gejailbreakte Iphone4 bij Saturn? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was van de week bij de Saturn in Groningen en heb even met de Iphone4 gespeeld aldaar. Kwam ook Cydia tegen op de Iphone..... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gejailbreakte Iphone4 bij Saturn?
Ik was van de week bij de Saturn in Groningen en heb even met de Iphone4 gespeeld aldaar.
Kwam ook Cydia tegen op de Iphone..... Iemand dit al vaker gezien in een winkel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nog nooit tegengekomen
|
|
|||
|
|||
Grappig, vast terug gebracht
|
|
||||
|
||||
Vast voor de 'gratis' Apps gedaan, om te demo-en? Lijkt me dure aangelegenheid anders voor winkeliers....?
|
|
|||
|
|||
Schijnt ook dat er mensen zijn die voor de fun dit doen in winkels, weleens een filmpje van gezien op youtube. Van die gasten die er een sport van maken om demo modellen te jailbreaken
|
|
||||
|
||||
Moet je de volgende keer even checken welke firmware erop staat, SpeedDemon.
Als dat 4.0 of 4.0.1 is, is het waarschijnlijk gewoon een grapje van een bezoeker. |
|
||||
|
||||
Inderdaad. Werd ook met de iPads gedaan via jailbreakme.com
|
|
||||
|
||||
Is niks nieuws en zien we wel vaker
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Gejailbreakte Iphone 3gs met firmware 3.1.3 software bij laten werken naar 4.2? | x.Wendy.x | Jailbreak | 2 | 07-03-11 14:17 |
Gejailbreakte ipod touch zoom in bij lock screen | NoWayOut | iPhone algemeen | 3 | 12-11-10 23:44 |
|
|