na de negatieve feedback? Zoja, wat stond daarin?

Als hij mij dat voorstelt, wil ik gerust mijn negatieve commentaar intrekken.
Ik heb na mijn negatieve feedback nog geen contact met hem opgenomen, en hij ook niet met mij.
  #70  
Oud 17-12-07, 15:49
marioverreyt marioverreyt is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard iphone

Iemand heeft me aangesproken dat ik ook eens een reactie moet komen geven.
Jullie zijn precies allemaal in de maling genomen door dieje stomme duitser.
Troost u mannen ik ben er ook bij.
En ik heb er dan nog 2 gekocht... Bijna 1200 euro
Maar ik kan jullie verzekeren ik laat het hier niet bij..
Heb hem een dikke mail in het duits gestuurd dat ik mijn geld tegen vrijdag terug op de rekening wil en als dat niet het geval is rij ik volgende week naar duitsland en als hij het dan niet geeft dan klop ik het er wel uit.
Wat denkt dieje ........ wel niet.
Ik denk wel dat hij bij de verkeerde is beland.

Die telefoon intresseert me op dit moment niet
in mei 2008 worden ze hier in Belgie verwacht dan wacht ik liever.
En ben ik zeker dat het matriaal in orde is.
Weet wel 1 ding door zo'n stomme idioot koop ik nooit niks meer op ebay.

groetjes

Modbreak:
Schelden wordt hier niet geaccepteerd! Waarschuwing ontvangen!


Laatst gewijzigd door Maurice; 17-12-07 om 19:54.
  #71  
Oud 17-12-07, 16:20
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Ik hoop dat het allemaal in orde komt. hij heeft tot de 25e om op mijn claim te reageren, anders heb ik mijn geld terug.
  #72  
Oud 17-12-07, 16:25
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Serieus, heb al 2 duitse mails naar em verstuurd, maar tegenwoordig krijg ik echt geen 1 reactie meer..

Ik wordt hier zo moe van he..

Engels verstaat hij ook wel, dan maar dreigen:
Citaat:
Can I have an Update when you receive 1.1.1 or 1.1.2 iphones ?
This is taking to long man !!
I will contact Ebay if you don't give me a mail with updates of your progress..
Otherwhise I have to drive to Beckum to get my money seriously back.

Thanks in advance.
kooskaspers eBay: xxxxxxxxx
Item Number: xxxxxxxxxxxxx

Laatst gewijzigd door Kaspers; 17-12-07 om 16:31.
  #73  
Oud 17-12-07, 19:20
Erwin123 Erwin123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

F**&^*&ck

Ik heb gisteren hier de hele dag op het forum zitten lezen, was ik deze thread maar tegengekomen!!!!!!!!!!!

Ik heb er DRIE gekocht gisteren bij die gast.
Ik ga ook niet wachten of hij misschien over de brug komt na het lezen van deze verhalen.
Het is duidelijk dat hij iets verkoopt zonder dat hij het heeft! Ik betaal toch niet voor een bestelling!
Als hij denkt dat ik me laat naaien voor 1400 ballen heeft hij het goed mis, al moet ik ervoor naar Italie!

Ik ga eerst eens kijken of ik m'n geld nog terug kan krijgen via paypal.

Anders moeten we maar een posse samenstellen, al weet je natuurlijk niet waar je daar tussen terecht komt, dat soort acties kunnen ernstig uit de hand lopen
  #74  
Oud 17-12-07, 19:21
lillartha lillartha is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard

Modbreak:
Aanbieden alleen via het Marktplaats-forum!

