//

Aankoop vragen

Aankoop vragen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit er sterk aan te denken via internet een iphone aan te schaffen. Voor ik dit wil doen heb ik nog een aantal vragen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-08, 19:53
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard Aankoop vragen

Ik zit er sterk aan te denken via internet een iphone aan te schaffen. Voor ik dit wil doen heb ik nog een aantal vragen over opties en werking die ik na het zoeken op de site/forum niet kon vinden.

1. Als ik een sim-lock vrije iphone heb met een t-mobile abonnement met pocket-internet, kan ik dan internetten op mijn iphone? of betaal ik aparte internetkosten?

2. Als ik het goed begreep kan je de iphone synchroniseren met itunes. Is dit vrij te verkrijgen, werkt dit op alle windows versies? Voor mijn werk is het synchroniseren van mijn outlook agenda namelijk erg belangrijk.

Wanneer iemand mij hier antwoord op kan geven ben ik goed geholpen en bij positief antwoord waarschijnlijk binnenkort bezitter van een iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-08, 20:08
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

de antwoorden waren wel te vinden, maar goed.
Je kunt gewoon internetten via t-mobile. Je betaald wel voor het verbruik, maar dat doe je kennelijk al.
itunes is gratis en werkt op windows. Je kunt via itunes gewoon met je outlook agenda synchroniseren
  #3  
Oud 30-03-08, 20:16
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Even bij aankoop advies gaan kijken

Slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Aankoop iPhone 4 Guest-20130718235855 Unlock 14 07-12-10 18:18
Aankoop Iphone Lynke iPhone algemeen 5 22-07-09 23:56
Aankoop iPhone Noc Koopinformatie Nederland 2 21-07-09 19:12
iPhone 3G: help bij aankoop troubles Unlock 1 15-04-09 11:05
Enkele generieke vragen alvorens aankoop iPhone 3G ujjain Archief 1 20-03-09 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.