//

Whats all the fuzz about?

Whats all the fuzz about? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb nu zo'n half jaar mijn iPhone, laat ik voorop stellen dat er in mijn opzicht momenteel geen betere telefoon bestaat & en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-05-08, 22:34
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Thumbs up Whats all the fuzz about?

Goedenavond,

Ik heb nu zo'n half jaar mijn iPhone, laat ik voorop stellen dat er in mijn opzicht momenteel geen betere telefoon bestaat & en dan heb ik het niet over de specificaties van wat er allemaal in zit. Want natuurlijk mis ik ook het 1 en ander (gps, hsdpa, mms, betere camera etc). Maar dat kan niet op tegen het gebruik waar ik het meeste waarde aan hecht. Look & feel.

Als ik zo rond lees & luister op verschillende media maakt iedereen zich druk om de "so called" 3G-iPhone, de opvolger van het huidige model. Maar ik hoor iedereen speculeren over wat er allemaal wel niet inzit in de 3G-iPhone qua specs. Ik wordt er in iedergeval een beetje moe van.

Maar even voor de duidelijkheid; wat is er nou precies zeker? Want ik heb nu een 16gb iPhone en ik ben er tevreden mee. Als de nieuwere versie alleen 3G heeft en iets ander uiterlijk; waar is dan al dat "ophef" voor nodig, want dat is het eigenlijk, kijk maar naar alle geruchten die de ronde doen als het gaat om hoe die eruit zou gaan zien en wat je er allemaal wel niet mee zou kunnen.

Ik ben misschien realistisch maar dat is zeker zo verhelderend.

Bram

Laatst gewijzigd door SneakerStyle; 12-05-08 om 23:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-08, 22:36
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

mms kan wel op de iPhone
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 12-05-08, 22:45
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
mms kan wel op de iPhone

Ja met een externe app die half tot niet werkt.
  #4  
Oud 13-05-08, 08:13
mdewals mdewals is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik twijfel ook sterk tussen de huidige iPhone en wachten.

Op zich is 16GB genoeg en zie ik mij niet internetten op dat ding dus 3G is leuk maar lijkt me dat ik het nauwelijks ga gebruiken......en GPS...heb al een tomtom.
  #5  
Oud 13-05-08, 08:22
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

voor de 3g zal ik hem zeker niet kopen
met een beetje geluk gaat er een 32 gb versie uitkomen dat dan wel aantrekkelijker gaat zijn
de nieuwe software zal op de huidige iphones ook wel draaien en op korte tijd gehackt worden
  #6  
Oud 13-05-08, 08:42
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

ff een beetje off topic; swirlyMMS werkt hier prima en steeds correct.
  #7  
Oud 13-05-08, 08:46
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
ff een beetje off topic; swirlyMMS werkt hier prima en steeds correct.
inderdaad helemaal off topic
zijn topics genoeg over te vinden via de zoekfunctie
https://forum.iculture.nl/f8/ap...swirlymms.html
maar toch proficiat
  #8  
Oud 13-05-08, 12:24
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdewals Bekijk bericht
Ik twijfel ook sterk tussen de huidige iPhone en wachten.

Op zich is 16GB genoeg en zie ik mij niet internetten op dat ding dus 3G is leuk maar lijkt me dat ik het nauwelijks ga gebruiken......en GPS...heb al een tomtom.
Tja dan hoef je geen 3g te kopen inderdaad Ikzelf zit er helemaal niet over te twijfelen. Ik zie vanzelf wel als de 3g uit is
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #9  
Oud 13-05-08, 12:28
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Goedenavond,

Ik heb nu zo'n half jaar mijn iPhone, laat ik voorop stellen dat er in mijn opzicht momenteel geen betere telefoon bestaat & en dan heb ik het niet over de specificaties van wat er allemaal in zit. Want natuurlijk mis ik ook het 1 en ander (gps, hsdpa, mms, betere camera etc). Maar dat kan niet op tegen het gebruik waar ik het meeste waarde aan hecht. Look & feel.

Als ik zo rond lees & luister op verschillende media maakt iedereen zich druk om de "so called" 3G-iPhone, de opvolger van het huidige model. Maar ik hoor iedereen speculeren over wat er allemaal wel niet inzit in de 3G-iPhone qua specs. Ik wordt er in iedergeval een beetje moe van.

Maar even voor de duidelijkheid; wat is er nou precies zeker? Want ik heb nu een 16gb iPhone en ik ben er tevreden mee. Als de nieuwere versie alleen 3G heeft en iets ander uiterlijk; waar is dan al dat "ophef" voor nodig, want dat is het eigenlijk, kijk maar naar alle geruchten die de ronde doen als het gaat om hoe die eruit zou gaan zien en wat je er allemaal wel niet mee zou kunnen.

Ik ben misschien realistisch maar dat is zeker zo verhelderend.

Bram
Even om Ontopic te blijven,

Ik weet helemaal niet precies wat de nieuwere iphone gaat bieden. Ik weet alleen dat er een andere camere, firmware, gps en misschien grote flash geheugens komen. Voor de rest kun je via dit forum, in nieuws topics of gewone start topics even rond neuzen wat er allemaal nieuw bij komt kijken als je een 3g iphone gaat halen.

