//

DRINGEND fotos synchr , pc crash

DRINGEND fotos synchr , pc crash discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi Ik ben het beu geworden.... nu heb ik al alles geprobeerd... telkens ik mijn iphone aansluit op mijn pc krijg ik een windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-05-08, 19:07
GUStamante GUStamante is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Question DRINGEND fotos synchr , pc crash

hoi hoi

Ik ben het beu geworden.... nu heb ik al alles geprobeerd... telkens ik mijn iphone aansluit op mijn pc krijg ik een windows crash!!!! Ik weet dat dit komt door de fotos op mijn iphone... als je die verwijderd is er geen crash meer.

Ik heb al alles geprobeerd... usb poorten verwijderd en terug geinstalleerd... usb poorten één voor één uitgeprobeerd....cam verwijderd en terug geinstalleerd... cam verwijderd... alle drivers geupdate etc ... NIETS HELPT

Heeft er iemand een concrete oplossing aub??? ik wil mijn fotos synchr dus op mijn pc zetten zonder de crash!!!

HELP

THX
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-08, 21:04
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Geen dubbele posten svp

slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 

Labels
fotos, kopieren, pc crash, synchr



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 4.0.2 synchr met outlook 2002 SP3 (xp) marcel1966 iTunes 4 10-09-10 20:59
synchr na reparatie lang2650 iTunes 1 29-07-10 10:23
pc start opnieuw op na synchr met fotos! Bollie1 iPhone algemeen 2 08-01-09 16:34
DRINGEND fotos synchr , pc crash GUStamante iPhone algemeen 0 15-05-08 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.