//

Probleem met ibrickr

Probleem met ibrickr discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, ben net terug uit de states met een 4 gb iphone in mun koffer en nu wil ik hem natuurlijk unlocken.. Heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-09-07, 11:07
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard Probleem met ibrickr

Hallo Mensen,

ben net terug uit de states met een 4 gb iphone in mun koffer en nu wil ik hem natuurlijk unlocken..

Heb de pagina Hack the iPhone - Featuring Mac and Windows instructions for modding. gevonden en daarop stond i.m.o. een makkelijk uitleg van begin tot eind van de app en sim unlock. Echter met ibrickr 0.8 krijg ik een melding:
( Looks like you need to download the iPhone firmware. Fire up iTunes with your iPhone plugged in, and hit the Restore button. Once the download starts, unplug your iPhone. When the download finishes, click away the error message in iTunes, and close iTunes. Plug your iPhone back in, and click Check again )

Wanneer ik hierna naar itunes ga lukt het me niet om mijn iphonesw te rebooten druk ik op cancel maar krijg ik niks te zien waarmee ik dat kan, alleen dat het nu veilig is om mijn iphone te disconnecten...

Mijn sw versie is echter wel al 03.14.08g dus ik zou hem helemaal niet eens hoeven te updaten voor ibrickr???

Ook krijg ik een melding op mijn iphone zodra ik er mijn orange kaart in stop dat dit niet ok is en deze kaart gelocked is??

Wat kan ik nu het beste doen? Ik zie ook op de site dat er bia megaupload het e.e.a. beschikbaar is voor de unlock, heb ik inmiddels al binnen maar kan ik die beter gebruiken dan????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-07, 12:21
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Ik had de nieuwe versie van itunes geinstalleerd maar deze inmiddles omgezet naar 7.3.2 dus dat zou goed moeten zijn voor ibrickr, maar moet ik nu ook mijn sw versie toch naar 1.0.2, volgens hacktheiphone wel:
Look at the number for "Firware version". If it is 03.14, then you have the latest firmware (which at the time is 1.0.2). If it is a lower number, then you need to restore your iPhone before continuing.

Ik krijg ook niet het gele driehoekje te zien zodat ik hem kan restoren??
  #3  
Oud 21-09-07, 12:23
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Als ik de aan/uit en home knop tijdens het opstarten tegelijk indruk, gaat de iphone helemaal uit???

als ik nu via itunes op cancel druk geeft itunes de melding dat het te druk is??? hierna moet ik toch via het help menu mijn sw versie weer naar 1.0.2 kunnen brengen??

Nu krijg ik bij itnues weer de medling dat het veilig is om de iphone te ontkoppelen maar ik zie nergens een help behalve in itnues zelf, daar ga je alleen naar de de apple site...
Bericht wijzigen/verwijderen

EDIT
Drie berichten samengevoegd - Smaus


Laatst gewijzigd door Smaus; 21-09-07 om 13:21.
  #4  
Oud 21-09-07, 12:52
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

ugene .. we hebben op dit forum een Edit-functie. Het is nergens voor nodig om zoveel berichten achter elkaar te posten. Als je wilt restoren naar de laatste firmware, dan moet je zorgen dat de iPhone met iTunes is verbonden en dan de Power- en Home-knop 25 seconden ingedrukt houden. Op een gegeven moment krijg je dan het gele driehoekje te zien en kun je vanuit iTunes de iPhone weer herstellen.
  #5  
Oud 21-09-07, 13:32
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Sorry dat komt doordat ik elke keer weer iets nieuws ontdekte....
  #6  
Oud 21-09-07, 22:20
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

TC het is gelukt na de update opniew te starten, moet zeggen dat het via hacktheiphon.com perfect gaat!!
  #7  
Oud 24-05-08, 10:00
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

hier gaat een slotje op want dit is erg oud.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ibrickr werkt niet met 1.1.4? kalee Unlock [archief] 15 27-04-08 19:55
Free iphone met ibrickr maxbaeten Unlock [archief] 3 18-04-08 16:59
Ibrickr Probleem!! david007 Archief 2 25-10-07 02:50
Problemen met iBrickr Alataby Archief 6 22-10-07 23:38
Probleem met ibrickr 0.91 ugene Archief 4 20-10-07 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.