//

iPhone kopen

iPhone kopen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej, Ik heb nu familie in Washington wonen. Nu wil ik dus een iPhone bestellen (online) en bij hun laten leveren. Dat is dus geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-07, 15:59
Eric Cartman Eric Cartman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard iPhone kopen

Heej,

Ik heb nu familie in Washington wonen. Nu wil ik dus een iPhone bestellen (online) en bij hun laten leveren. Dat is dus geen probleem. Nu gaan mijn tante en oom in Januari (2 januari ofzo) daar naartoe. Als ze weer teruggaan nemen ze mijn iPhone mee.
Kan iemand mij zeggen (die ook z'n iPhone heeft meegenomen in het vliegtuig uit US of weet hoet het gaat) wat ik nou allemaal kan verwachten? Ik hoorde namelijk dat je bij het vliegveld je iPhone moet aangeven ofzo? En dat dat geld kost? En dat je als je dat niet doet je iPhone kwijt kan raken? (Kan je hem dan niet gewoon onderin je koffer doen?)
Ik vroeg me ook af als ik er nu 1 koop zit er toch software 1.1.1 op? Dat is toch al te kraken? Dus al ik die krijg kan ik anySim draaien en vodafone of t-mobile sim erin doen en er gewoon mee bellen? Dat is namelijk heel belangrijk, ik wil er namelijk gewoon mee kunnen bellen.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van een of meerdere vragen,
Eric Cartman
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kopen St33n Koopinformatie Nederland 1 09-03-10 17:37
Iphone kopen Danz Koopinformatie Nederland 12 21-02-10 20:34
Iphone 3g kopen: help! bramtinmokum Koopinformatie Nederland 2 02-02-09 17:48
Iphone 2 kopen Beaux Archief 7 29-05-08 14:22
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.