//

Iphone kopen of weglopen?

Iphone kopen of weglopen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit al ruim 2 maanden met dit dillema, ga ik de nieuwe iphone 3g 16gb kopen of niet... Mijn huidige mobiel is namelijk niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-08, 12:09
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard Iphone kopen of weglopen?

Ik zit al ruim 2 maanden met dit dillema, ga ik de nieuwe iphone 3g 16gb kopen of niet...

Mijn huidige mobiel is namelijk niet veel soeps en mijn ipod is al een tijdje kapot. De iphone heeft alles wat je nodig hebt plus meer etc maar het is niet bepaald een aankoop die je even doet als je niet veel te besteden hebt.

Nu stel als de iphone doet wat hij beloofd, dus gewoon bereik en ook een redelijke 3g dekking in mijn omgeving zou ik hem gewoon kopen, maar in die 2 maanden ben ik al zo veel tegen gekomen op internet met al die ontvangst problemen met zowel de iphone als het T-Mobile netwerk dat ik mijn keuze maar niet kan maken...

Ik woon in een klein dorpje genaamd Angerlo dat tussen Arnhem en Doetinchem ligt. Nu heb ik nergens kunnen vinden hoe precies het bereik en 3g hier is en ook bij T-Mobile winekl verwezen ze me naar hun kaartje maar van wat ik heb gelezen is het niet bepaald betrouwbaar...

Nu zou ik dus wat meer informatie willen hebben van wat ik nou precies moet doen en wat de verschillende opties zijn...

Zo zijn er dus simlock vrije in belgie van wat ik weet maar wat voor soort abbonementen krijg ik dan en kan ik dan van een betere 3g dekking en alle andere functies die bij de iphone horen...

Of worden de problemen met de T-Mobile dekking opgelost naarmate ze met Orange fuseren en latere updates...

Nu hoor ik ook wel dat je weer van je abbonoment en helaas ook iphone kan afkomen maar is dat echt helemaal kosteloos?

Kortom, ik hoop dat ik over vanalles en nog wat informatie van jullie 'experts' kan krijgen waardoor ik mijn keuze eindelijk kan maken...


Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-08, 13:00
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ik kom uit Dieren, en kan je vertellen dat Angerlo ook zwaar kl*** is met T-Mobile!

Je hebt meerdere opties, los kopen in Belgie, in NL kopen via marktplaats enz. Kijk hiervoor even naar andere artikelen in iPhone kopen - iPhone Koopadvies en ervaringen op iPhoneclub.nl

Wat voor jou het best is, kan niemand anders bepalen dan jijzelf.

Wat voor abonnement je bij een simlockvrije telefoon neemt, kan ook alleen jij bepalen (in Angerlo is KPN of Vodafone echter wel aan te bevelen als provider)

Je kunt (soms) van je t-mobile abonnement en iPhone afkomen, maar alleen als de dekkingskaart van t-mobile anders aangeeft dan jij ondervindt.

Aangezien er genoeg informatie beschikbaar is over de voor/nadelen van een iPhone, en de aankoopmogelijkheden gaat hier in ieder geval een slotje op.

Kijk en oordeel zelf in de beschikbare topics.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 kopen Hoppieee Koopinformatie Nederland 7 29-06-10 21:49
iPhone 3G kopen St33n Koopinformatie Nederland 1 09-03-10 18:37
Iphone kopen Danz Koopinformatie Nederland 12 21-02-10 21:34
Iphone 3g kopen: help! bramtinmokum Koopinformatie Nederland 2 02-02-09 18:48
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.