//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Dusss als ik het goed begrijp blijft de AT&T simlock er nog opzitten? Niet zo'n probleem....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 07-07-10, 22:06
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Dusss als ik het goed begrijp blijft de AT&T simlock er nog opzitten? Niet zo'n probleem.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 07-07-10, 22:09
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJob Bekijk bericht
Dusss als ik het goed begrijp blijft de AT&T simlock er nog opzitten? Niet zo'n probleem.
yup.

(geen reden tot unlock in de VS --iPhone werkt alleen maar op AT&T's netwerk op dit moment.)
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
  #63  
Oud 07-07-10, 22:41
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Dan wordt het inderdaad dus wachten op een jailbreak en unlock. Naja, dan moet ie maar even in de kast blijven liggen en hopen dat die er ooit nog komt in de nabije toekomst. Ik durf t wel aan
  #64  
Oud 08-07-10, 05:28
VeeGee VeeGee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Inmiddels 2 iPhone 4's gekocht hier in de USA (Palm Springs), het waren de laatste twee in LA en omgeving, dus we hebben erg veel geluk gehad. Eenmaal thuis aangekomen (heb de laptop mee), aangesloten op iTunes, en ik kon de telefoon meteen gebruiken. Alles behalve de telefoon functie natuurlijk (AT&T simlock).

Als ik de berichten op twitter mag geloven van het dev team zijn ze al een aardig eindje op weg met de iPhone 4 unlock, dus het wachten durf ik wel aan, desnoods als hij er niet komt is het geen enkel probleem om de iPhone weer te verkopen, de prijzen liggen door de schaarste erg hoog, zowel op ebay/marktplaats/craigslist.

Voorlopig dus een blije eigenaar van de iPhone 4 32GB MET simlock. Maar voor een bedrag waar ik in Europa een 16GB voor zou hebben, heb ik nu een 32GB. Het wachten op een unlock durf ik wel aan, die komt er vast wel.

Eerste indrukken zijn erg positief! Wat een prachtig scherm. Het toestel voelt echt veel beter aan dan de iPhone 3G(s).

Prijs was $699,- bij de Best Buy. Alle Apple stores waren uitverkocht.

Laatst gewijzigd door Bomans; 08-07-10 om 08:34. Reden: Verkooppraat eruit gehaald.
  #65  
Oud 08-07-10, 10:31
Laurens S. Laurens S. is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Zo is het idd, in de Apple Store in NY, waren ze 2 weken geleden al zo goed als uitverkocht, passeer ik andere elektronica winkel met iPads en iPhone's 4 in de etalage, en ga dus binnen om me te informeren. Verkoper heeft me toen de laatste iPhone 4 laten zien, simlock vrij, voor $499, daar ging nog eens 30% af naar aanleiding van Independence Day, uiteindelijk niet gekocht, omwille van diverse redenen; 1. Omdat ik hem wou testen, kijken of ie wel degelijk simlock vrij was, maar helaas m'n SIM was nog niet geknipt. 2. Bovendien wordt het wachten op de witte. 3. Geen worldwide support voor iPhones (wat die verkoper duidelijk niet wist).
  #66  
Oud 08-07-10, 10:50
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

$499? $599 lijkt me (vanafprijs)
Hoeveel tax kwam er nog op VeeGee?
Ik ga heel de westcoast over in augustus, dan kom ik vast wel een winkel tegen waar ze ze hebben By the way, VeeGee, kun je in Amerika niet netzoals in NL een Prepaid kaartje à (bijv.) $20 kopen? Kun je daar ook gewoon bellen.
  #67  
Oud 09-07-10, 02:27
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Ik ben gister aangekomen in Philladelphia. Vandaag bij de Apple Store geweest. Wow wat een mooi ding is het. Zo scherp. Zo dun.

