//

HELP

HELP discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, allemaal. Ik heb FW 2.0. net gedownload. Maar als ik me simkaart unlock dan zegt die dat ik verbinding moet maken met iTunes. nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-08, 00:47
Dipster Dipster is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Unhappy HELP

Hallo, allemaal.

Ik heb FW 2.0. net gedownload. Maar als ik me simkaart unlock dan zegt die dat ik verbinding moet maken met iTunes. nou dat heb ik gedaan. Op iTunes geeft aan : '' De SIM-Kaart in deze Iphone word niet ondersteund.
Alleen compitabele SIM-Kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de Iphone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-Kaart die bij uw Iphone werd gelevert of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangede SIM-Kaart
'' . En ik heb hem gewoon zonder sim kaart gekregen van me broer van uit het buitenland. en gewoon een simkaart van me ouden telefoon gebruikt. Wat moet ik nu? Iemand ideeen of weetjes. Laat het alstublieft horen .
Alvast bedankt .!!!

Groetjes. dip
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-08, 00:53
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

even kijken op hrt board, lopen diverse drasdjes over downgraden naar 1.14, maar naar zeggen even wachten, misschien komt de oplossing al over 10 minuten
  #3  
Oud 20-07-08, 00:55
Dipster Dipster is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
even kijken op hrt board, lopen diverse drasdjes over downgraden naar 1.14, maar naar zeggen even wachten, misschien komt de oplossing al over 10 minuten
Sorry maar ik kan je niet helemaal volgen. Want ik ben pas net half uurtje nieuw op het forum. kun je het makkelijker en beter voor me uitleggen alstublieft .? sorry voor het ongemak
  #4  
Oud 20-07-08, 00:59
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

HELP is geen geldige topictitel. Dit topic wordt gesloten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.