//

Voorraad Apple Stores

Voorraad Apple Stores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) nouu geniussen ik heb net fifth avenue aan de lijn gehad "WE ARE OUT OF STOOOOOOOOOCK AND I DON'T KNOW IF I WILL GET SOME ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 03-05-08, 14:29
VLB VLB is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 62
Standaard

nouu geniussen
ik heb net fifth avenue aan de lijn gehad

"WE ARE OUT OF STOOOOOOOOOCK
AND I DON'T KNOW IF I WILL GET SOME TODAY OR TOMMOROW OR THE DAY AFTER TOMORROW"

super geirriteerde dude haha

**

SOHO says: "I do expect 2 or 3 shipments this week"

halleluja!
__________________
FW: 1.1.4 - BL: 4.6 - Baseband: 04.04.05_G

Laatst gewijzigd door VLB; 03-05-08 om 14:32. Reden: SOHO ook gesproken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 06-05-08, 01:02
Milan Milan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard Duidelijkheid

Zo, om even perfecte duidelijkheid te geven over de 24/7 fift avenue Apple store.

Ik ben net terug vanuit New York. Ben daar 4 dagen geweest en 8x langs de winkel gegaan. 6x waren ze uitverkocht.

Elke keer als ik binnenkwam ging me vader in de rij staan en ik vragen of ze er waren. Elke keer was het antwoord, nee uitverkocht en niemand weet wanneer ze binnenkomen. Over 1 minuut? 2 uur? 2 uur en 3 uur? Het is volledige random.

Visit nummer 6 was hoopgevend. Vader stond in de rij, ik vragen, en dat ventje schreeuwen YES gogo in line!. Wij in de rij...nog 10 mensen voor ons. Tot het bericht kwam. No more iphones, sold out again. Balen ofc.

Visit nummer 8. Liep naar 1 van die ventjes en die zei tegen me dat tie dacht dat er een levering bezig was juist op dit moment. Ik in de rij staan. kom ik vooraan, ik dus die chick daar vertellen ik wil de Iphone. Sold out! beetje kletsen dit dat. Had ze beloofd dat als er een levering was ik vooraan in de rij mocht staan omdat ik al de hele rij had gehad .

Ik wachten (gewoon met speculaties maarja) 30 min later komt die chick naar me toe, come come iphones are here! gelijk 3 gekocht! broer 1tje ik 1tje en me pa 1tje .

Kost wat moeite maar ik heb dan ook wat. Heb ongeveer 540 dollar betaald (16 gig, 8 gig is al weken uitverkocht en wordt ook niet geleverd). Douane was no problemo omdat ik moest overstappen in IJsland .

Ik blijf denken dat ik steeds geflashed wordt daar in de winkel, geloof echt dat ze er genoeg achter hebben liggen maar gewoon willekeurig een telefoontje van Apple krijgen van ja nu mag je er weer 100 verkopen!. NY apple store zit onder de grond dus leveringen zijn lastig en neem aan dat dit alleen via de straat kan wat natuurlijk overduidelijk te zien is. Nooit een vrachtwagen gezien.

Maarja, ik blij, ik heb een iphone

groet

Milan

Edit: In de 4 dagen dat ik er was, is elke dag een "levering" geweest. De ene keer was ik te laat en de andere keer was de levering pas na mijn bezoek geweest.
  #183  
Oud 06-05-08, 01:14
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Mooi verhaal. Via Marktplaats of de iPhone verkoop op dit forum kost het minder moeite, maar goed, je hebt jezelf wat geld bespaard. Het is ook de sport!
  #184  
Oud 06-05-08, 02:10
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Lijkt mij niet zo een fijne vakantie.
__________________
Are you ready for this!
  #185  
Oud 06-05-08, 04:57
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Een typisch geval van: tot hier en niet verder. Jammer dat er niet op een volwassen manier gediscusseerd kan worden en er gelijk weer allerlei flauwe grappen moeten worden gemaakt. Het is dat het ontzettend laat is en ik nu echt naar bed ga, want een aantal personen in deze thread komen in aanmerking voor een zeer stevige waarschuwing danwel tijdelijke verbanning (dit slaat overigens niet op Milan's leuke relaas of de daaropvolgende reactie, maar op het infantiele gedrag daarvoor)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? Erp Archief 3 21-08-08 18:04
Activatie Apple Stores USA jeroen2410 Archief 2 15-07-08 11:02
Is 1.1.4 al in apple stores? oll Koopinformatie Nederland 3 27-02-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.