Ik vragen of ik daar gewoon een iPhone kon kopen, ja dat kon. Nou doe maar een 32GB. Waren ze niet op voorraad, zeg dan niet dat ik er zo één kan kopen

Ik ga de oostkust langs (Philli, Delaware, Washington, Toronto, NY) Iemand enig idee waar ze nog op voorraad zijn? Of hoe ik er achter kan komen waar ze nog op voorraad zijn? Want voor $699 wil ik er heel graag 1 of 2 meenemen

Winkels die ik ken waar ze mogelijk de iPhone 4 verkopen: Apple Store, AT&T, Best Buy. Any suggestions?
  #68  
Oud 09-07-10, 02:53
VeeGee VeeGee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Tax in California is 8,75%, ik kwam dus uit op $760. Even snel omrekenen, en dit brengt de prijs op ongeveer 600EUR voor een 32GB iPhone 4.
Die unlock komt er echt wel, daar heb ik niet zoveel buikpijn over, het is nu gewoon een kwestie van geduld.
Ik geloof dat ik de laatste 2 iPhone 4's had van heel California, aangezien elke winkel waar ik vandaag ben geweest ze niet meer op voorraad had. Wel kunnen ze elke dag binnenkomen, maar ze kunnen niet zeggen wanneer omdat ze de zendingen niet kunnen traceren.

Voor de meeste kans kun je het beste naar de Best Buy, of de AT&T Stores. De Apple stores zijn vaak als eerste uitverkocht, omdat dat toch de plekken zijn waar de mensen als eerste heen gaan.
De meeste kans maak je natuurlijk in de kleinste plaatsjes, maar even rondbellen kan al veel informatie geven over de voorraad.
Ik weet niet of je hier een prepaid kaartje kan kopen van AT&T, misschien nog wel de moeite om even te kijken vandaag of morgen, geen slecht idee!
  #69  
Oud 09-07-10, 03:50
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

er is ook nog Wal*mart en RadioShack... ik denk dat het een kwestie van geluk is, en volhoudendheid (is dat een woord, ben te lang web uit Nederland :}

succes.
  #70  
Oud 14-07-10, 23:52
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Nou zo te zien wordt er hard gewerkt aan een jailbreak/ unlock, dus begin augustus ook maar een iPhone 4 meenemen uit de VS (als ik er één kan vinden in ieder geval dan!) Maar dat lukt hopelijk wel in 2 weken tijd
  #71  
Oud 17-07-10, 15:59
stevah stevah is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VeeGee Bekijk bericht
Eenmaal thuis aangekomen (heb de laptop mee), aangesloten op iTunes, en ik kon de telefoon meteen gebruiken. Alles behalve de telefoon functie natuurlijk (AT&T simlock).
Hoe heb je je nieuwe iphone 4 geactiveerd via itunes zonder SIM kaart?

Weet je toevallig is het mogelijk is om je nieuwe iphone in een applestore te activeren? Ik was niet van plan mijn laptop mee te nemen naar de VS (wil mn iphone gebruiken om te internetten etc (via Wi-Fi uiteraard)

Is het gelukt een AT&T prepaid kaart te krijgen (als toerist/ micro sim)? Zou graag de nieuwe iphone willen testen, zodat als er iets met de antenne is ik daar niet pas in NL achter kom!

Ik hoop dat jullie hier antwoorden op hebben
  #72  
Oud 17-07-10, 16:34
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Maar 1.7% van de iPhones heeft het antenne probleem, kleine kans dus.
Las overigens dat er binnenkort gratis cases van Apple voor de iPhone komen.
  #73  
Oud 17-07-10, 22:51
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Ik ben gister bij de Apple Store Pentagon City geweest (dat is in de buurt van washington). Natuurlijk was hij daar ook niet op voorraad
Maar ik heb wel een reservering kunnen maken voor een iPhone 4 32GB Black die ik op kan halen in New York (Apple Store Fifth Avenue). Ik ben daar de begin augustus. Ze zeiden dat hij er over ongeveer 10 dagen zou moeten zijn. Ik hoop het

