//

Iphone Fabrieksinstellingen

Iphone Fabrieksinstellingen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijdje een iphone. Ik heb deze gekocht met firmware 1.1.4 en simlockvrij. Nou heb ik afgelopen weekend geupdated naar 2.0 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-08, 11:01
fcdb_ricky88 fcdb_ricky88 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone Fabrieksinstellingen

Ik heb al een tijdje een iphone. Ik heb deze gekocht met firmware 1.1.4 en simlockvrij. Nou heb ik afgelopen weekend geupdated naar 2.0 en daarna naar 2.0.1. Dit ging allemaal goed maar als ik opnieuw opstarten kreeg ik alleen apple logo en hij starte niet meer op. Nou heb ik per ongeluk bij itunes de fabrieksinstellingen teruggezet. Telkens als ik wil herstellen met custom firmware geeft hij aan 'kan iphone niet herstellen'. Ziphone pakt hij ook niet, als hij klaar is met fabrieksinstellingen, start hij opnieuw op en kan ik alleen slide for emergency kiezen. Kan iemand mij vertellen hoe ik hem weer naar 2.01 kan krijgen en hem kan unlocken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-08, 14:42
Patty Patty is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Kijk eens verder op het form....

Je moet je telefoon met winpwn of pwnage unlocken.... Staan zat handleidingen hoe dit te doen...

Successs
  #3  
Oud 12-08-08, 15:20
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Zoals hierboven al gezegd is.
Zoek op dit forum naar winpwn en lees dat topic door.
Voor eventuele vragen kan je in het desbetreffende topic verder.

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G na 8uur nog bezig met fabrieksinstellingen xgaming iPhone algemeen 7 16-09-12 16:11
iPhone 3G: Iphone vastloper na instellen fabrieksinstellingen!! FamousD Unlock 3 25-05-11 13:34
Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen a2xnet iPhone algemeen 4 03-03-10 12:40
Iphone fabrieksinstellingen greenbeauty iPhone algemeen 1 09-10-09 18:33
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? eric.soul iPhone algemeen 7 19-10-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.