//

[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS

[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zegtuhetmaar Ik heb het vandaag bij Bestbuy, ATT en Applestore geprobeerd in Syracuse (overigens dicht bij Ithaca), maar helaas niks gelukt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-08-09, 14:38
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zegtuhetmaar Bekijk bericht
Ik heb het vandaag bij Bestbuy, ATT en Applestore geprobeerd in Syracuse (overigens dicht bij Ithaca), maar helaas niks gelukt. Toen ik vroeg naar de 'no commitment' zeiden ze dat dat niet kon. (ik moest nu activeren). Toen ben ik weggelopen.
Ithaca is idd maar een uur rijden van Syracuse. Als je kunt zou ik naar Ithaca rijden, daar zal het zeker lukken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-08-09, 14:26
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
In België 575 € voor 16gb en 675€ voor 32gb.

Nederland weet ik niet.
terwijl je een abbonement afsluit ? holy crap :}
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
  #23  
Oud 10-08-09, 14:58
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy Bekijk bericht
terwijl je een abbonement afsluit ? holy crap :}
Zonder abo. Hier in België is er geen commitment of dergelijke.. Je kan hier met andere providors ook werken die een 3G-netwerk ondersteunen zoals Proximus.

Laatst gewijzigd door MrBrightside; 10-08-09 om 15:01.
  #24  
Oud 10-08-09, 16:37
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
Zonder abo. Hier in België is er geen commitment of dergelijke.. Je kan hier met andere providors ook werken die een 3G-netwerk ondersteunen zoals Proximus.
en hoeveel als je er 1 koopt met abbo ?
  #25  
Oud 10-08-09, 17:06
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy Bekijk bericht
en hoeveel als je er 1 koopt met abbo ?
Hij zegt net dat er in Belgie geen koppelverkoop is. Alleen in NL
  #26  
Oud 10-08-09, 17:09
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
Hij zegt net dat er in Belgie geen koppelverkoop is. Alleen in NL
my bad...
  #27  
Oud 11-08-09, 23:20
fsfikke fsfikke is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Na een aantal verhalen dat Best Buy geen losse iPhone's meer zou verkopen was ik een beetje ongerust geworden, maar ik heb er zojuist gewoon eentje kunnen kopen. Ik was eerder bij Apple Pentagon City en bij een AT&T corporate store geweest. Bij Apple zeiden ze dat het onmogelijk was om ergens een 3G S zonder abbo te kopen, bij AT&T kon het op zich, maar je had wel een AT&T account nodig. Omdat ik geen social security nummer had konden ze geen credit check doen en zou het me $500 extra kosten

Maar net bij Best Buy op Stevenson Ave in Alexandria, VA was het totaal geen probleem om er eentje te kopen. Ze hadden alleen nog 32GB versies‎, voor mij is 8GB van m'n huidige geen probleem, maarja ik heb er iig een
  #28  
Oud 12-08-09, 00:35
gsuk gsuk is offline
• iOS 4.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: wilnis
Berichten: 23
Standaard

[QUOTE=fsfikke Bij Apple zeiden ze dat het onmogelijk was om ergens een 3G S zonder abbo te kopen,[/QUOTE]

ze hebben ook wel een beetje gelijk als je de volgende text die ik van de apple site heb geplukt leest

requires new two-year AT&T wireless service contract, sold separately to qualified customers; credit check required; must be 18 or older. Existing AT&T customers who want to upgrade from another phone or replace an iPhone 3G should check with AT&T or use Apple - iPhone - Buy iPhone 3G to find out if they are eligible for early upgrade pricing: $299 (8GB), $399 (16GB), or $499 (32GB) with a new two-year contract. For those who are not eligible for an early upgrade or who wish to buy iPhone as a gift, the prices are $499 (8GB), $599 (16GB), or $699

ze gaan er van uit dat als je een koopt dat je een at&t abbonement hebt of als je hem als gift koopt die gene waar je voor koopt dat die een at&t abbonement heeft
lees ik er uit


groetjes Emile
  #29  
Oud 12-08-09, 12:15
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fsfikke Bekijk bericht
Na een aantal verhalen dat Best Buy geen losse iPhone's meer zou verkopen was ik een beetje ongerust geworden, maar ik heb er zojuist gewoon eentje kunnen kopen. Ik was eerder bij Apple Pentagon City en bij een AT&T corporate store geweest. Bij Apple zeiden ze dat het onmogelijk was om ergens een 3G S zonder abbo te kopen, bij AT&T kon het op zich, maar je had wel een AT&T account nodig. Omdat ik geen social security nummer had konden ze geen credit check doen en zou het me $500 extra kosten

Maar net bij Best Buy op Stevenson Ave in Alexandria, VA was het totaal geen probleem om er eentje te kopen. Ze hadden alleen nog 32GB versies‎, voor mij is 8GB van m'n huidige geen probleem, maarja ik heb er iig een
Ik vertrek binnen enkele weken naar NY. Wat zeg ik tegen de verkoper als ik een Best Buy winkel binnenstap?

