//

Wel wifi, geen internet (safari can't find)

Wel wifi, geen internet (safari can't find) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb meerdere topics gelezen maar kom er helaas niet uit. Ik heb een Linksys wrt54gs router. gister iphone binnen gekregen 1.1.4 uit US. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-08, 11:32
nosso1505 nosso1505 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Nuts
Berichten: 2
Standaard Wel Wi-Fi, geen internet (safari can't find)

Hallo,

Ik heb meerdere topics gelezen maar kom er helaas niet uit.

Ik heb een Linksys wrt54gs router.

gister iphone binnen gekregen 1.1.4 uit US. Gekraakt met Winpwn. hij accepteert wel mijn sim ed.

Nu kan ik connecten mijn mijn netwerk (heb de beveiliging er al af gehaald) en mijn waaiertje wordt ook blauw. ik krijg bij dhcp ook een ip, maar zodra ik op safari klik krijg ik de melding dat hij de pagina niet kan openen,want hij kan de server niet vinden. Als ik naar settings ga is mijn Wi-Fi iccontje wel grijs, weet niet of dat hoort (niet de 3 streepjes in de linker bovenhoek, die zijn wel blauw)

Heb ook statisch geprobeerd en onderstaande 2 dns servers geprobeerd (ik heb UPC), zonder resultaat.

62.179.104.196
212.142.28.69


Iemand aub tips? Ben radeloos.

EDIT:

router resetten en netwerk instellingen resetten helpt ook niet.

Ik zie nu wel als ik ff telefoon vergrendel (power btn) en daarna weer actief maak, is mijn Wi-Fi waaier weg. als ik bij settings kijk ben ik nog wel verbonden, maar heb ik geen ip adres meer en geen subnet mask????

mijn bootneuter instellingen zijn\;
4.6
neuter on
fabeblank off
unlock on

EDIT2:

Bij een vriend geweest en daar deed Wi-Fi het wel gewoon (ander merk router). Dus ligt ergens hier aan de instellingen.

iemand suggesties?


[opgelost]

Nieuwe firmware op router gezet. (tip: op de USA site stond een vele nieuwere versie dan op de NL site, volgens NL had ik al de nieuwste)

Laatst gewijzigd door nosso1505; 11-05-08 om 12:21. Reden: opgelost!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi, geen internet Brum Wi-Fi 0 13-02-11 22:37
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Wel Wi-Fi, geen safari KarinR Wi-Fi 0 10-01-09 19:24
Wel Wi-Fi geen internet jpbouw Wi-Fi 8 12-04-08 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.