//

[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS

[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn neef is onlangs naar New York gegaan. Hij had geld mee voor een iPhone te kopen, hij is eerst naar de Apple store gegaan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 28-11-09, 11:51
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

Mijn neef is onlangs naar New York gegaan. Hij had geld mee voor een iPhone te kopen, hij is eerst naar de Apple store gegaan, de man zei vriendelijk dat het helaas niet mogelijk is. Hij was wel in het bezit van een amerikaans paspoort maar dan nog moest hij een adres in de usa opgeven.
Hij is ook naar 2 bestbuy winkels gegaan. Maar ook niet gelukt om één mee te nemen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 09-12-09, 17:42
dima1981 dima1981 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone 3GS kopen in de VS

Ik zal wel de zoveelste zijn die de vraag stelt, maar heb een maatje dat binnenkort naar de VS gaat. Hij heeft de Amerikaanse nationaliteit en kan dus als ik het goed begrijp bij Best Buy een Iphone 3GS voor mij kopen obv de no commitment clausule? We wonen beiden in Rusland dus bij terugkomst hier is het toestel na een jailbreak of wat je het ook mag noemen te gebruiken? Het zal waarschijnlijk een tijdje duren eer dat ie weer in Rusland is (rond 19 januari). Maakt het dan nog uit als er enkele weken overheen gaan tussen het moment van aankoop en het moment dat ie gejailbreaked wordt?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie! Vincent
  #203  
Oud 10-12-09, 09:42
evoorhuis evoorhuis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 11
Standaard

M'n zusje zit op dit moment ook in Amerika (Salt Lake City) en kreeg gisteren een sms dat het haar niet was gelukt een Iphone de bemachtigen. Ik weet niet precies waar ze een poging gewaagd heeft maar volgens haar was het alleen mogelijk in combinatie met een abonnement....

Heb haar gisteren de link van dit topic doorgemaild in de hoop dat ze ergens anders nog een poging gaat ondernemen...
  #204  
Oud 15-12-09, 15:54
evoorhuis evoorhuis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evoorhuis Bekijk bericht
M'n zusje zit op dit moment ook in Amerika (Salt Lake City) en kreeg gisteren een sms dat het haar niet was gelukt een Iphone de bemachtigen. Ik weet niet precies waar ze een poging gewaagd heeft maar volgens haar was het alleen mogelijk in combinatie met een abonnement....

Heb haar gisteren de link van dit topic doorgemaild in de hoop dat ze ergens anders nog een poging gaat ondernemen...
Zusje is weer terug in Nederland. Ze is dus bij een Apple winkel in Calgary geweest, in Salt Lake heeft ze helemaal geen actie ondernomen
  #205  
Oud 17-12-09, 23:40
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Ik begrijp het niet helemaal? De 3GS is niet te unlocken. Misschien wel nooit. Waarom dan nog steeds dat ding uit Amerika meenemen??

Leuk zo'n iPhone touch.
  #206  
Oud 17-12-09, 23:52
mariusmes mariusmes is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

ook de laatste firmware is alweer gekraakt hoor...

Ik heb mijn iphone 2 maanden geleden gehaald bij de Best Buy. Ik vroeg gewoon domweg om 2 iphones, begon domweg een praatje dat we uit de Netherlands kwamen en die vent pakte gewoon het telefoonnummer van hun reclame die op de voorkant van de kassa stond . De rest heeft ie ook verzonnen en ik liep met 2 iphones de winkel uit.

Wel slechte service dat ie niet zei dat ze wel geunlocked moesten worden , voordat ik ze kon gebruiken, of hij had me gewoon door en ging ervan uit dat ik er wel meer van wist
  #207  
Oud 17-12-09, 23:55
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Ok ik dacht al.
  #208  
Oud 18-12-09, 08:43
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

iemand een idee of er promoties komen met de aanstormende feestdagen in de VS? en hoelang deze duren?
  #209  
Oud 03-01-10, 14:01
digiboudy71 digiboudy71 is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: thuis
Berichten: 40
Standaard welke store?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariusmes Bekijk bericht
ook de laatste firmware is alweer gekraakt hoor...

Ik heb mijn iphone 2 maanden geleden gehaald bij de Best Buy. Ik vroeg gewoon domweg om 2 iphones, begon domweg een praatje dat we uit de Netherlands kwamen en die vent pakte gewoon het telefoonnummer van hun reclame die op de voorkant van de kassa stond . De rest heeft ie ook verzonnen en ik liep met 2 iphones de winkel uit.