Ik neem aan dat ze hem daar in de winkel voor mij kunnen activeren? Anders kan ik er nog niks mee...
  #74  
Oud 20-07-10, 10:10
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Volgende week vertrek ik voor een vakantie naar de VS. Aangezien ik wel geinteresseerd ben in een abbonnementsloze iPhone ivm de huidige Dollar/Euro-koers wil ik er best één meenemen, ook al is deze nog AT&T-locked. Hoe zit het echter met de verkrijgbaarheid met de iPhone in NY en Washington?
  #75  
Oud 20-07-10, 23:33
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Bekijk bericht
Volgende week vertrek ik voor een vakantie naar de VS. Aangezien ik wel geinteresseerd ben in een abbonnementsloze iPhone ivm de huidige Dollar/Euro-koers wil ik er best één meenemen, ook al is deze nog AT&T-locked. Hoe zit het echter met de verkrijgbaarheid met de iPhone in NY en Washington?
Je moet er één reserveren anders zal je er denk ik niet een kunnen vinden. Ik ben in de volgende plaatsen geweest:

Philadelphia, PE
Rehoboth Beach, DE
Washington, DC
Stanton, PA
Pittsburgh, WA

Apple Store, AT&T, RadioShack, WalMart(deze heeft ze uberhaubt nog niet).

Overal genoeg testmodellen in de winkel maar niet één winkel waar je er zo één mee kon nemen. (No stock) Overal vertellen ze dat je kan reserveren en dat het dan max. een week of 3 duurt.

Ik heb er de 16e één gereserveerd in een apple store die ik dan af kan halen in New York. Ik hoop dat hij er op tijd is

Ondertussen ga ik gewoon overal naar binnen en vraag of de iPhone 4 in stock is, je weet maar nooit
  #76  
Oud 20-07-10, 23:42
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Je moet er één reserveren anders zal je er denk ik niet een kunnen vinden. Ik ben in de volgende plaatsen geweest:

Philadelphia, PE
Rehoboth Beach, DE
Washington, DC
Stanton, PA
Pittsburgh, WA

Apple Store, AT&T, RadioShack, WalMart(deze heeft ze uberhaubt nog niet).

Overal genoeg testmodellen in de winkel maar niet één winkel waar je er zo één mee kon nemen. (No stock) Overal vertellen ze dat je kan reserveren en dat het dan max. een week of 3 duurt.

Ik heb er de 16e één gereserveerd in een apple store die ik dan af kan halen in New York. Ik hoop dat hij er op tijd is

Ondertussen ga ik gewoon overal naar binnen en vraag of de iPhone 4 in stock is, je weet maar nooit
Ja met de launch van de 3G was ik in Ft. Myers en was ie volop verkrijgbaar. Ik zit nu even te kijken ivm het reserveren bij Fifth Avenue.
  #77  
Oud 21-07-10, 12:49
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

En ze zijn dus opt heden alleen met at&t simlock te verkrijgen? Ga de 18e augustus voor 3 weken naar de westkust voor een lekkere vakantie.
Wou dus ook een of twee iphones 4 meenemen.
De 16gb kost dus 599$ plus de tax fee in CA.

Hopelijk zijn ze tegen die tijd gewoon verkrijgbaar, en anders begin augustus maar eentje reserveren.
  #78  
Oud 21-07-10, 16:01
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

@ DaMeastro
Ik ga 3 augustus 3 weken naar de westkust, als ik een goed adres vind meld ik 't wel even hier.
  #79  
Oud 21-07-10, 22:51
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Aan degenen die al een USA iPhone 4 gehaald hebben bij de Apple Store:

Hoe werkt het met activatie? Krijg je er standaard een AT&T kaartje bij? Kunnen ze hem ter plekke in de Apple Store voor je activeren?
  #80  
Oud 22-07-10, 02:58
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Net de Royal Hawaiian Apple Store in Hawaii in geweest.

De iPad was raar genoeg uitverkocht, maar de iPhone 4 (alleen 32GB) was er gewoon.

Heb er dus 1 gekocht voor 730 U.S. dollars = 572 EURO. Incl 4% tax.

Alleen heb ik het niet helemaal goed begrepen.. ik dacht dat hij zowel zonder ATT abbo was, en ook simlockvrij.

Maar nu ik de verpakking goed heb gelezen lijkt het me dus dat hij wel gesimlockt is?
Ik ben hier nog even, dus kan hem wel ruilen, maar ik weet niet of ik hem nu moet houden en wachten op een unlock..


Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.