//

Ervaring met iphone.startpage.it

Ervaring met iphone.startpage.it discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik volg deze discussie al een tijdje en ben benieuwd hoe zaken verlopen met Ruud. Ik ben zelf namelijk zeer geïnteresseerd. Toch zou ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-07-08, 15:07
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Ik volg deze discussie al een tijdje en ben benieuwd hoe zaken verlopen met Ruud. Ik ben zelf namelijk zeer geïnteresseerd. Toch zou ik het op prijs stellen dat deze discussie hier verder verloopt, we hebben toch niets te verbergen dus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-07-08, 15:15
mikey1883 mikey1883 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik ben het met Emiel eens, ik heb ook een bestelling lopen bij Ruud en vind het interessant om te weten of alles goed verloopt. Indien mijn bestelling nl gewoon goed verloopt willen meer mensen een iphone in mijn buurt.
  #23  
Oud 28-07-08, 15:19
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Gelieven dan enkel nog te melden ALS je er eentje hebt...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #24  
Oud 28-07-08, 15:23
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Mee eens, maar waar Ruud en de Moderator op doelen is dat prive kwesties, met wat wel en niet goed is gegaan, niet het imago van Startpage ten onder moet laten gaan. De kans is natuurlijk groot dat Startpage de iPhones wel keurig afleverd en dat zou betekenen dat het imago van Startpage ten onrechte is beschadigd.

Daarom denk ik dat het slim is om in het forum zo objectief mogelijk te blijven
  #25  
Oud 28-07-08, 15:25
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Misschien is het beter als Ruud hier niet reageert maar zijn klanten hier hun verhaal vertellen. Als Ruud hier reageert komt de confrontatie. Goed idee want ik zou het wel fijn vinden in dit topic met elkaar te overleggen hoe de gang van zaken ervoor staan.
  #26  
Oud 28-07-08, 15:29
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Iedereen is onschuldig tot tegendeel is bewezen dus nu enkel nog reageren als je wat te melden hebt qua levereing en anders objectief blijven zoals hierboven reeds vermeld.Het voordeel van de twijfel moet bestaan in zulke zaken.
Anders komt er een slotje op dit draadje !!
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #27  
Oud 29-07-08, 16:24
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Ik heb ook twee weken geleden bij deze persoon (kreeg in eerste instantie een antwoord van Ralph Boccalini die bovendien volgens mij ook de eigenaar van het zeker betrouwbare bedrijfstartpagina.nl is en daarom dacht ik: zal wel geen oplichterij zijn)
Dus ik heb op vrijdag of zo (2 weken geleden) het geld betaald en meteen een email gestuurd om naar het trackingnummer te vragen. Op dinsdag (vorige week) krijg ik een EMail dat het in de loop van de dag verstuurd zou worden en dan op vrijdag of maandag geleverd zou worden. Zonder trackinnummer.
Ik stuurde gisteren een EMail (iPhone nog niet gekomen) waar het dan zou blijven: vanochtend het anwtoord van Ruud: er was een kleine vertraging en ik zou "straks" een trackingnummer krijgen.
Om 4 uur vandaag nog steeds niks gekregen daar ben ik eens niet naar Ralph boccalini gaan googlen (wat mij wel veilig leek) maar naar Ruud. Toen vond ik ergens op dit forum een verhaal dat het anderen niet veilig leek. Toen maar ff een EMail gestuurd dat ik wel snel een reactie wilde hebben of anders het geld teruggestort. Toen pas vond ik deze thread en nou lijkt het me wel wat meer betrouwbaar (omdat enkelen hun geld dus weer terug hebben gekregen).

Maar ik houd jullie dan op de hoogte hoe het verder gaat.
  #28  
Oud 29-07-08, 16:54
zed_no1 zed_no1 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Heeft iemand al een iPhone ontvangen of alleen het geld terug tot nu toe?
  #29  
Oud 29-07-08, 18:24
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Om het zo objectief mogelijk te houden (), mijn iPhone zou maandag aankomen bij DHL in Nederland. Op dat moment zou ik een T&T nummer kunnen krijgen, ik heb al 2 keer voor gemaild, maar nog geen reactie per mail terug gehad.

