//

Hoe volgende week 3gs in NYC kopen?

Hoe volgende week 3gs in NYC kopen? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden volgende week ga ik op huwelijksreis naar New York, super leuk natuurlijk. Daar zal ik natuurlijk ook even gaan shoppen. Nu wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 18:01
tomv77 tomv77 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Hoe volgende week 3gs in NYC kopen?

Beste forum leden

volgende week ga ik op huwelijksreis naar New York, super leuk natuurlijk. Daar zal ik natuurlijk ook even gaan shoppen. Nu wil ik graag mijn iphone 3g vervangen voor een 3gs echter heb ik geen idee hoe ik dat zou kunnen aanpakken.

Zoiezo is het natuulijk nog even lastig met het nog niet beschikbaar zijn van ultrasnow maar goed, dat lijkt een kwestie van tijd.

Hoe zou ik een verkoper kunnen vinden in new york die mij zijn nieuw iphone 3gs wil verkopen. en wat zou een redelijke prijs zijn? En lijkt het een goed idee of is het slimmer er een in NL te kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
amerika, iphone 3gs, new york



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ios update volgende week, en dan? simlockvrij Jailbreak apps en thema's 5 03-03-11 23:19
iPhone 3G: FM 3.1.3 Eind volgende week te kraken? JanWessels Unlock 1 15-03-10 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:21.