"I'm from Europe, and I wanna buy an iPhone without AT&T commitment."?
  #30  
Oud 12-08-09, 16:18
fsfikke fsfikke is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
Ik vertrek binnen enkele weken naar NY. Wat zeg ik tegen de verkoper als ik een Best Buy winkel binnenstap?

"I'm from Europe, and I wanna buy an iPhone without AT&T commitment."?
Ik zou zo min mogelijk overbodige info geven. Dus niet zeggen dat je uit Europa komt e.d.
Bij mij ging het al volgt:
-'How are you sir?'
'Very good, thank you'
-'What can I do for you today?'
'I'd like to buy an iPhone.'
-'With a contract or without sir?'
'Without please'
-'Great, which one would you like?'
enz.

Hou voor de zekerheid een US telefoonnummer bij de hand. Ookal was het bij mij geen probleem dat ik er geen had.

Ik ga zo nog even naar een andere Best Buy om te kijken of ze daar een 16GB hebben, dan kan ik die 32GB doorverkopen.
  #31  
Oud 12-08-09, 16:35
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fsfikke Bekijk bericht
Ik zou zo min mogelijk overbodige info geven. Dus niet zeggen dat je uit Europa komt e.d.
Bij mij ging het al volgt:
-'How are you sir?'
'Very good, thank you'
-'What can I do for you today?'
'I'd like to buy an iPhone.'
-'With a contract or without sir?'
'Without please'
-'Great, which one would you like?'
enz.

Hou voor de zekerheid een US telefoonnummer bij de hand. Ookal was het bij mij geen probleem dat ik er geen had.

Ik ga zo nog even naar een andere Best Buy om te kijken of ze daar een 16GB hebben, dan kan ik die 32GB doorverkopen.
Ik wil best wel die 32GB 3GS van jou overkopen, dan hoef ik geen moeite te doen in NY. Waarom verkoop je hem eigenlijk? Btw; Waarom een US telefoonnummer bij de hand hebben? Is die van mijn hotelkamer goed genoeg?
  #32  
Oud 12-08-09, 17:09
fsfikke fsfikke is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
Ik wil best wel die 32GB 3GS van jou overkopen, dan hoef ik geen moeite te doen in NY. Waarom verkoop je hem eigenlijk? Btw; Waarom een US telefoonnummer bij de hand hebben? Is die van mijn hotelkamer goed genoeg?
Bij mij heeft ie 111111111 ingevuld dus het maakt niet echt uit.
Ik heb net niet genoeg aan de 8gb die ik nu heb, dus 32gb is overkill.
Maar die man van Best Buy vertelde dat de 16gb versies erg snel verkopen. Ik was eerder op de dag gisteren bij een andere BB en daar hadden ze helemaal geen meer over.
Daarom probeer ik het vandaag nog een keer maar ik verwacht er niet te veel van. Ik laat wel weten of ik eentje extra heb, ik ga morgen naar NYC, dan laat ik die 32gb wel bij jouw hotel achter
  #33  
Oud 12-08-09, 17:36
kevindw kevindw is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Broek op Langedijk
Berichten: 19
Standaard

Ik zal het volgende maand ook is gaan proberen, dan is het toch best intresant. Is het trouwens ook zo dat je hem na een jaar kan laten unlocken door AT&T?
  #34  
Oud 12-08-09, 22:32
fsfikke fsfikke is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevindw Bekijk bericht
Ik zal het volgende maand ook is gaan proberen, dan is het toch best intresant. Is het trouwens ook zo dat je hem na een jaar kan laten unlocken door AT&T?
Ik denk niet dat ze dat doen als de iPhone niet geactiveerd is.

