//

Wifi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet

Wifi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben gisteren 3 iPhones voor de zaak gekocht. Nou werkt mijn Wifi wel naar behoren (hij detecteert ons netwerk en ik kan lekker surfen). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-07, 11:46
RRed RRed is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 14
Standaard Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet

We hebben gisteren 3 iPhones voor de zaak gekocht. Nou werkt mijn Wi-Fi wel naar behoren (hij detecteert ons netwerk en ik kan lekker surfen). Echter die 2 andere iPhones die herkennen wel het netwerk van de buren maar niet die van ons...zelfs niet wanneer ik de iPhones bijna bovenop de Airport Extreme leggen. Iemand een idee hoe dit kan? Het gaat om de gehackte iPhones met versie 1.0.2.

oplossin: iPhone in airplane mode zetten en dan er weer af en voila het werkt...vraag me niet hoe het kan ik weet t niet. hoe ik er achter kwam?? serieus echt elke dingetje aangeklikt op de iPhone

Laatst gewijzigd door RRed; 29-10-07 om 22:43. Reden: is gefixt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere mriesenb Wi-Fi 7 26-12-11 17:04
Windows: Iphone werkt wel op ene laptop en niet de andere blue flake iTunes 4 16-08-10 08:20
Echange Mail op de Iphone, ene account wel andere niet aengel iPhone algemeen 2 12-08-10 14:27
Push werkt niet, wel bij GPRS ogerr3gs Wi-Fi 1 17-05-10 19:02
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant dudematters iPhone algemeen 0 10-09-08 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.