//

Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade

Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik vorige week het probleem had van vochtschade in mijn iphone 5, heb ik nu een ander probleem. de vochtschade is volledig hersteld en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-12, 13:06
knish knish is offline
• iOS 7.0.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade

Nadat ik vorige week het probleem had van vochtschade in mijn iphone 5, heb ik nu een ander probleem. de vochtschade is volledig hersteld en mijn iphone werkt naar behoren. het enige wat niet werkt is mijn frontcamera, de app blijft hangen als ik switch naar mijn frontcamera, en kan dit alleen oplossen door mijn instellingen te herstellen. nu heb ik met apple support gebeld en de medewerker heeft mij 3 opties voorgelegd:

1: mijn iphone ter reparatie opsturen, en hem " kosteloos" (29 euro voor onderzoek) laten repareren. maar met deze optie zien ze natuurlijk dat er vochtschade is geweest.
2: naar de apple store gaan en het probleem laten zien, en een nieuwe iphone krijgen, met het risico dat ze hem openmaken en zien dat er vochtschade is en er dus niks aan doen.
3: een apple care protection plan aanschaffen van 70 euro en een nieuwe iphone op laten sturen, en daarna mijn oude iphone terugsturen. dan heb ik een nieuwe iphone en doen ze wss niks qua onderzoek aan mijn huidige iphone?

mijn vraag is of jullie hier ervaring mee hebben en wat jullie advies is. Doen ze bijvoorbeeld moeilijk bij de apple store in amsterdam, en maken ze hem open als ik alleen het probleem van de camera laat zien? zit dus behoorlijk in dubio!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-12, 11:40
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Thumbs down

als je huis in brand staat, kun je ook geen brandverzekering meer afsluiten.
Je had dit alles van te voren moeten bedenken en bij aanschaf een verzekering of care protection moeten afsluiten.
Accepteer de fout die je gemaakt hebt en leer ervan voor de toekomst !
Beticht anderen er niet van dat ze 'moeilijk' doen, JIJ hebt vochtschade veroorzaakt en zij doen alleen hun werk.
Het feit dat je dat probeert te omzeilen, staat in Van Dale beschreven als oplichting.
  #3  
Oud 03-11-12, 12:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knish Bekijk bericht
zit dus behoorlijk in dubio!
Zelfde vraag als in het andere "waterschade topic" dus dan ook hetzelfde antwoord

Citaat:
Hoezo "in dubio"? Zeg tegen Apple wat je ook tegen ons gezegd hebt in een ander topic: dat je het ding in de plee hebt laten vallen

Of wil je nu advies hoe je Apple het beste kan oplichten?
  #4  
Oud 03-11-12, 12:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dubbelpost is niet nodig en wordt niet op prijs gesteld.

Dus een slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen Fredzzz iPhone algemeen 8 02-11-12 12:14
Iphone 4 camera kapot arvidvp iPhone algemeen 3 25-08-12 18:41
iPhone 4S Front Camera Regenboog Effect djmartain iPhone algemeen 0 04-12-11 19:43
LED Flash en 'front face camera' in de nieuwe gen iPhone PearLRoX Archief 2 09-04-10 10:53
Herstel Vereist (iphone kapot?) Guest-20151113171500 iPhone algemeen 18 07-09-09 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.