//

iPhone uit Amerika 3Gs

iPhone uit Amerika 3Gs discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sebas2009 Ik heb deze vakantie in San Francisco een iPhone 3GS (32 GB) gekocht. Ik ben eerst naar de grote Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-08-09, 06:59
joris3392 joris3392 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebas2009 Bekijk bericht
Ik heb deze vakantie in San Francisco een iPhone 3GS (32 GB) gekocht. Ik ben eerst naar de grote Apple Store in San Francisco gegaan en daar heb ik geďnformeerd en allemaal vragen gesteld. De verkoper was niet blij dat ik zoveel vragen stelde en ik kwam erachter dat je een losse iPhone kon kopen, áls je "beloofde" ooit een abbo af te sluiten met AT&T. Je kan dit abbo ook gewoon niet afsluiten maar dat kan de verkoper natuurlijk niet zeggen. Toen ben ik naar een veel kleinere locatie van een Apple Store gegaan in SF, en heb ik gewoon tegen een medewerker gezegd dat ik een iPhone wou kopen. Zei: 3G or 3GS? 16 or 32 GB? White or Black? Ik gaf antwoord en ze pakte de iPhone. Ik moest tekenen dat ik 'ooit' een abbo afsloot bij AT&T. Verder moest ik mn creditcard laten zien (NL) en paspoort (ook NL). Betalen en klaar! Ik heb uiteindelijk (3 weken geleden) 562 euro betaald.
Bedankt voor je uitleg, ik ben namelijk zelf momenteel ook in de VS en ik ga later deze week nog naar SF. Mijn enige vraag is of je iets meer kan zeggen over dat contract dat je hebt moeten tekenen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS (32GB) uit Amerika Kevin Koopinformatie USA 4 27-04-11 09:32
3GS uit amerika <--> douane ?? mematii Koopinformatie USA 1 04-01-10 10:58
Iphone 3GS uit Amerika - Mogelijk om Simlock vrij te maken? pdewildt Archief 5 26-06-09 14:04
iphone uit amerika prashantjuh Archief 2 10-10-07 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.