//

Application Map waar ?

Application Map waar ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat ik mijn vraag in het goede forum onderdeel stel, Na het jailbraken van 1.14 naar 2.0 zie ik dat de Applications op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-08, 09:56
keep it cool keep it cool is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 2
Standaard

Ik hoop dat ik mijn vraag in het goede forum onderdeel stel,

Na het jailbraken van 1.14 naar 2.0 zie ik dat de Applications op een andere plek staan zie hier onder ... klopt dit wel of is er iets mis gegaan bij mij ?

Als ik SSH gebruik om in 2.0 wat in de mapjes en files te rommelen kom ik in de root de shortcut tegen voor Applications als ik daar dan op klik zou de link mij moeten doorlinken naar waar de eigelijke applications staan en dan kom ik uit in /private/var/Applications hier is dan alles leeg.(dus er staat niks)

Kijk ik in de link zelf dan verwijst hij naar /var/stash/Applications.ddpBCt en als ik daar handmatig heen ga dan staan daar inderdaad alle applications zoals mail,weer,safari en de rest.

Zou iemand met 2.0 jailbrake eens willen kijken of dit wel goed is ?
Anders probeer ik de link alsnog aan te passen.

In 1.14 was dit n.l. anders en wel goed.

Ben eruit misschien heeft iemand anders ook nog wat aan de info,
Update Cydia in the "changes" tab and your Applications folder will be automatically symlinked to /private/var/stash/Applications.
Hieruit blijkt dat ik dit gedaan had zonder dat ik wist dat dit zou gebeuren en dat de applicatie's verplaatst worden zodat er meer ruimte beschikbaar is voor andere applicatie's.

Laatst gewijzigd door macfreaker; 23-07-08 om 10:47.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: waar staat de map movies of films op iphone? MP1974 Muziek, foto & video 10 07-06-11 10:18
Windows: Probleem: Waar Reservekopie vinden in iTunes map? Semmm iTunes 0 18-06-10 13:48
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up dixowan iTunes 0 20-05-10 01:24
TomTom: waar kan ik favorieten map vinden? truckdiver iPhone Navigatie 1 15-02-10 12:04
Muziek: Map waar muziek in staat? jefp Muziek, foto & video 3 18-06-09 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.