//

Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02

Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb echt jullie hulp nodig. Ik heb mijn iphone een jaar gelden in Amerika gekocht en deze heb ik hier in Nederland via vrienden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-08, 17:53
joelle joelle is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Exclamation Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02

Ik heb echt jullie hulp nodig. Ik heb mijn iphone een jaar gelden in Amerika gekocht en deze heb ik hier in Nederland via vrienden laten unlocken om een Nederlandse SIM-kaart te kunnen gebruiken.

Alleen heb ik volgens mij echt iets heel stoms gedaan. Ik heb namelijk mijn iphone firmware 1.1.4 via itunes (7.7) proberen up te daten naar 2.02.
Mijn iphone zegt nu dat ik hem moet verbinden met itunes maar itunes zegt dat hij de simkaart niet ondersteunt.

Help! ik kan nu echt helemaal niks meer met mijn iphone. Ik heb de afgelopen uren een beetje op dit forum rond zitten kijken en ben eigenlijk nog niet echt precies hetzelfde probleem tegen gekomen. Ik ben echt een leek op dit gebied en hoop dat iemand mij kan helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-08, 17:59
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html

Download de custom firmware van Michael. Zet je iPhone uit. Houd de homeknop ingedrukt, zet de iPhone weer aan, houd de homeknop ingedrukt totdat je in het recoveryscherm komt. Sluit de iPhone aan op de computer, zet de custom firmware op je iPhone d.m.v. shift + herstel. Dit alles met de nieuwste iTunes.
  #3  
Oud 07-09-08, 18:08
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Makkelijk en handig voor jou lijk mij, QuickPwn
Download QuickPwnRC3: *klik hier*

Het volgende heb je nodig:

-Firmware 2.0.2. *klik hier*
-Bootloader 3.9 en 4.6. (Heb ik toegevoegd als bijlage).

1) Download en installeer QuickPwnRC3.

2) Open QuickPwn en kies; iPhone.

3) Nu moet je firmware 2.0.2 inladen. Druk browse en open je net gedownloade firmware 2.0.2. Als het klaar is druk je next.

4) Nu moet je Bootloader 3.9 en 4.6 inladen, pak de rar uit zodat je 2 bestandjes krijgt: BL-3.9 en BL-4.6, die moet je inladen.

5) Nu komt de DFU helper, daarmee zet je ''zelf'' je iPhone makkelijk in DFU modus, volg gewoon de stappen in QuickPwn.

6) Nadat hij succesvol is DFU staat, gaat hij bezig. Nu zal je binnen enkele seconden een werkende iPhone hebben, draaiend op Firmware 2.0.2

Succes.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rar Bootloader 3.9 en 4.6.rar‎ (68,1 KB, 0x gelezen)
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 07-09-08, 18:26
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Gebruik de volgende keer ook even de zoekfunctie. Zoek even op Winpwn

Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? Lalaa iPhone algemeen 7 18-07-10 22:56
iPhone: jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? erwinKrol Jailbreak 4 11-07-10 12:58
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? chanell Archief 1 06-12-09 13:23
Help wat moet ik doen?! robintielemans Archief 3 10-05-09 22:47
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! frida Chat en geruchten 14 28-08-08 20:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.