//

Webwereld: T-Mobile voert iPhone in Nederland

Webwereld: T-Mobile voert iPhone in Nederland discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag maakte Apple-baas Steve Jobs in Duitsland bekend dat T-Mobile de iPhone in Duitsland gaat introduceren vanaf 9 november. Tot de overeenkomst behoort ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-07, 10:26
SlickAxe SlickAxe is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 55
Standaard Webwereld: T-Mobile voert iPhone in Nederland

Vandaag maakte Apple-baas Steve Jobs in Duitsland bekend dat T-Mobile de iPhone in Duitsland gaat introduceren vanaf 9 november. Tot de overeenkomst behoort ook een distributiedeal voor Oostenrijk en Nederland.

Een woordvoerder van T-Mobile Nederland bevestigt dat. "Maar we weten nog geen bijzonderheden, zoals wanneer de introductie plaatsvindt." Vermoedelijk zal dat pas in 2008 het geval zijn.

De iPhone gaat in elk geval 399 euro kosten, hoewel nog weinig bekend is over de bijbehorende abonnementen. iPhone gebruikers kunnen gratis gebruikmaken van Wi-Fi-hotspots van T-Mobile.


Daarnaast gaat T-Mobile zijn Duitse edge-netwerk uitbreiden omdat de iPhone voorlopig geen 3G (umts/hsdpa) ondersteunt. Of dat ook gaat gelden voor Nederland is niet duidelijk. Daar nam KPN dochter Telfort, de enige edge-exploitant, onlangs juist afscheid van dit protocol.

Dinsdag maakte Apple bekend dat 02 de iPhone in Engeland gaat leveren en in Frankrijk wordt dat zo goed als zeker Orange.

Laatst gewijzigd door iCulture; 20-09-07 om 22:08. Reden: <Vet> even verwijderd :)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-07, 11:46
Eduard Eduard is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Papendrecht
Berichten: 82
Standaard

Hier weer niet

T-Mobile ontkent dat het bedrijf de iPhone in Nederland gaat introduceren. Volgens een woordvoerster berust een bericht van die strekking bij Webwereld "vermoedelijk op een misverstand".

nu.nl/internet | T-Mobile ontkent Nederlandse iPhone-introductie
  #3  
Oud 20-09-07, 11:50
Ravens Ravens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: In Rotterdam
Berichten: 53
Standaard

het moet vodafone worden!! jaaa dan kan ik het als upgrade de nieuwe iphone volgend jaar kiezen ( oktober 2008 )
__________________
www.los-locos.nl
  #4  
Oud 20-09-07, 21:53
leendertdecae leendertdecae is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar leendertdecae
Standaard

En België dan????
__________________
iPhone, here I come!
iPod mini 1st gen
MacBook 1.83 ghz core duo
iMac Intel, G5 en 4
wilt xserve ipv oude P2 doos
  #5  
Oud 21-09-07, 12:13
Jurian's schermafbeelding
Jurian Jurian is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Alblasserdam
Berichten: 151
Thumbs up

volgens mij isde overstap van duitse t-mobile naar de nederlandse t-mobile niet zo moeilijk. ze laten ons alleen denken dat het moeilijk is. hij komt... hij komt
__________________
UPDATE: hij staat in de ladert!
  #6  
Oud 21-09-07, 14:04
GOldfingers GOldfingers is offline
 
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Zwollywood-South
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jurian Bekijk bericht
volgens mij isde overstap van duitse t-mobile naar de nederlandse t-mobile niet zo moeilijk. ze laten ons alleen denken dat het moeilijk is. hij komt... hij komt
Pas op hoor ! T-mobile Duitsland is zeker niet T-Mobile Nederland. Dat is dus wel moeilijk, ik spreek uit ervaring toen ik mijn in Duitsland gekochte MDA PRO in nederland wonende wilde gaan gebruiken...unlocken bv?? moet u maar terug naar Duitsland, hebben we niets mee te maken...pffffffff Hoezo Europa ?? T-mobile werkt op land-basis en zeker niet Europees...Komt bovendien bij dat het omzetten van een Qwertz -layout dan ook omgezet moet worden. Bij windows is dat eenvoudig maar bij de Iphone ??
Ik denk er sterk over om over te gaan naar de Iphone, ubergadget ondanks de bezwaren....

