//

Echt teleurgesteld in apple dat ze de nieuwe iphone zo goedkoop zullen verkopen!!!

Echt teleurgesteld in apple dat ze de nieuwe iphone zo goedkoop zullen verkopen!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in apple dat ze nu de telefoon voor zon sloeberprijsje gaan verkopen... mensen hebben meer dan 500 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-06-08, 00:44
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard Echt teleurgesteld in apple dat ze de nieuwe iphone zo goedkoop zullen verkopen!!!

ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in apple dat ze nu de telefoon voor zon sloeberprijsje gaan verkopen... mensen hebben meer dan 500 euro uitgegeven aan hun huidige iphones om toch nog een vrij exclusief speeltje in nederland in hun handen te hebben en nu komt er een nog veel beter speeltje voor 200 euro..

kortom, IEDEREEN maar dan ook IEDEREEn zal tegen september met een iphone rondlopen..toch wel minder van apple vind ik...


ze mogen die ipods ook wel naar beneden prijzen aangezien geen hond meer zo dom zal zijn om 300-400 euro voor een ipod neer te tellen als die voor de helft telefoon en ipod in 1 kan krijgen!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-08, 00:46
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

// Slotje. Is absoluut onnodig om een nieuwe discussie over te beginnen
Zie https://forum.iculture.nl/f1/ip...one-1-0-a.html
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stel dat ik mijn iPhone 3gs met abbo wil verkopen Robvm Koopinformatie Nederland 1 22-11-10 20:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.