//

Ok...nu is het echt gebeurd: foutmelding BSD Root mdB major 2 minor 0

Ok...nu is het echt gebeurd: foutmelding BSD Root mdB major 2 minor 0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij ben ik nu echt goed de ***. Na mijn laatste probleem heb ik de boel gebackupt en geprobeerd met Ziphone (na restore) de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-08, 01:34
kasper1985 kasper1985 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard Ok...nu is het echt gebeurd: foutmelding BSD Root mdB major 2 minor 0

Volgens mij ben ik nu echt goed de ***.

Na mijn laatste probleem heb ik de boel gebackupt en geprobeerd met Ziphone (na restore) de boel te herstellen. Dit lukte echter niet. Nu als ik de iPhone opstart laat ie een soort terminal scherm zien en blijft ie de volgende txt herhalen: BSD Root mdB major 2 minor 0

opnieuw restoren leverde (voor deze txt) in itunes een error op.

Waarschijnlijk word het antwoord "koop maar een nieuwe iPhone" maar blijf toch optimistisch...iemand een idee ?

Kasper

Laatst gewijzigd door kasper1985; 20-05-08 om 02:48. Reden: OPGELOST
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-08, 03:04
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Het is wel even zo netjes als je de oplossing ook hier plaatst, zodat anderen hier ook nog wat aan hebben. Maar aangezien de admin en mods verder totaal niets te doen te hebben

Oplossing.

//Slotje
  #3  
Oud 20-05-08, 03:10
kasper1985 kasper1985 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

Ja sorry. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat de oplossing was. Net zolang rebooten en weer aan de mac hangen tot herstellen met iTunes wel werkte...i guess...niet echt een oplossing.

Kasper
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1 P!m iPhone algemeen 2 18-09-10 20:32
Carkit, is het echt zo moeilijk? Swizzer iPhone accessoires en onderdelen 72 23-08-09 17:19
Krijg: BSD root: md0, major 2, minor 0 fatlobster Unlock [archief] 6 19-07-08 23:29
Flytunes, komt het echt van de grond of is het een Hoax?? Celf Archief 2 23-01-08 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.