TIP: ik heb deze week mijn sim-only Abbo bij T-Mobile verlengd, ze hebben een actie voor onbeperkt internet voor 4,75 in eerste jaar, daarna gewoon weer 10 euro. Met 150 bm betaal ik eerste jaar dus 11,50 euri, voor kletsen en onbeperkt internet !! Straks nog een Iphone erop en ik lach me suf met al die dure abbo's..
De aanbieding PIT geldt tot volgende week woensdag overigens........
NB onbeperkt internet bij T-mobile is echt onbeperkt, ik heb 2 jaar ervaring op UMTS (Geknepen welliswaar) en heb veel ermee gewerkt zonder ooit een probleem......
Tis maar een ideetje....
__________________
-----------------------------
Grijs, dom en lomp

Laatst gewijzigd door GOldfingers; 21-09-07 om 14:15.
  #7  
Oud 21-09-07, 14:17
Jurian's schermafbeelding
Jurian Jurian is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Alblasserdam
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GOldfingers Bekijk bericht
Pas op hoor ! T-mobile Duitsland is zeker niet T-Mobile Nederland. Dat is dus wel moeilijk, ik spreek uit ervaring toen ik mijn in Duitsland gekochte MDA PRO in nederland wonende wilde gaan gebruiken...unlocken bv?? moet u maar terug naar Duitsland, hebben we niets mee te maken...pffffffff Hoezo Europa ?? T-mobile werkt op land-basis en zeker niet Europees...Komt bovendien bij dat het omzetten van een Qwertz -layout dan ook omgezet moet worden. Bij windows is dat eenvoudig maar bij de Iphone ??
Ik denk er sterk over om over te gaan naar de Iphone, ubergadget ondanks de bezwaren....

TIP: ik heb deze week mijn sim-only Abbo bij T-Mobile verlengd, ze hebben een actie voor onbeperkt internet voor 4,75 in eerste jaar, daarna gewoon weer 10 euro. Met 150 bm betaal ik eerste jaar dus 11,50 euri, voor kletsen en onbeperkt internet !! Straks nog een Iphone erop en ik lach me suf met al die dure abbo's..
De aanbieding PIT geldt tot volgende week woensdag overigens........
NB onbeperkt internet bij T-mobile is echt onbeperkt, ik heb 2 jaar ervaring op UMTS (Geknepen welliswaar) en heb veel ermee gewerkt zonder ooit een probleem......
Tis maar een ideetje....
tuurlijk zij n ze niet hetzelfde. maar toen de mda pro in duitsland uitkwam, kwam hij ook in nederland uit. en dat kan natuurlijk met de iphone ook gebeuren. we hopen natuurlijk allemaal van wel.
__________________
UPDATE: hij staat in de ladert!
  #8  
Oud 21-09-07, 15:58
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Lijkt me sterk dat de iPhone tegelijk in Duitsland en Nederland komt, vooral omdat het nog niet officieel aangekondigd is
__________________
Voor het laatste game nieuws, check
www.xgn.nl
  #9  
Oud 22-09-07, 10:00
GOldfingers GOldfingers is offline
 
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Zwollywood-South
Berichten: 12
Standaard hehehe

Tja, ik ga wel zo nu en dan naar Germania en ga zeker kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik ga geen duitstalige versie kopen, maar als die engels is....Moet alleen nog uitzoeken hoe ik dat dingen kan kopen zonder abbo...misschien kan ik ze overtuigen dat ik reeds een nederlandse T-Mobile heb en dus alleen de Phone wil.....
Als dat kan wil ik wel eens kijken wie nog meer een wil...
__________________
-----------------------------
Grijs, dom en lomp
  #10  
Oud 23-09-07, 01:13
marco3key's schermafbeelding
marco3key marco3key is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rijswijk zh
Berichten: 18
Standaard

ík neem nu al een voorschot op t mobile en bel en internet nu met mijn usa phone en een sim only...kan ik ze volgend jaar zeggen..hebben jullie niet een nieuwere iphone ;-)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile alleenrecht iPhone Nederland bram87 Archief 32 17-06-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.