//

Goede duidelijke uitleg over jailbreaken (geen computer taal)

Goede duidelijke uitleg over jailbreaken (geen computer taal) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds afgelopen maandag ben ik in bezit van een iPhone 3G, toen ik mijn iPhone aansloot heeft iTunes gelijk firmware versie 2.0.1. erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-08-08, 17:53
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard Goede duidelijke uitleg over jailbreaken (geen computer taal)

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen maandag ben ik in bezit van een iPhone 3G, toen ik mijn iPhone aansloot heeft iTunes gelijk firmware versie 2.0.1. erop gezet.
Vanaf maandag ben ik hier ook al aan het rondkijken of hoe en wat, en met mijn iPhone gespeeld.
En ik miste gelijk een aantal functies zoals. mp3 als beltoon, andere thema's, smsteller, duidelijke overzicht van gesprekstijden, te korte trilstand.
Nou las ik hier op het forum dat voor sommige dingen die ik mis applicaties te downloaden zijn, maar dan niet via de app. store van de iPhone zelf.

Toen kwam ik op de termen, jailbreak, installer.app en unlocken.
Als ik het goed begrepen heb moet je je iPhone eerst jailbreaken of unlocken, en wanneer je dat hebt gedaan krijg je automatisch op je beginpagina een icoontje met installer.app of een soort gelijke programma waarmee je applicaties kan downloaden?

Nou is mijn vraag (vergeef me als het toch stiekem al ergens op het forum staat, heb mijn best gedaan om het op te zoeken) of iemand stap VOOR stap kan uitleggen hoe je die applicaties kan downloaden, wat gaat er allemaal aan vooraf?

En ik neem aan dat dan ook gelijk de garantie vervalt ofniet?

Laatst gewijzigd door Charissastap; 14-08-08 om 18:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-08, 17:57
iBox iBox is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 18
Standaard

tip: niet aan beginnen, niks anders dan problemen mee en je moet altijd lang wachten op updates. Be legit, en koop je apps gewoon eerlijk.
  #3  
Oud 14-08-08, 18:00
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Ik wil er ook liever niet aan beginnen want ben bang dat ik er problemen mee krijg vooral met de garantie.
Maar volgens mij bestaat er geen legale applicatie waarmee je mp3 als beltoon in kan stellen ofniet?
En ik vind dat toch wel een behoorlijke must
  #4  
Oud 14-08-08, 18:07
iBox iBox is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charissastap Bekijk bericht
Ik wil er ook liever niet aan beginnen want ben bang dat ik er problemen mee krijg vooral met de garantie.
Maar volgens mij bestaat er geen legale applicatie waarmee je mp3 als beltoon in kan stellen ofniet?
En ik vind dat toch wel een behoorlijke must
Dit weet ik niet zo...ik ben namelijk nogaltijd aan het wachten op mijn
nieuwe iPhone...maar er zal zeker iemand zijn die het antwoord op je vraag heeft.

groeten
  #5  
Oud 14-08-08, 18:24
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

over garantie mag er niet meer gesproken worden omdat dit tot eindeloze reacties toeleidt maar een ding weet ik zeker je zult een lange tijd zonder iphone blijven
en plus je kunt wel 30 seconden van je eigen mp3s beltoon van maken door een prog bij windows en doe je zo op je itunes map kopieren

over jailbreken zijn er genoeg discussies handledingen te vinden zoekt het maar uit, er zijn genoeg topic gestart met het vraag hoe doe ik mijn iphone jailbreaken

en voor ibox waarom zou ik nou niet pwnen , bij installer en cydia zijn er een heleboel handige apps die mischien nooit op app store zullen komen een paar voorbeelden zijn uitschakelen van autocorrect en Wi-Fi toggle zodat je niet door de menus hoeft te sjouwen om alleen Wi-Fi te uitschakelen,
  #6  
Oud 14-08-08, 18:25
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junero Bekijk bericht
over garantie mag er niet meer gesproken worden omdat dit tot eindeloze reacties toeleidt maar een ding weet ik zeker je zult een lange tijd zonder iphone blijven

over jailbreken zijn er genoeg discussies handledingen te vinden zoekt het maar uit, er zijn genoeg topic gestart met het vraag hoe doe ik mijn iphone jailbreaken

en voor ibox waarom zou ik nou niet pwnen , bij installer en cydia zijn er een heleboel handige apps die mischien nooit op app store zullen komen een paar voorbeelden zijn uitschakelen van autocorrect en Wi-Fi toggle zodat je niet door de menus hoeft te sjouwen om alleen Wi-Fi te uitschakelen,
Wat bedoel je daar precies mee?
  #7  
Oud 14-08-08, 18:28
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Ik ben wel iets wijzer geworden door verschillende topics door te lezen maargoed.
Klopt het in ieder geval dat je eerst winpwn moet downloaden, en op je iPhone zetten. En vervolgens installer.app downloaden en op je iPhone zetten.
En dan kun je applicaties downloaden, that's all?
  #8  
Oud 14-08-08, 18:45
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charissastap Bekijk bericht
Wat bedoel je daar precies mee?
er was wel een discussie over garantie het is zo dat apple je tel niet gaat repareren. als je een goeie bezwaar kan maken kun je mischien alsnog je tel laten repareren maar het is zeker dat zo een prodecure lang gaat duren en tussentijd heb je niet veel aan een kapotte tel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charissastap Bekijk bericht
Ik ben wel iets wijzer geworden door verschillende topics door te lezen maargoed.
Klopt het in ieder geval dat je eerst winpwn moet downloaden, en op je iPhone zetten. En vervolgens installer.app downloaden en op je iPhone zetten.
En dan kun je applicaties downloaden, that's all?
zoals ik al zei er is een handleidingen forum er zijn teveel details om hier te noemen het is niet moelijk , oftewel het is te vergelijken als fietsen als het eenmaal lukt lukt het altijd
  #9  
Oud 14-08-08, 19:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Hier is echt wel meer dan genoeg over te vinden.
En met deze handleiding moet het je ook wel lukken:
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.0 3G iPhone (Windows) [Updated]

heb je nog problemen of vragen, gebruik dan een bestaand topic aub, er zijn er meer dan genoeg te vinden.

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3G geen duidelijke foto's op internet dwaynoks Odido (T-Mobile) 10 07-01-11 10:08
iPhone 3G: Welke iphones zijn nu te unlocken en jailbreaken? (Duidelijke lijst) Denneke Unlock 28 10-06-09 10:14
Juicedrop iemand een goede uitleg??? Erhan Desktop-applicaties 2 01-02-09 15:46
iPhone: Taal Iphone 3G na jailbreaken ceasar Jailbreak 1 04-08-08 06:49
[1.1.3] Uitgebreide uitleg Nederlandse menu + sms taal cyrano Archief 2 27-03-08 10:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.