__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #10  
Oud 13-05-08, 22:42
mdewals mdewals is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Tja dan hoef je geen 3g te kopen inderdaad Ikzelf zit er helemaal niet over te twijfelen. Ik zie vanzelf wel als de 3g uit is
Grote probleem is dat mijn huidige mobiel een kapotte batterij heeft. 1x bellen en hij is leeg. Een nieuwe batterij kopen vind ik zonde maar heb deze zomer wel een werkende mobiel nodig......ik weet echter gewoon zeker dat als ik morgen een huidige iPhone koop er overmorgen een 3G, goedkoper, in de Nederlandse winkels ligt....
  #11  
Oud 13-05-08, 23:29
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Dat de nieuwe versie goedkoper gaat worden lijkt me te betwijfelen
Verder ligt het aan je eigen gebruik of je wel of niet genoeg heb aan de huidige functies op de iPhone.
Ik kan zelf haast niet wachten op de 3G/GPS versie, maar ik internet dan wel veel mobiel en heb geen losse navigatie
(ok, mijn oude Nokia dan).
Als dit geen prio is voor je kun je gewoon de huidige versie nemen hoor, super apparaat met voldoende mogelijkheden.
Of even wachten op de vernieuwde versie en die van mij voor een fractie minder overnemen
  #12  
Oud 14-05-08, 08:26
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdewals Bekijk bericht
Grote probleem is dat mijn huidige mobiel een kapotte batterij heeft. 1x bellen en hij is leeg. Een nieuwe batterij kopen vind ik zonde maar heb deze zomer wel een werkende mobiel nodig......ik weet echter gewoon zeker dat als ik morgen een huidige iPhone koop er overmorgen een 3G, goedkoper, in de Nederlandse winkels ligt....
Ach waarom dan ook niet Ik zal gewoon als ik jou was een iPhone 8gb kopen en in de tijd dat de g3 uit is eventjes wachten en daarna pas overgaan naar de 3g. De gewone iPhones blijven echt nog wel veel waard hoor, dus kun je altijd voor een aardig prijsje verkopen
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #13  
Oud 14-05-08, 12:51
mdewals mdewals is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 23
Standaard

Krijg volgende week loon en vakantie geld dus schaf dan toch maar een iPhone aan denk ik. Echter wel 16Gb, wil wel beetje schijfruimte
  #14  
Oud 14-05-08, 13:47
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

persoonlijk vind ik dat er wel overdreven veel drukte over wordt gemaakt...
de firmware is hetzelfde en dat is het grote voordeel van de iphone
  #15  
Oud 14-05-08, 14:37
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
persoonlijk vind ik dat er wel overdreven veel drukte over wordt gemaakt...
de firmware is hetzelfde en dat is het grote voordeel van de iphone
Tja en veel mensen doen een moord voor die GPS en G3 functie he Vergeet dat niet. Maar als er mensen zijn die het alleen maar doen omdat het een nieuwere versie iPhone (firmware) is of dat er een andere camera in zit, stop dan maar want dan ben je kansloos bezig. En zoals ik ook al zei, overgaan naar een g3 kan altijd nog want de iphones van het moment blijven heus wel geld waard
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #16  
Oud 14-05-08, 22:56
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Tja en veel mensen doen een moord voor die GPS en G3 functie he Vergeet dat niet. Maar als er mensen zijn die het alleen maar doen omdat het een nieuwere versie iPhone (firmware) is of dat er een andere camera in zit, stop dan maar want dan ben je kansloos bezig. En zoals ik ook al zei, overgaan naar een g3 kan altijd nog want de iphones van het moment blijven heus wel geld waard

Ik denk inderdaad dat een hoop mensen de 3G telefoon willen hebben en al denk ik zelf dat het dan niet gaat om de inhoud maar meer van "kijk ik heb de aller nieuwste iPhone". Die mensen worden al helemaal gek op het moment dat er weer een gerucht tevoorschijn wordt getoverd. Kijk nu maar weer eens op de headpage. Laten we maar eerst rustig afwachten wat de daadwerkelijke specs zijn en dan pas gaan kijken of het de moeite waard is om echt over te gaan tot aankoop.
  #17  
Oud 14-05-08, 23:40
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Ik denk inderdaad dat een hoop mensen de 3G telefoon willen hebben en al denk ik zelf dat het dan niet gaat om de inhoud maar meer van "kijk ik heb de aller nieuwste iPhone".
Ik sta inderdaad vooraan in de rij voor een 3G en/of een GPS iPhone.
Niet omdat ik de nieuwste moet en zal hebben, maar domweg omdat dit de 2 laatste puntjes op de i(Phone) zijn voor mij.
Deze 2 functies mis ik serieus. Ik gebruik een 2e toestel om te navigeren
en ik erger me onderweg aan de tragere verbinding dan wat ik jaren gewend was.
Dat is mijn reden om uit te kijken naar de "het nieuwste model".
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whats app netje74 iPhone Apps 11 08-02-11 12:20
Melding bij nieuw bericht Whats App Ann1 iPhone Apps 2 04-01-11 16:36
HELP ! RARA whats the problem ! (verbinding Wi-Fi) werner7385 Wi-Fi 7 11-12-10 23:46
Whats App Problemen met appstore.. Westwood iPhone Apps 13 01-11-10 20:55
whats app faalt christiaan01 iPhone Apps 8 03-10-10 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.