Ik ben vandaag bij twee andere BB's geweest, helaas hadden ze er geen meer.
  #35  
Oud 13-08-09, 00:20
kreta01 kreta01 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb kennissen in de VS wonen die bereid zijn me 1 te kopen; maar hoe kan ik het volgens jullie het beste doen ? in zo'n Bestbuy,Apple,... Ze hebben wel een amerikaanse paspoort etc...
  #36  
Oud 13-08-09, 07:43
gsuk gsuk is offline
• iOS 4.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: wilnis
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabke Bekijk bericht
Klopt perfect

Heb je ook ervaring met best buy canada ?
op de site van rogers kan je ook een iphone 3s kopen (32gb) kontrakt vrij 879 canadese dollars(ongeveer 570 euro zonder tax) kon niet vinden of ze simlock vrij zijn
wel een probleem ze zijn in canada zo goed als uitverkocht

groetjes Emile
  #37  
Oud 13-08-09, 08:39
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fsfikke Bekijk bericht
Bij mij heeft ie 111111111 ingevuld dus het maakt niet echt uit.
Ik heb net niet genoeg aan de 8gb die ik nu heb, dus 32gb is overkill.
Maar die man van Best Buy vertelde dat de 16gb versies erg snel verkopen. Ik was eerder op de dag gisteren bij een andere BB en daar hadden ze helemaal geen meer over.
Daarom probeer ik het vandaag nog een keer maar ik verwacht er niet te veel van. Ik laat wel weten of ik eentje extra heb, ik ga morgen naar NYC, dan laat ik die 32gb wel bij jouw hotel achter
Ok, als je een extra iPhone op de kop kunt tikken dan mag je mij altijd ietsl aten weten. Waarom vind je een 32GB een overkill?
  #38  
Oud 14-08-09, 03:25
gsuk gsuk is offline
• iOS 4.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: wilnis
Berichten: 23
Standaard

vandaag bij apple store in Vancouver Canada geweest om een kontrakt vrije iphone te kopen maar helaas ik heb geen canadeese I.D. dus ging de hele feest niet door volgende week maar in seattle maar proberen en als dat niet lukt maar iemand met een canadese I.D. meenemen om er eentje te kopen


groetjes Emile
  #39  
Oud 14-08-09, 13:38
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsuk Bekijk bericht
vandaag bij apple store in Vancouver Canada geweest om een kontrakt vrije iphone te kopen maar helaas ik heb geen canadeese I.D. dus ging de hele feest niet door volgende week maar in seattle maar proberen en als dat niet lukt maar iemand met een canadese I.D. meenemen om er eentje te kopen


groetjes Emile
je moet iets anders dan een Apple Store proberen. Hebben ze in Canada geen Best Buy?
  #40  
Oud 14-08-09, 17:17
gsuk gsuk is offline
• iOS 4.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: wilnis
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
je moet iets anders dan een Apple Store proberen. Hebben ze in Canada geen Best Buy?
nou ik werd eigenlijk op de verkeerde been gezet door twee dingen
1 dat je overal in canada leest dat de iphone is uitverkocht maar ik zag ze bij de applestore en rogers de toonbank over vliegen.
2 de eerste applestore medewerker die ik sprak over een kontrakt vrije iphone kopen zei dat het geen probleem was

dus hij vertelde me de prijs dus zei ik ik ga erover nadenken ook applecare kan ik overal te wereld gebruiken zei hij,uitgerekend wat die dan in euros kost scheeldt het ongeveer 50 euro maar ja dan heb ik hem wel alvast dus ik terug en naar een verkoper
ik moest een Iphone 3gs 32gb een Shure SE115 kop telefoon een Power Support black air jacket set with screen protection en een apple care Iphone plan,

vraagt die aan mij of ik Canadees I.D. heb! ik zeg nee ik ben van Holland hij zegt dan mag ik niet een aan je verkopen ik zeg die ander verkoper zei dat het geen probleem was,zegt hij dan wist hij het niet.

in Canada hebben ze wel Best Buy maar die verkopen geen Iphone.
volgende week ben ik in Seattle voor 3 dagen en probeer ik het dan anders als ik terug ben in Vancouver neem ik mijn neef mee die Canadees is om er een te kopen.
groetjes Emile

Laatst gewijzigd door gsuk; 14-08-09 om 17:20.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS kopen in Griekenland MichaelJ Koopinformatie Rest Europa 3 11-08-10 17:40
iPhone 3GS Kopen dejong12 Koopinformatie Nederland 41 08-11-09 11:35
Iphone 3Gs Kopen. Zip sp 4 real Koopinformatie Nederland 12 10-10-09 17:51
Iphone 3Gs kopen? jacobdeboer33 Archief 2 13-08-09 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.