//

ok, snel hulp nodig...

ok, snel hulp nodig... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu telfort besteld, in de hoop dat internet eindelijk ging werken op mn iphone met gprs, ik krijg dat woensdag... Kan ik dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-08, 17:36
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard ok, snel hulp nodig...

Ik heb nu telfort besteld, in de hoop dat internet eindelijk ging werken op mn iphone met gprs, ik krijg dat woensdag...

Kan ik dat nu nog gewoon weigeren, nu ik dat al besteld heb?
Dat ik bij Hi blijf?

Want nu heb ik em aan de praat gekregen...zal nog wel een tutorial posten hoe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-08, 18:52
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik zou zeggen...lees de algemene voorwaarden die je bij het contract met Telfort gekregen hebt. Daarnaast kun je contact opnemen met de helpdesk. Ik begrijp uit jouw post dat je nu twee contracten hebt. Leg ze, voordat je gaat bellen, eerst even naast elkaar...wat is de resterende looptijd van Hi nog, Welk verbruik hoort bij de verschillende contracten en beslis dan. Ik krijg de indruk dat je impulsief een andere provider gekozen hebt enkel omdat GPRS het niet deed.
  #3  
Oud 11-05-08, 19:14
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Ik zou zeggen...lees de algemene voorwaarden die je bij het contract met Telfort gekregen hebt. Daarnaast kun je contact opnemen met de helpdesk. Ik begrijp uit jouw post dat je nu twee contracten hebt. Leg ze, voordat je gaat bellen, eerst even naast elkaar...wat is de resterende looptijd van Hi nog, Welk verbruik hoort bij de verschillende contracten en beslis dan. Ik krijg de indruk dat je impulsief een andere provider gekozen hebt enkel omdat GPRS het niet deed.
woensdag komt een bezorger van telfort, die een foto wil nemen van bankpas en id kaart, en die wil dat ik 1 cent ga pinnen.
Het is dus nog niet echt ingegaan, maar ik weet niet of ik het nu nog kan weigeren.
Bij Hi heb ik gewoon prepay met alleen een oneindig online pakket van 9.95 euro per maand.

En ja, ik wou naar telfort gaan omdat eerst gprs het niet deed.
  #4  
Oud 14-05-08, 10:52
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Tja, hier kunnen wij natuurlijk niet bij helpen. Dat ligt allemaal aan het contract met telfort enzo. Dan zou je gewoon even contact met telfort op moeten nemen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: snel hulp nodig met iphone 3G 4.2/4.2.1 jailbreak YBinnenweg Jailbreak 0 07-02-11 21:33
iPhone: Snel hulp nodig!!!!!!! iphone789 Jailbreak 6 17-01-11 17:58
Snel hulp nodig ivm iPhone terug brengen menn0w Archief 3 28-12-09 09:48
Hulp nodig,snel! Dazzle Unlock [archief] 5 08-05-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.