//

Automatisch in/uitschakelen 3g verbinding?

Automatisch in/uitschakelen 3g verbinding? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Eerste postje van een potentiele iphone 3g koper. Voor mij is batterijduur heel belangrijk, de batterijduur van de oorspronkelijke iphone leek mij altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-08, 14:57
redfuse redfuse is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard Automatisch in/uitschakelen 3g verbinding?

Hoi allemaal,

Eerste postje van een potentiele iphone 3g koper.
Voor mij is batterijduur heel belangrijk, de batterijduur van de oorspronkelijke iphone leek mij altijd prima (10h / 300h), maar met de 3g verbinding aan is de spreektijd nog maar 5h. Omdat ik persoonlijk niet emails binnen hoef te krijgen de seconde dat ze verstuurd zijn, vroeg ik me af of het niet mogelijk is om een soort timer te zetten op de 3g verbinding, dat ie bv elk kwartier of halfuur checkt of er email is en die erbij zet, een daarna weer uitgaat om batterij te besparen, zodat je niet steeds handmatig de 3g verbinding uit hoeft te zetten. Uiteraard zou het dan helemaal handig zijn als de verbinding dan wel aangaat en -blijft zodra je safari of email opent. Bestaat er zoiets, of denken jullie dat er zoiets kan komen? Of is het te diep in de firmware dat externe developers dit niet kunnen veranderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-08, 15:00
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Er is nog niet echt iets mogelijk omdat de fw er nog niet echt is.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 07-07-08, 02:46
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Het kan iig waarschijnlijk sowieso niet dat het altijd automatisch om de paar minuten je 3g aanzet, email checkt, en 3g weer uit zit. Dit heeft met background processes te maken lijkt mij.
__________________
Marc.
  #4  
Oud 07-07-08, 10:23
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Zolang we de 3G nog niet in handen hebben, kan er nog niets 'verzonnen' worden over de werking ervan. Tot die tijd gaan dit soort topics gewoon op slot.
 

Labels
automatisch, batterijduur, timer, verbinding



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch uitschakelen opladen joppen12 iPhone algemeen 9 08-12-10 12:27
Mogelijk automatisch verbinding via Tethering? vanbrug Vodafone 0 04-06-10 16:51
Voorkomen dat iPhone automatisch verbinding maakt Sikorsky55 iPhone algemeen 8 11-01-10 21:33
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen Frankie Archief 4 10-01-08 15:27
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen Frankie Archief 0 08-01-08 22:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.