//

iPhone kopen in Amerika mét abonnement

iPhone kopen in Amerika mét abonnement discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga in augustus voor 10 maanden naar Amerika, en ik wil daar heel graag een iPhone kopen. Nu vindt ik uiteraard overal discussies over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-10, 16:27
Cupcake Cupcake is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Arrow iPhone kopen in Amerika mét abonnement

Ik ga in augustus voor 10 maanden naar Amerika, en ik wil daar heel graag een iPhone kopen. Nu vindt ik uiteraard overal discussies over iPhones zónder abonnement uit Amerika halen. Ik zit echter met een ander probleem: ik blijf daar zo lang dat ik wel graag een abonnement wil, maar bij AT&T hebben ze alleen 2-jaars abonnementen, en daar heb ik dan ook weer niets aan. Al met al wordt ik er niet veel wijzer van, wie o wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 17:57
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

pay as you go en los toestel kopen kan ook. betaal je wel de volle prijs voor toestel en heb je los pre paid. of je sluit los abbo af.
moet zo wie zo AT&T zijn.
  #3  
Oud 06-07-10, 16:18
sconijn sconijn is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: West Friesland
Berichten: 17
Standaard

Weet wel dat je een social security number nodig hebt om het abonnement af te sluiten. Tevens wordt er een credit check uitgevoerd. Wanneer je géén credit hebt dien je 250/500 USD deposit te betalen. Deze krijg je na een jaar, bij goed betalen, weer terug.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 kopen in Amerika mikezaandam Koopinformatie USA 657 14-04-11 11:59
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
Iphone uit Amerika zonder abonnement imael Koopinformatie USA 7 26-02-10 18:32
Iphone van Amerika naar NL zonder abonnement wendyvdbunt Internet in buitenland (roaming) 14 13-01-10 10:13
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.