//

Wat zijn Mogelijk heden met unlock

Wat zijn Mogelijk heden met unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nog niet echt thuis en het iphone gebeuren en het unlocken. dus ik had een vraagje, als je je iphone hebt ge-unlocked ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-08, 18:41
bram-creem bram-creem is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Wat zijn Mogelijk heden met unlock

Hallo, ik ben nog niet echt thuis en het iphone gebeuren en het unlocken. dus ik had een vraagje, als je je iphone hebt ge-unlocked . wat kun je er dan mee, gewoon alles wat een Iphone kan, app store en al die dingen ?

Alvast bedankt voor komende reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-08, 18:44
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram-creem Bekijk bericht
Hallo, ik ben nog niet echt thuis en het iphone gebeuren en het unlocken. dus ik had een vraagje, als je je iphone hebt ge-unlocked . wat kun je er dan mee, gewoon alles wat een Iphone kan, app store en al die dingen ?

Alvast bedankt voor komende reacties
Probeer de zoekoptie eens op dit mooie forum. Daar is al meer dan genoeg over geschreven. Zie bijvoorbeeld hier: https://forum.iculture.nl/f59/i...55-unlock.html

Omdat dit al vaker aan bod is geweest hier gaat er een slotje op.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: jailbreak/unlock mogelijk met 4.2.1 baseband 3.10.01 dinos Unlock 9 19-01-11 01:44
iPhone: Jailbreak en/of unlock mogelijk op iPhone 3G met firmware 3.1.3 en baseband 5.13.04 wooshie Jailbreak 5 04-08-10 14:17
iPhone 1e gen.: Officiële unlock mogelijk door IMEI aan te passen met ZiPhone? RRPhantom Unlock 19 18-06-09 22:05
iPhone 1.1.3 DEV-3 met nextsim is 1-click unlock mogelijk ? dendirk Unlock [archief] 3 10-02-08 18:05
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.