//

Iphone Kopen in America

Iphone Kopen in America discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ga deze zomer op vakantie naar de states en vroeg me af of het daar mogelijk is om een iphone 4 te kopen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-11, 11:41
AchB AchB is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone Kopen in America

Hoi,

Ik ga deze zomer op vakantie naar de states en vroeg me af of het daar mogelijk is om een iphone 4 te kopen, en hoe je dat best zou doen?
Ik kan hem aankopen via een persoon die daar verblijft, maar wat met unlock of boetes?

Thanx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 12:36
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Hallo,

Er is hier een speciaal topic voor:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopadvies-ervaringen/61134-iphone-4-kopen-amerika.html?

Zou die even doorlezen en daar je eventuele vragen stellen.

Kort gezegt:
-Je kunt daar gewoon een lossen Iphone kopen met 'no commitment' (dus zonder abonnement.
-Er zit dan wel een simlock van AT&T op
-Deze simlock is niet op geen enkele officiele manier te verwijderen (ook niet tegen betaling)
-Je kunt deze wel activeren met de bijgeleverde AT&T micro-sim en alle opties van de Iphone gebruiken, behalve bellen.
-Het is afhankelijk van de dan huidige software versie of deze te jailbreaken en unlocken is. (ter info: Iphones uit de US van oktober 2010 zijn nog niet te unlocken).
-Wanneer je in NL aangehouden wordt bij de Douane kan het zijn dat je invoerrechten moet betalen als ze vermoeden dat de nieuwe Iphone uit de US komt. Kans dat je echter aangehouden wordt is vrij klein.

Ik weet niet of je minder betaald als je kennis die daar woont hem koopt icm een abonnement ofzo. Maar dan nog blijf je met een simlock zitten.
  #3  
Oud 10-03-11, 12:53
AchB AchB is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de info Wotter, ik had al dat forum overlopen, maar het eindigt zonder een duidelijk antwoord. Zo zou Best Buy alleen maar deze iPhones aan toeristen verkopen zonder abbo.

Hier in België overdrijven ze enorm met de prijs.
Iemand enig idee of er een jailbreak zou uitkomen? zou Devteam er mee bezig zijn?
En of er nog andere opties zijn.

Bedankt!
  #4  
Oud 10-03-11, 13:05
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik raad je in ieder geval niet aan een iPhone in de US te kopen, want daar ga je nog veel problemen aan beleven. Het is gewoon niet handig dat je nooit kan updaten omdat je dan met een gesimlockte iPhone zit. Ook als er zich problemen voordoen zit je flink in de penarie.

De beste oplossing is gewoon een simlockvrije iPhone kopen in België, Engeland of Frankrijk. En dat zullen er veel beamen
  #5  
Oud 10-03-11, 13:06
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Iphone 4 uit america zijn allemaal Gelocked. Er is nog geen nieuws over de unlock van het DEV team, dus moeten toch even wachten met zn allen. Bovendien tegen de zomer weet je niet wat er gebeurt? misschien heeft Apple tegen die tijd al een baseband erop gezet die dan tegen die tijd ook niet te unlocken is. Je blijft altijd een risico lopen met een Gelockte toestel (betaal je misschien 100 euro minder, maar houd je alleen een DURE IPOD aan over!)
ik zeg ........goed kijken voordat je wat koopt.
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 4.2.1 iPhone 4 uit America unlock? LabTeov Jailbreak 3 09-02-11 15:32
iPhone 4 kopen in America Apple Store! LabTeov Koopinformatie USA 4 04-09-10 02:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.