  #75  
Oud 17-12-07, 19:22
Erwin123 Erwin123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

sjee lillarta bedankt zeg, daar help je iedereen echt mee
  #76  
Oud 17-12-07, 19:32
lillartha lillartha is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard

Ik begrijp de ergernis hoor en zou er zelf woest van worden om een in een aankoop bedrogen te worden maar heb geleerd ZEER voorzichtig te zijn met duurdere aankopen via veilingsites wanneer ik ze zelf niet kan afhalen. Je merkt het vaak reeds wanneer je de vraag stelt om het artikel zelf te gaan halen. Als dit moeilijk gaat en hierover enige discussie ontstaat, weet ik genoeg. Ik hoop dat diegene die hebben gekocht zo snel mogelijk een iPhone krijgen of hun geld terug kunnen krijgen en zou hiervoor zeker onmiddellijk actie ondernemen.

MVG
  #77  
Oud 17-12-07, 19:40
Erwin123 Erwin123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

Ik heb aardig wat ervaring met kopen op Ebay, ik heb dure dingen (gitaren) van over de hele wereld gekocht steevast zonder problemen.
Ik ben pas 1 keer eerder opgelicht, dat was toen ik net als nu een kerstcadeautje voor iemand kocht op ebay, een saxofoon (hij moet nog komen).
Bij dit figuur heb ik niet verder gekeken door de astronomische hoeveelheid positive feedback (en omdat het al zo vaak goed is gegaan waarschijnlijk).
  #78  
Oud 17-12-07, 20:56
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Ik heb zojuist mijn geld terug ontvangen via paypal
  #79  
Oud 17-12-07, 20:59
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Morgen bel ik persoonlijk naar ebay. Ik ben het beu om onbeantwoord te blijven, en ben indien nodig eveneens van plan te zaak aangetekend te verzenden.

Voorstel tot officieel maken van de klacht staat hieronder genoteerd. Opmerkingen welkom. Voor de volledigheid zou ik wel zoveel mogelijk gegevens moeten verzamelen (naast ebay-naam ook objectnummer, datum en tijdstip van afronding, naam en familienaam, nationaliteit, datum/tijdstip en wijze van betaling (indien met overschrijving jouw bankrekeningnummer en bank) evenaals overgemaakt bedrag, ...)

Dear,

We are writing to inform you of our dissatisfaction with the auction of object numbers ...,...,... either described as “Apple iPhone, zonder simlock, NL+FR, 8GB - NIEUW” or as “APPLE IPHONE 8Go Neuf débloqué! Version 1.1.1 francais” from your Power Seller sale4less-de.

We all won the objects, payed for them through pay-pall or by bank transfer immediately afterwards, and waited for sale4less-de to confirm the mailing of our IPhones. Several communication-attempts, asking for a status update on our ordered products, got answered very few times, and if they were, they made almost no sense, being written in cryptic English. Moreover, sale4less-de is infringing many rules of the EBay policy in this case, like:

* Listing of products correctly
* Promptly shipping the item with appropriate packaging once payment has been received.
* Responding promptly and professionally to questions from the buyer.
* Proactively communicating with the buyer throughout the transaction.
* Issuing refunds in a timely manner when accepting returns or when there are problems with delivery.

After a wait of more than 14 days, the situation is still very unclear for us. Many requests to send us back our money stay unanswered, and the bad experience keeps us away from buying at EBay again.

Therefore, we are writing to ask you to help us to resolve the issue and contact your Power Seller sale4less-de. Considering the number of clients involved and the big amount of money, we’re afraid that if the conditions are not met, we will not be forced to take legal action against your Power Seller, but also against EBay because of oversight.

We look forward to hearing from you,

Sincerely yours,

xxx
  #80  
Oud 17-12-07, 21:04
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magick Bekijk bericht
Ik heb zojuist mijn geld terug ontvangen via paypal
En wat heb jij precies ondernomen? gemaild? negatieve feedback? ...?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 32 gb op ebay Tijsss Koopinformatie USA 3 18-02-11 21:02
Iphone via ebay Kat63 Koopinformatie USA 4 11-02-11 16:22
Iphone 3g op Ebay tbeumer@ Koopinformatie USA 9 17-07-08 23:42
iphone via ebay.com cederique Koopinformatie USA 1 21-01-08 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:50.