Wel slechte service dat ie niet zei dat ze wel geunlocked moesten worden , voordat ik ze kon gebruiken, of hij had me gewoon door en ging ervan uit dat ik er wel meer van wist
misschien wel leuk voor de andere om te vertellen welke store dit is geweest?
gniffel..
__________________
I want my Iphone... now!
  #210  
Oud 06-01-10, 13:23
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

is het eigenlijk mogelijk om als bedrijf een iphone te kopen in de USA en de btw van ginder terug te kunnen vorderen hier? of is dat alleen voor aankopen binnen de Eu? en moet je dan aangifte doen bij de douane?
  #211  
Oud 12-01-10, 15:26
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Ik ga binnenkort ook naar New York. Zelf heb ik al een iPhone 3Gs 16GB Black, maar wordt nu toch wel lekker gemaakt door dit topic. Mijn vriendin wilt er namelijk ook een. Lees verschillende berichten, sommige tegenstrijdig sommige niet. Sowieso zou ik het dan proberen bij Best Buy, maar zij kunnen dus kiezen om los te verkopen of niet (shop policy). Als ze hem los verkopen (no commitment) dan moeten sommige mensen Amerikanen zijn en er wonen en sommige mensen kopen hem gewoon zonder problemen. Hoe kom ik te weten welke winkels nog BTW erop hebben? Dus bijv 32GB versie voor $699 en niet met $50 extra vanwege de BTW.

Zal eens goed nadenken of ik er eentje zal meenemen of niet...
  #212  
Oud 04-03-10, 18:06
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Is er al weer wat nieuws onder de zon?
Afgelopen maanden nog mensen die een 3GS gekocht hebben in de states?

Ga in de zomer, ben benieuwd!
  #213  
Oud 14-03-10, 20:09
davehayabusa davehayabusa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Iphone Florida

Ben gisteren naar de Apple store geweest, hier in Orlando, FL.
Natuurlijk zonder succes; ook zij wisten niet waar je een Iphone vrij kon kopen; ik zei: mag je niet, of wil je niet? geen antwoord van de salesman.

dus ik aan de overkant van de straat de Best Buy binnen geweest.
Daar deden ze nog eens niet moeilijk.

"Ik zou een 16GB 3GS willen kopen, wat is de prijs?"
"Oh sir, 599$"
Meepakken die handel.
Geen probleem gehad met namen, of social security numbers, of tel nummers.
Ik was gewoon de zoveelste John Doe, tel. 000000000001, adres van 1 of ander hotel, security number 0000000001 enz enz.

Betaald met VISA en hup.
het enige wat je kan verontrusten, was de firmware;
was niet zeker over de 3.1.3 en hoopte op een 3.1.2; vooral unlock redenen.

Maar ik had geluk, een 3.1.2 zoals gehoopt.
thuis gekomen, blackra1n gedownload en nog wa andere noodzakelijke en hup, 15min later, bellen bellen bellen.

met tax bij kwam de iphone op 638$ omgerekend zo'n 463€.

Best Buy was gelegen aan de Orange blossom trail, tegen over de Florida Mall.
  #214  
Oud 16-03-10, 03:41
davehayabusa davehayabusa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Daytona Beach

Ben nu naar de Best Buy in Daytona Beach geweest, daar konden ze het dan alweer niet doen, pfff, de tamzakken.

Dus een goed adresje

Orange Blossom Trail te Orlando; Mega winkel ;-)
  #215  
Oud 18-03-10, 07:13
Kiwitje Kiwitje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Standaard

Dus een 3.1.3 is niet te unlocken? Mijn vader gaat binnenkort naar Atlanta en ik wil eigenlijk ook wel een 3GS...
  #216  
Oud 08-04-10, 15:45
Ruben21 Ruben21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Hardenberg
Berichten: 1
Standaard Iphone Canada/amerika

Hallo,

Ik ben van plan om deze zomer misschien naar Canada te gaan. zijn daar ook BB winkels aanwezig, of zijn die alleen in amerika? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ook wil ik graag nog even weten wat de totaal kosten zijn, dus met invoerrechten en huidige prijzen in een BB winkel.

En dan tot slot nog een vraagje
Is het ook mogelijk en veilig om een Iphone vanuit Canada naar Nederland te laten zenden. ik heb namelijk familie in Canada wonen.

alvast bedankt!
  #217  
Oud 22-04-10, 08:04
siete siete is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard Wel of niet kopen

Hoi,

Zit momenteel in Los Angeles en vraag mij af of het zin heeft om een iPhone mee te nemen. Ik kom er niet uit bij het lezen van alle "post's". Dus mijn vraag is concreet als ik een iPhone koop in de VS kan ik deze dan (laten) unlocken en gebruiken met een kpn simonly kaartje??

Graag snel een antwoord zodat ik kan zoeken naar een Best Buy voor koop van een iPhone.

Alvast hartelijk dank.
Siete

Laatst gewijzigd door siete; 22-04-10 om 08:26.
  #218  
Oud 22-04-10, 08:42
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Unlocken van de laatste baseband (die bij firmware 3.1.3 zit) is nog niet mogelijk. Dus je kunt de iPhone nog niet gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS kopen in Griekenland MichaelJ Koopinformatie Rest Europa 3 11-08-10 17:40
iPhone 3GS Kopen dejong12 Koopinformatie Nederland 41 08-11-09 11:35
Iphone 3Gs Kopen. Zip sp 4 real Koopinformatie Nederland 12 10-10-09 17:51
Iphone 3Gs kopen? jacobdeboer33 Archief 2 13-08-09 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.