//

Amerikaanse Iphone 3G te gebruiken in Ned?

Amerikaanse Iphone 3G te gebruiken in Ned? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag mensen, Ik vroeg me af of een Amerikaanse Iphone 3G te gebruiken is met een nederlandse SIM kaart (Vodafone). Ik wil namelijk een Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-08, 13:34
Ibostyle Ibostyle is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard Amerikaanse Iphone 3G te gebruiken in Ned?

Goedendag mensen,

Ik vroeg me af of een Amerikaanse Iphone 3G te gebruiken is met een nederlandse SIM kaart (Vodafone). Ik wil namelijk een Iphone laten kopen in Amerika en heb vernomen dat vanaf vrijdag 11 juli de verkoop start in de Apple store in New York en ze dit toestel waarschijnlijk gaan verkopen met een abonnement.
Wie van jullie kan onderstaand beamen?

Lees hieronder het emailverkeer vanuit Amerika:
[SIZE=2]"Uit het verhaal van de verkoper kon ik niet opmaken of er nou verplicht een abonnement bij verkocht moet worden. Volgens mij had hij daar nog geen instructies over gehad, want hij was vaag. Er was wel een folder van de provider bij. Verder stond er in de beschijving een waarschuwing dat die iphone alleen maar geserviced zou worden in het land van verkoop en als de originele software er op zat. Dat is het nadeel van dit product; het is alleen in de Apple-store te koop, dus ze kunnen de markt dicteren.
[/SIZE]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-08, 13:36
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Zien we op zn vroegst pas morgen alleen de vraag is is hij simlock vrij dan is het antwoord ja... is hij prepaid dan is het ja maar dan bel je vanuit nederlands via amerika naar nederland met een amerikaans nummer wat nogal kostbaar is dus das geen optie...

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 10-07-08, 13:38
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Op dit moment is hier nog niks over te zeggen, omdat er nog geen officieel bericht is dat de nieuwe firmware is gehackt. Niemand kan je nog het antwoord geven.

Slotje dus.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Amerikaanse apps gebruiken? Koopa Jailbreak apps en thema's 2 02-11-10 21:39
Amerikaanse IPad met 3G in Nederland gebruiken CV-G iPad algemeen 7 09-09-10 08:01
Ned-Brazilië Rene3g Chat en geruchten 57 12-07-10 21:33
ned. nieuwe iphone officieel unlocked door apple mogelijk? guyclemens Archief 5 15-11-09 19:42
ned-eng-ned namastee iPhone Apps 2 19-10-08 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.