//

Goedkope iphone op chinese site

Goedkope iphone op chinese site discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil graag een iphone 5 kopen, maar hij is iets te duur voor me. Dus zocht ik op het web voor een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-13, 23:55
seninevah seninevah is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard Goedkope iphone op chinese site

Hallo allemaal,

Ik wil graag een iphone 5 kopen, maar hij is iets te duur voor me. Dus zocht ik op het web voor een goedkope iphone en vond deze site: Cheap iphone 5,Wholesale iphone 4s,Buy apple iphone5,discount iphone 5|online for sale . Hier beweren ze nieuwe echte iphones te verkopen voor een héle goed prijs. Ik vraag me af als deze site wel veilig is en als het wel een echte iphone is die ze verkopen. Heeft iemand misschien ervaring met deze soort sites?
Alvast bedankt!
MVG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-13, 09:53
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Wat denk je nu zelf?
Waarom zouden de iphones zo duur blijven in de winkels als je ze daar zo goedkoop kan kopen? Waarom worden er nog tweedehands iphones verkocht, duurder dan op die site? Kan nog even doorgaan, maar je begrijpt me wel he.
  #3  
Oud 10-04-13, 12:28
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Dit ziet er bijzonder nep uit. De naam van de site alleen al is puur bedoeld om mensen te trekken, er staan alleen populaire producten op die iedereen wil hebben, de recensies zijn allemaal in bijzonder slecht engels geschreven en toevallig allemaal positief, de foto's zijn een bijeengeraapt zooitje, de prijzen zijn wel heel erg goedkoop. Moet ik nog verder gaan?

Volgens mij kun je beter sparen, want als je hier iets koopt ben je uiteindelijk nog duurder uit als je niets krijgt of alleen een nep toestel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
chinese iphone mercedes270cdi iPhone algemeen 4 14-04-11 14:10
Zeer goedkope iPhone/iPod accessoires site ipodyoshi iPhone accessoires en onderdelen 18 08-10-10 15:56
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site gamertje iPhone Apps 1 16-10-09 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.