Zover ik weet is Italië qua post altijd erg traag en niet zo betrouwbaar als Nederland, dit zou kunnen betekenen dat dit de vertraging veroorzaakt in de verzending.
  #30  
Oud 29-07-08, 19:09
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard iphone

ik zou hem vandaag krijgen maar heb nog niks, weet niet tot hoelaat de pakket dienst rijdt.
  #31  
Oud 29-07-08, 19:29
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

meestal van 9 tot 17
wat er op neer komt dat de meeste bestuurders om 9.30 pas echt bij de eerste persoon zijn en om 16.30 al alles weg hebben en onderweg zijn naar het depot
  #32  
Oud 29-07-08, 19:33
Johnny Cash Johnny Cash is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Niet dat ik wat besteld heb via Ruud, maar feit is dat het verzenden vanuit Italië soms wel weken kan duren. Heb ooit eens 3 maanden gewacht tot eindelijk mijn pakketje kwam, ik had een track & trace nummer maar de zending bleef steeds op 1 plek.
  #33  
Oud 30-07-08, 00:42
shadowman12345 shadowman12345 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 7
Standaard iphone niet bestellen

Ik volg dit topic ook, en als ik nu via iphone.startpage.it/Ruud een iPhone proberen te bestellen, en wordt doorgestuurd van PayPal.

Dan krijg ik het volgende te zien op PayPal link:

This recipient is currently unable to receive money.

Heeft iemand enig idee waarom er niet besteld kan worden?
  #34  
Oud 30-07-08, 08:59
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Dat gebeurt bij paypal wel vaker als er teveel geld is binnengekomen, dan starten ze een onderzoek of het niet illegaal oid is...
  #35  
Oud 30-07-08, 09:20
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Ik heb zonet mijn geld teruggekregen en krijg de iPhone onder rembours toegestuurd
Voor wie het echt niet kan geloven hier het bewijs
  #36  
Oud 30-07-08, 10:56
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik heb vannochtend een e-mail gehad dat ik vandaag het track & trace nummer krijg.

Misschien door de grote vraag naar iPhones via de website, zoals Ruud ook al op het forum zei, dat ze paypal hebben afgesloten, zodat alle nieuwe bestellingen per mail worden afgehandeld.
  #37  
Oud 30-07-08, 11:33
Tok Tok Tok Tok is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard

Even een heel belangrijke vraag/verzoek.
Heeft iemand nu al de iphone binnen gehad van Ruud? Zo ja, zouden de mensen dat dan even willen melden.
Ik heb nu het idee dat er wel mensen zijn die hem wel daadwerkelijk binnen hebben gekregen maar het niet meer melden uit gemakzucht.

Overgens zou het ook wel handig zijn als Ruud zelf even uitlegt wat er op dit moment aan de hand is. (vanwege de uitschakeling van paypal)

Laatst gewijzigd door Tok Tok; 30-07-08 om 11:34. Reden: typefout
  #38  
Oud 30-07-08, 12:01
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Zover ik weet heeft nog niemand op dit forum een iPhone binnen gehad, we houden elkaar namelijk allemaal up to date if so .
  #39  
Oud 30-07-08, 15:17
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

niet om het een of ander, maar ik zou wel ff checken of je een echte apple hebt en geen apple kopie. Ik heb berichten gelezen over clone iphones uit China die exact een 1 op 1 kopie waren van de echte, inclusief officiele dozen en handleidingen. Hij werkte ook gewoon alleen het is dus geen echte Apple.

420,- voor een 16gig en 330,- voor een 8gig klinkt echt too good to be true. Dessalniettemin geven we 'ruud' nog maar ff het voordeel van de twijfel, als de eerste zich meldt met een ontvangen en geteste exemplaar, dan kunnen we pas conclusies trekken
  #40  
Oud 30-07-08, 17:49
leander78 leander78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Mijn iPhone (3G zwart 16GB) was vandaag rond 16 uur geleverd. Hij doet het! Bestelling was van 18 juli
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website marrib Unlock 3 08-11-10 21:57
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:33.