//

imei nummer

imei nummer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees op het net dat veel mensen een ander IMEI nummer hebben na hun iPhone te hebben geunlocked met anySIM. Bij mij is dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-07, 00:20
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard imei nummer

Ik lees op het net dat veel mensen een ander IMEI nummer hebben na hun iPhone te hebben geunlocked met anySIM. Bij mij is dit echter niet het geval. Is het in dat geval wel mogelijk om te upgraden naar 1.1.1? Of wat bedoelt men dan juist met een virgin iPhone?
alvast bedankt
peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-07, 00:32
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
Ik lees op het net dat veel mensen een ander IMEI nummer hebben na hun iPhone te hebben geunlocked met anySIM. Bij mij is dit echter niet het geval. Is het in dat geval wel mogelijk om te upgraden naar 1.1.1? Of wat bedoelt men dan juist met een virgin iPhone?
alvast bedankt
peter
Mensen met een Ander Imei Nummer hebben meestal een "Out of The Box"
met 1.0.2 unlockt met IUnlock of Anysim en dan deze geupdated naar 1.1.1. Dan krijg je een "bricked" iphone met een 0049 nummer.....

Wat word bedoel met "Virgin" is dat je een versie 1.0.2. of 1.1.1. zonder enige Hacks hebt, dus een Iphone die niet in aanraking is geweest met Anysim of IUnlock of een ander unlock programma....

Ik raad je aan (nog) niet te updaten naar 1.1.1. en wachten tot DEV team een "one click activater" hebben ontwikkeld.

Btw: er is al een mogelijkheid je "gebrickte" 1.0.2. te "virginizen" en te updaten naar 1.1.1. en te unlocken! Dit is een werkje van een 5 tal uren schat ik, gezien je veel moet lezen en lezen en nog eens lezen. en de garantie dat het goed gaat is toch wel 80 % als ik een schatting moet maken.
  #3  
Oud 21-10-07, 17:57
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Die re virgenizer is niet alleen voor gebrickte iphones 1.0.2 maar ook voor al unlockte iphones 1.0.2. Ik heb er al twee met succes kunnen upgraden naar 1.1.1. En voor diegen die denken dat 1.1.1 niet veel nieuws brengt heeft het mis. Er zitten een paar leuke en handige nieuwe features in bijvoorbeeld met het keyboard, waar je nu tekens op de letters hebt als je de letter iets langer vasthoud.
  #4  
Oud 21-10-07, 18:59
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Die re virgenizer is niet alleen voor gebrickte iphones 1.0.2 maar ook voor al unlockte iphones 1.0.2. Ik heb er al twee met succes kunnen upgraden naar 1.1.1. En voor diegen die denken dat 1.1.1 niet veel nieuws brengt heeft het mis. Er zitten een paar leuke en handige nieuwe features in bijvoorbeeld met het keyboard, waar je nu tekens op de letters hebt als je de letter iets langer vasthoud.
"Gebrickt"= 1.0.2. Unlocked en 1.0.2. unlocked en geupdated naar 1.1.1.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Imei nummer Annediaz iPhone algemeen 6 15-11-11 18:16
Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile jellerrr Odido (T-Mobile) 35 23-10-11 22:49
IMEI nummer mich@ iPhone algemeen 5 31-08-10 14:30
iPhone herstart constant, geen IMEI nummer stijn- iPhone algemeen 1 08-09-08 20:11
Windows: imei nummer traceren ? hababam iTunes 1 05-08-08 07:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.